Regulacja instalacji-wysokie obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Kilka dni temu, po wykonany okresowym przeglądzie w moim escorcie 1,6 zetek
inst. elpigaz wtrysk pojawił sie problem, jak w temacie. Po odebraniu auta wszystko było ok. przejechałem 15 km pod dom zgasiłem, i po ponownym odpaleniu silnik wszedł na 2500 obrotów i te obroty praktycznie cały czas się utrzymują. Jerzeli puszczam auto na luz to nawet potrafia sie podnieść. po zatrzymaniu auta po około 2-3 min. obroty spadają na 900. Mechanik który wykonywał regulacje twierdził ze jest to wina krokowego, wiec wyczysciłem. Według podanych porad na forum i dokładnie dzieje sie to samo. A mechanik dalej twierdzi ze to nie wina regulacji tylko czegoś, i jak chce moze otworzyć zlecenie i dokonać naprawy. Jezeli ktos ma jakies pomysły co to moze byc prosze o wsparcie, czas nagli , a auto musi jechac w drogę.
  
 
ja miałem tak kiedys w poldolocie na wtrysku.tez obroty szalały dokladnie tak jak u ciebie tylko ze u mnie i na gazie i na benzynie.powymieniałem wszystkie filtry swiece przewody wyczysciełem krokowy,gaz do regulacji i przeszło.
  
 
Filtr powietrza został wymieniony przez mechanika przed instalacją (jego zalecenie) Obroty szaleja na benzynie i na lpg
  
 
.
  
 
Cytat:
2009-04-20 11:33:17, AXEN77 pisze:
Filtr powietrza został wymieniony przez mechanika przed instalacją (jego zalecenie) Obroty szaleja na benzynie i na lpg


to nie wina gazownika, to dziurawy dolot. Jak nic łapie lewe powietrze.
Sprawdź cały ukł dolotowy, skoro po zmianie filtra powietrza auto dostało histerii to przeleć śrubokrętem wszystkie opaski zaciskowe, może coś jest nie dokręcone, ew. uszczelka pod kolektorem dolotowym, przepustnica, tych miejsc jest sporo do sprawdzenia, ale na bank jest to "lewe powietrze".
No chyba żebym się mylił
  
 
A nie słychać żadnego syczenia w okolicach silnika? Miałem podobny przypadek. Na gazie obroty ok.1500 a na benzynie 800. Okazało sie że spadł wężyk podcisnienia. Założyłem i jak do tej pory jest ok
  
 
Kolego proszę się udać w strone wyszukiwarki. Tam twoje wątpliwości zostaną rozwiane
  
 
wypnij czujnik prędkości i załącz silnik. To nic nie kosztuje - sprawdż - czasami jak jest padnięty czujnik to takie bywają objawy. Tak możesz pojeżdzić - nic się nie stanie