Fiat 500 szprt

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak sobie pomyślałem że mam elegancką pincete, to fajnie było by mieć szporta... No i stało się, żona chce mnie zjeść mama z tatą załamują ręce ale trzymam się na razie twardo.

Zdjęcia ukazują stan na drugi dzień po kawalerskim, jak się obudziłem to zobaczyłem coś takiego








-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
mauzer ty to po prostu świr jesteś

Kiedy otwierasz muzeum fiata??

  
 
Świetna pińcesta, zrób ją na sporta po włoskiemu
  
 
zajebista fura, nie daj sie zonie
  
 
Świr jesteś... co tam jeszcze fiatowego masz
Można by założyć cały wątek "Muzeum fiatowej motoryzacji kolegi Mauzera"
  
 
skądeś Ty wyrwał kolejną 500 ? ja w swoim życiu jedną widziałem
  
 
Jechałem tą 5oo

A wziął z allegro np
  
 
co to za motór w tle??
  
 
Ale który, bo tam są dwa. Ten czarny to drag na Uralu, a tamten to traktorek na Iżu.
Pincet kupione na allegro za kasę na wesele, teraz muszę szybko kombinować na wesele, to się nazywa być furious


-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
furius bedziesz jak nieskombinujesz
  
 
Cytat:
2009-04-20 19:39:02, Pat_kdb pisze:
furius bedziesz jak nieskombinujesz


Właśnie

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
No i tak ja spider 5oo-tny też poszedł do remontu.

Rozebrany, obrany z konserwacji ( chyba najgorsza robota z wszystkich ), piaskowanie, podkład epoksy, no i blacharka.
Na szczęście nie był tak strasznie zgnity ale i tak wszystkie błotniki, progi i przedni pas zakładam nowe, chcę żeby było jak najmniej kitu na tym aucie.

Blacha jest robiona tak jak mam być, łączenia na równo, nie na zakładkę!

Równolegle teraz robię dwa auta i mam urwanie dupy, ale postaram się na bieżąco dokładać jakieś fotki.



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
A Ronale będą?

5oo jak najbardziej fajowe, idealna baza poc malego sciganta, taki który jeszcze kupy się trzyma a nie jest rodzynem z muzeum.
  
 
Odkopuję trupka, bo troszkę poszło do przodu, dziś odebrane szkiełkowanie, kolor będzie na dniach, alternator już złożony



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
zacnie zacnie, blok widzę włoski ale chyba już przewidziany dla lamucha, mam taki sam od 600. Z tego wynika że także je w 500 montowali
  
 
Ostatni wypust 500tki był z silnikam 600tki.

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
Cytat:
2012-01-12 22:33:49, mauzer64 pisze:
Ostatni wypust 500tki był z silnikam 600tki.


tak właśnie myślałem, musisz po szkiełkowaniu uważać na wszelkie zakamarki w poszczególnych częściach silnika chyba najważniejszy jest blok, czasami się szkiełko zbija i zapycha niektóre zakamarki, dobrze trzeba go przedmuchać i umyć.
A buda w jakim stanie, niespodzianek nie było??
  
 
Wiem cały dzień dzisiaj go myłem, myjka, nitro, kompresor i jazda.
buda jak najbardziej ok, błotniki i przedni pas nowe

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net
  
 
no to tylko się cieszyć i pogratulować
  
 
Ta głowica to trochę ciachnięta Bedzie szport żółta dalej?