126p jaki wałek rozrzadu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy jaki założyć wałek od Kałuży do koła zamachowego 2,7 kg i czy wystarczy splanować głowicę na 2 mm. Auta używam do kjsów, ale nie chciałbym żeby motor za szybko się rozpadł. Napiszcie może ile mogę zyskać mocy przez takie modyfikacje. Dzięki
  
 
do KJSow najlepszy jest 555 bo ciągnie z dołu, tyle ze musi miec odpowiedni stopien sprezania , a planując głowice 2mm takiego napewno nie uzyskasz
  
 
Tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź KLIK
  
 
Niestety coś nie tak z linkiem nie chce się otworzyć
  
 
Kolego a wiesz co to jest wyszukiwarka?? było już poruszane kilka tematów a niedawno nawet o wałku 555 a tak pozawym to na stronie Zurawia jestTytuł strony
a tak pozatym to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie czemu ci się dławi bo mieszanke ma dla sryjnego silnika o mocy 24(okolo) (bo nigdy nie wiesz na ile trafisz )pomodz gaźnik i głowice na tyle ile pisze w instrukcji pod konkretny wałek i tym mnie się wydaje że trzeba się kierować i tak jak mówili już dużo wcześniej koledzy z forum trzeba robić silnik pod konkretny wałek. pozdro

[ wiadomość edytowana przez: Wariad dnia 2009-04-27 23:50:09 ]
  
 
Cytat:
2009-04-27 22:29:03, swedish pisze:
Niestety coś nie tak z linkiem nie chce się otworzyć



Link działa i pod linkiem jest pomysłowa wyszukiwarka, która napewno zasypie Cię masą wątków na interesujący Cię temat
  
 
Pisiek to na ile by trzeba splanować tą głowicę, bo mam podobny dylemat co Swedish. I czy można teoretycznie określić żywotność silnika po takich przeróbkach ?
  
 
4,5 do 5,5mm, żywotnośc zależy od spasowania wszystkich elementów oraz jak sie dba o dany motor, a wogóle to jak do sportu auto to cza liczyc sie z tym ze czasami sie cos urwie bo to juz tak jest