1.8 TD jak podniesc moc??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie za bardzo wiem jak mam sie za to zabrac........niechce zeby tez po takowym Tuningu.....moja perła tez pobierała wiecej paliwka mam juz stozek.....i daje efekt bo Essi bardzo ale to bardzo szybko osiąga 100-140 a potem te 160

http://grono.net/gallery/6117097/#37 tu daje link do mojej Małego przyjaciela jakby kto chciał go sobie obejrzec

czy Chipy cos dają ?? a moze strumiennica ?? nie znam sie wiec pytam....chodzi mi o to zebym mógł spokojnie objechac swojego Kumpla z Calibry narazie minimalnie mu odstaje ale czas pokazac kto jest lepszy
  
 
Cytat:
2009-05-09 00:55:45, Tvister22 pisze:
nie za bardzo wiem jak mam sie za to zabrac........niechce zeby tez po takowym Tuningu.....moja perła tez pobierała wiecej paliwka mam juz stozek.....i daje efekt bo Essi bardzo ale to bardzo szybko osiąga 100-140 a potem te 160 http://grono.net/gallery/6117097/#37 tu daje link do mojej Małego przyjaciela jakby kto chciał go sobie obejrzec czy Chipy cos dają ?? a moze strumiennica ?? nie znam sie wiec pytam....chodzi mi o to zebym mógł spokojnie objechac swojego Kumpla z Calibry narazie minimalnie mu odstaje ale czas pokazac kto jest lepszy



jak caliber chcesz objechać to jedynie jakąś naklejkę TUNING musisz zdobyć.


Stożek..... no teraz to już masz ok 120km, myślę że po założeniu strumienicy powinno być ok 130, potem chipa na 170 i Rs nie ma co podchodzić.......


A na serio: wątpię czy stożek dał ci cokolwiek poza dźwiękiem.... o ile nie zabrał nawet mocy......


a chipa gdzie chcesz wstawić ?? włożyć we filtr paliwa ?? a może wtryski z Ursusa C-360 - większa dawka paliwa i lepsze kopyto.


Jak chcesz się ścigać 1.8TD to sobie odpuść....... to nie auto do tego.... no i jeszcze piszesz że chcesz mocniejsze auto ale najlepiej żeby nie paliło nic.............





Na forum fiesty ktoś dawał opis tuningu silnika (chyba coś z pompą grzebał) więc jedynie tam możesz cokolwiek poszukać.


  
 
Swapować na benzynę.

a tutaj możesz podnieść moc moze z 10ps kosztem spalania i żywotności. Kup sobie zegar cisnienia doładowania (boost) i zobacz jakie daje turbina. Następnie zwiększ mu ciśnienie doładowania i podlej paliwem. Tylko uważaj zeby nie zwiększyć zabardzo ciśnienia bo może 1 - nie wytrzymać silnik tego, 2 - zbyt zubożysz mieszankę i EGT spoli ci tłoki.
  
 
Tez myslalem ze to tak latwo czytajac o super strumienicach na allegro czy o stozkach... to forum dalo mi troche do myslenia jednak... zauwazylem ze nie da sie tak latwo zrobic sciganta ze zwyklego auta... najlepiej kup sobie N7A i objedziesz go leciutko

Jakby te pierdoly wszystkie dodaly Ci 2 PS to bylby sukces... takie moje zdanie chociaz mechanikiem nie jestem... ale staram sie duzo czytac i wyciagac wnioski z tego co pisza madrzejsi i znajacy sie na temacie koledzy ... ale probuj... jak Ci cos wyjdzie to wstawiaj wykresy z hamowni
  
 
Poczytaj wątek kolegi Lobsterman'a On tam próbuje modzić klekota i nawet mu to wychodzi
  
 
a ogólne żeby jakoś troszkę podnieść moc albo przywrócić to co było a nie ma to trzeboa poszukać bo pisania dużo. Np. ERG(EGR?) już nie pamiętam, czyli zawór recyrkulacji spalin, katalizator i inne których nie pamiętam.
  
 
tzn. powiem tak napewno widze róznice po zamontowaniu Stozka (czesciej mnie psy kontrolują) ale tez napewno zmieniło sie przyspieszenie kiedys wydawało mi sie ze nie wejdzie wskazówka na te 120 teraz to juz własciwie sama leci....do 160 tez jest oki takze wąptie aby mu moc zmalała nie mówie tez ze wzrosła

no dobra moze Calibry nie objade no ale troche szybszy jednak mógł by byc..........a moze Intercooler ?? (nie wiem czy dobrze napisałem)....
  
 
Cytat:
2009-05-09 10:13:52, Tvister22 pisze:
tzn. powiem tak napewno widze róznice po zamontowaniu Stozka (czesciej mnie psy kontrolują) ale tez napewno zmieniło sie przyspieszenie kiedys wydawało mi sie ze nie wejdzie wskazówka na te 120 teraz to juz własciwie sama leci....do 160 tez jest oki takze wąptie aby mu moc zmalała nie mówie tez ze wzrosła no dobra moze Calibry nie objade no ale troche szybszy jednak mógł by byc..........a moze Intercooler ?? (nie wiem czy dobrze napisałem)....



Przecież jak masz TD 90KM to już masz intercooler.
  
 
Cytat:
2009-05-09 10:36:48, Asior pisze:
Przecież jak masz TD 90KM to już masz intercooler.


Asior przecież to generator hałasu =>70KM
Przeglądnij link co podał.
  
 
niechce nic mówic ale zdaje sie ze 66KW to 90kucy tak mi sie wydaje bynajmniej a poza tym nie sądze aby 70 konny disel z tak łatwoscią osiągaol 160 zresztą szkoda ze mam taką krótką prostą bo jestem ciekaw ile bym dalej z niego wycisnął.....
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:10:49, Tvister22 pisze:
niechce nic mówic ale zdaje sie ze 66KW to 90kucy tak mi sie wydaje bynajmniej a poza tym nie sądze aby 70 konny disel z tak łatwoscią osiągaol 160 zresztą szkoda ze mam taką krótką prostą bo jestem ciekaw ile bym dalej z niego wycisnął.....



tylko że ty nie posiadasz Intercoolera czyli nie masz 90 KM bo każdy 90KM ma intercooler...............

jak na moje (patrząc po zdjęciu) to masz 70km i nie ma bata żeby 70 konny escort kombi szedł jak burza do 160 no i jak tylko trochę ci brakuje do calibry to tak cali chyba jakaś 2.0 z gazem i zajechana na max................
  
 
no ale bez powodu tam nie jest wpisane 66KW pomyslcie troche.....poza tym od kogo bym nie słyszał to zgodnie twierdzimy ze mam 90koni patrząc na styl jazdy mojej perły(mówimy własnie o dosc dobrym starcie 10-140,160) nawet mój wuj mechanik(bardzo dobry mechanik dodam ) tez twierdzi ze mam 90kucy

zrezta mysle ze za 2 lata bede miał 2 Essiaki tego zostawiam a dokupuje sobie RS-a tylko musze kase uzbierac
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:30:32, Tvister22 pisze:
no ale bez powodu tam nie jest wpisane 66KW pomyslcie troche.....poza tym od kogo bym nie słyszał to zgodnie twierdzimy ze mam 90koni patrząc na styl jazdy mojej perły(mówimy własnie o dosc dobrym starcie 10-140,160) nawet mój wuj mechanik(bardzo dobry mechanik dodam ) tez twierdzi ze mam 90kucy zrezta mysle ze za 2 lata bede miał 2 Essiaki tego zostawiam a dokupuje sobie RS-a tylko musze kase uzbierac



podaj nr VIN to się sprawdzi
  
 
zamontuje chipy zobaczymy jaki bedzie Efekt moze cos da
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:38:54, Tvister22 pisze:
zamontuje chipy zobaczymy jaki bedzie Efekt moze cos da



człowieku, jaki chip i gdzie ty chcesz to tam zamontować ?? bo jeszcze nie widziałem w starym 1.8td chipa

piszesz o takim chipie za 10zł z allegro ??
  
 
Czemu nie chcesz bardziej doświadczonych kolegów słuchać? Ktoś Ci już mądrze podpowiadał, że więcej od tych wszystkich bajerów, da ci super-extra-wypasiona naklejka tuningowa.
Trzeba się pogodzić z tym, że Essi TD nie został zbudowany do ścigania, tylko do spokojnej jazdy (w przeciwieństwie raczej do calibry). Więc jeśli prawie dorównujesz calibrze, to raczej nie chciałbym znać jej stanu technicznego...
No, ale jeśli chcesz wydawać kasę na buzery, strumienice, stożki i inne czipy, to proszę bardzo - twoja kasa.
A jak taki pewny jesteś tych 90 koników, to czemu nie wrzucisz VINa?
  
 
jakbys troche poczytał to są tez chipy do starszych modeli aut i nie za 10 zeta...mój kumpel w Ibizie z 96 uzyksał dodatkowo 10% normalnej mocy..(Byanjmniej on mówi "normalnej mocy" bo nie wiem czy jest jeszcze "nienormalna") albo standardowej nie wiem jak on tam to nazwał...

nie jestem znawcą mechaniki ale wiem ze aby cos osiągnąc trzeba cos robic nigdy bym nie pomyslał ze kiedys skopce laczka swoim Essim a tu od niedawna wprawdze mały ale jednak dym z kół idzie
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:55:11, szurmen pisze:
Czemu nie chcesz bardziej doświadczonych kolegów słuchać? Ktoś Ci już mądrze podpowiadał, że więcej od tych wszystkich bajerów, da ci super-extra-wypasiona naklejka tuningowa. Trzeba się pogodzić z tym, że Essi TD nie został zbudowany do ścigania, tylko do spokojnej jazdy (w przeciwieństwie raczej do calibry). Więc jeśli prawie dorównujesz calibrze, to raczej nie chciałbym znać jej stanu technicznego... No, ale jeśli chcesz wydawać kasę na buzery, strumienice, stożki i inne czipy, to proszę bardzo - twoja kasa. A jak taki pewny jesteś tych 90 koników, to czemu nie wrzucisz VINa?




nie wiem co to jest ten Vin
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:58:10, Tvister22 pisze:
nie wiem co to jest ten Vin


to numer nadwozia... Masz go w dowodzie rejestracyjnym i na tabliczce znamionowej.
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:57:03, Tvister22 pisze:
jakbys troche poczytał to są tez chipy do starszych modeli aut i nie za 10 zeta...mój kumpel w Ibizie z 96 uzyksał dodatkowo 10% normalnej mocy..(Byanjmniej on mówi "normalnej mocy" bo nie wiem czy jest jeszcze "nienormalna") albo standardowej nie wiem jak on tam to nazwał... nie jestem znawcą mechaniki ale wiem ze aby cos osiągnąc trzeba cos robic nigdy bym nie pomyslał ze kiedys skopce laczka swoim Essim a tu od niedawna wprawdze mały ale jednak dym z kół idzie



tylko że jak ibiza ma TDI to tam już jest chyba inna bajka........

Poza tym, może te 10% to w jego odczuciu ? ja uwierzę jak wykres zobaczę Jak umyję auto i odkurzę to też mam wrażenie że lepiej idzie


Jak używasz swojego auta (diesla) do palenia laczka i wyścigów to ja mu współczuję takiego $#%$% właściciela, ten diesel tak jak ktoś niżej pisał - NIE SŁUŻY DO WYSCIGÓW