[MK5] odczyt diody

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam modre głowy. mógł by ktoś odczytać kody kompa z filmiku




http://www.youtube.com/watch?v=gnwlXUR5WBo

www.youtube.com/watch?v=gnwlXUR5WBo

[ wiadomość edytowana przez: wloch7 dnia 2009-04-26 12:06:24 ]
  
 

witam modre głowy. mógł by ktoś odczytać kody kompa z filmiku www.youtube.com/watch?v=gnwlXUR5WBo


[ wiadomość edytowana przez: chalu87 dnia 2009-04-26 12:00:34 ]
  
 
nie masz bledow
  
 
11 20 11 10

11 - brak błędów stałych
20 - kod separtora błędów
11 - brak błędów tymczasowych
10 - uruchomić silnik w celu przeprowadzenia diagnostyki na uruchomionym silniku

Innymi słowy, w pamięci kompa nie ma zapisanych błędów. Po tym ostatnim mrugnięciu powinieneś uruchomić silnik, wtedy dioda wymrugałaby ewentualne błędy na uruchomionym silniku.
  
 
czyli komp ok.. nie odpali żeby dalej testować dzięki wielkie

[ wiadomość edytowana przez: wloch7 dnia 2009-04-26 13:13:37 ]
  
 
wiec jesli nie odpali to jakies mechaniczne sprawy. masz jakies konkretne objawy?
  
 
wiec zacznę cala historie od miesiąca co tydzień mnie holowali
przyczyna zanikanie zapłonu., aż zdechł całkiem, zapasałem rękawy
przyczyna była prosta skrzynka bezpieczników wymieniłem ale nie chciał odpalić brak wtrysku. wziąłem sie za regeneracje starej. po naprawie wszystko ok tylko... wtrysku nie ma. pompa działa. napięcie na wtrysku 11 . podpoiłem go bezpośrednio pod aku działał tykał psikał. jak odkręcałem go ciśnienie paliwa było ze hoho. komp jak widać nie pokazuje błędów przewody cale. cuda wszystko ok a nie działa.
przez tydzień sprawdziłem prawie wszystko już

a i kompa tez wymieniałem rezultat taki samy
idę walczyć dalej sprawdzę wszystkie wazki i przewody po raz kolejny

eskort mk5 1992 r 1.3 silnik

[ wiadomość edytowana przez: wloch7 dnia 2009-04-26 15:29:48 ]
  
 
nie wiem jak to jest w 1.3 ale moze sprawdz cewke zaplonowa.
  
 
Cytat:
2009-04-27 12:26:35, groobyg2 pisze:
nie wiem jak to jest w 1.3 ale moze sprawdz cewke zaplonowa.


a jak sprawdzić cewkę zapłonową (zwłaszcza pod obciążeniem)?
  
 
np jadąc na szrot i włożyć druga uzywana na probe.
  
 
Cytat:
2009-04-27 14:17:48, groobyg2 pisze:
np jadąc na szrot i włożyć druga uzywana na probe.


ale jak nie zadziała, to znowu zagadka, czy znów cewka, czy szukać dalej...
  
 
jak nie zadziała to jedynie mechanik ale warto spróbować. nie wiem jak to jest z napięciem na cewce ale tez warto sprawdzic tylko ze z tym Blazey musiałby sie wypowiedzieć.
  
 
cewki nie sprawdzisz w 100% domowym sposobem.
Przerabiałem temat. Jedynie podpiąć cewkę do innego autka...
  
 
prawie na jedno wyjdzie bo jesli cewka bedzie uszkodzona i włoży druga i auto bedzie chodzilo to wiadomo ze cewka ale surec dobrze by tez bylo gdyby przed tym sprawdził napięcie do cewki. wiesz jak to jest z tym napięciem? czy jest stale czy impulsowe? nie wiem tego wiec lepiej zeby ktos inny wypowiedział sie na ten temat.