| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mieszczan Espero 1,5+ Gaz Tomaszów mazowiecki | 2009-05-10 11:34:12 nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?
i 2 pytanie jak naciagnąć hamulec reczny? |
Mieszczan Espero 1,5+ Gaz Tomaszów mazowiecki | 2009-05-10 11:57:22 oki ![]() |
pochlast Espero 1,8 CD [LPG] Legnica | 2009-05-10 12:04:44 Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, podnieś oba tylne koła w celu bieżacej kotroli siły hamowania ręcznym. Wejdz pod auto, odkrecasz półkolistą osłonę środkowego tłumika (jak pisał wyżej krzychu_ch), będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę. |
adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-05-10 15:04:28 oslony nie musisz sciagac jesli posiadasz dluga przejsciowke do np grzechotki. |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-05-10 15:56:49
Jeżeli naciągasz linkę to kręcić trzeba w prawo. Natomiast co do sprawdzania czy koło jeszcze swobodnie się obraca raczej nie ma potrzeby pomocy osób trzecich. Oczywiście zakładam, że będziesz to robił z kanału. A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana. Powodzenia. |
Mieszczan Espero 1,5+ Gaz Tomaszów mazowiecki | 2009-05-10 16:17:39 oki mam kanał grzechotki wsioo mam dam rade dzieki ![]() |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-05-10 16:19:40
najlepiej od razu medyczna
A co do kierunku kręcenia ....dawno dawno temu ..w bajce pt. "Przygody Baltazara Gąbki" ..padło hasło .."wszystkie śruby świata zakręcają się w prawą stronę" ... /wprawdzie wiem już, że nie jednak nie wszystkie ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo ułatwiło mi to życie , pracę i takie tam ..przez szereg lat /
Sorki za małe OT...ale Koledzy już się konkretnie wypowiedzieli ..więc na mały luzik można sobie pozwolić ? ![]() |
krzychu_ch Klubowy Weteran Octavia Sosnowiec | 2009-05-10 19:06:17
A masz naprawdę głęboką 13 nasadkę
Sądzę że nie
Tam jest długa śruba a nakrętka jest naprawdę głęboko zakręcona
Zwykła nasadka z zestawu nie starczy |
pochlast Espero 1,8 CD [LPG] Legnica | 2009-05-10 20:49:43 Bez elastycznej nasadki robota jest niezmiernie mozolna - 1/10 obrotu śruby, ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy
[ wiadomość edytowana przez: pochlast dnia 2009-05-10 20:52:36 ] |
Ikarus260 Klubowy Weteran Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-05-11 17:45:44
A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach Faktycznie czas umila ![]() |
rysiu1 Klubowy Weteran było espero jest voy ... Gorzów Wlkp. | 2009-05-11 21:17:47
A jak umożliwia odkręcenie czegoś co normalnie nie idzie... |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2009-05-11 22:26:34
jak już bedziesz kręcił ten ręczny to z baku wychodzą 2 kable w osłonie gumowej to własnie tam nie łączy, bywa ze trzeba dosztukować troche przewodu bo stary jest przegnity |
Buba030 Płock | 2009-05-12 10:23:39
Ja osobiście sie z tym nie zgodzę i prawde mówiąc życze powodzenia jeśli komus uda sie w taki sposób dobrze wyregulowac ręczny..... Proponuje dźwignie ustawic na trzeci ząbek i dalej jak to opisali koledzy.... Jeśli wyregulujemy na pierwszym zabku to wystarczy , ze z którejs strony linka bedzie ciezej chodziła i po jakims czasie przegrzane hamulce masz jak w banku ze wszystkimi nastepstwami tegoz (zablokowanie koła , odklejenie okładzin i wiele innych mozliwych...). ja do regulacji stosowałem rurke półcalowa około 500mm z dospawana na końcu nasadką i lekko powiekszonym otworem srodkowym nasadki , idzie to raczej lekko , zawsze sama reka dało sie kręcic , i wtedy nie trezba zadnych osłon demontowąc |