Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 16:20:05 Witam
Przeglądając sobie Ebay znalazłem taki kolektor KLIK. Niby pasuje do 1.6, 1.8 i 2.0. Czego tak naprawdę można się spodziewać po takim "sportowym" kolektorze ( w 1.6 16V ) ? Jest jakaś odczuwalna różnica ? Ewentualnie może w Polsce udałoby się znaleźć coś takiego taniej ? Z góry dziękuję za wszystkie fakty i opinie ![]() [ wiadomość edytowana przez: BogdanROX dnia 2009-05-12 16:48:16 ] [ wiadomość edytowana przez: BogdanROX dnia 2009-05-12 16:48:57 ] [ wiadomość edytowana przez: BogdanROX dnia 2009-05-12 23:10:45 ] |
![]() slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-05-12 16:45:26 Proszę o edycję tytułu na sensowniejszy oraz zgodny z regulaminem. |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 17:03:12 No jakieś tam niecne plany snuję, nie wiem czy przerobię 1.6 czy 2.0 ( jak mnie będzie stać ). Przerobiłbym cały dolot i układ wydechowy ( bo planuję 2 końcówki wyprowadzić równomiernie ). |
![]() radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2009-05-12 17:17:46 a nie lepiej kupic od rs'a i dac flansze? |
jozwa_maryn Będzin | 2009-05-12 22:06:36
nie.. to zupelnie inny silnik, nie bedzie to dzialac dobrze |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 22:11:08 No u siebie przewiduję tylko 2 opcje. Grzebanie się w 1.6 aktualnym albo swap na 2.0 i tam dalsza "zabawa" ![]() |
![]() djsmleko Ford Escort KOMBI Wałbrzych | 2009-05-12 22:13:14 ja mam taki załozony na mocy nie stracił jak by miał lepszego kopa ale przy 3 tysiacach odczujesz w uszach piekny buczacy głos ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 22:16:08
No dla głosu to planuję też porządne końcówki ( może Ulter lub Buzzer ). Narazie to tylko taki plan, jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia to chętnie wysłucham ![]() |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-12 22:19:33 Nie widać,ale ciekawe czy jest otwór na sonde? ![]() |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 22:21:33
"de-cat pipe as it also comes with the fixing to screw in your oxygen sensor" oxygen sensor to ta sonda chyba ? |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-12 22:25:07
Tak oxygen to tlen,a sonda mierzy zawartość tlenu w spalinach,więc to to ![]() [ wiadomość edytowana przez: Sjepka dnia 2009-05-12 22:30:09 ] |
![]() deathrider_85 Sympatyk FEFK ![]() Renault Launa III ph.1 ~BB | 2009-05-12 22:31:13 Poczytaj sobie GT Tuning i Zetec w roli głównej ![]() |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 22:36:42
Czyli 1.6 bankowo odpada ![]() ![]() |
![]() deathrider_85 Sympatyk FEFK ![]() Renault Launa III ph.1 ~BB | 2009-05-12 22:39:56
Kiedyś na forum było, że 2.0 Zetec nie za bardzo wchodzi pod maskę bez problemu. 1.8 łatwiej założyć. Pytanie czy nie najtaniej będzie jednak kupić N7A, zrobić mały remont i śmigać w seryjnej specyfikacji ![]() [ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2009-05-12 22:40:16 ] |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 22:42:14
Dokładnie, 150 koni z pewnością starczyło by mi na długo i wywoływało ciągłego banana na twarzy ![]() ![]() |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 23:13:22 To dajmy sobie narazie spokój z tym kolektorem wydechowym, zapytam inaczej.
Czy jest ktoś w klubie kto uzyskał z 1.8 realną moc minimum 150 koni ? Jakie mogłyby być koszty takiej zabawy ? Jeszcze taka myśl spekulacyjna, czy 1.8 z 150hp miałoby szansę z seryjnym 2.0 150 hp ( ciekawe jaki moment obrotowy by uzyskało 1.8 ) ? |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-12 23:36:32
Lepiej zapytaj komu 1.8 trzyma serię ![]() ![]() ![]() |
![]() BogdanROX Ford Escort MK7 Ługowina | 2009-05-12 23:40:15
Nie utrzymuję 105 koni ? A koszt remontu pewnie zabija portfel ? |