MotoNews.pl
  

Prins czy BRC P&D do mercedesa V8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam kolegów i koleżanki, to mój pierwszy post.

Piszę aby poznać opinię i wybrać instalację. Auto to mercedes e500 w211, silnik V8 306 KM.

Instalacje brane pod uwagę:

Prins - cena ok. 7500 zł

BRC P&D, reduktor Max, żółte wtryskiwacze, cena ok. 5500 zł

Reduktor w BRC chyba do 200 kW, czyli 260 KM, czyli może nie wydalać przy przyspieszaniu?

Z góry dziękuję za wszystkie uwagi,
Tomek
  
 
witam.

Kolego jeżeli chcesz BRC to na pewno żółte wtryski i reduktor Genius Max - taka czarna cegła, oczywiście dochodzi odpowiednie ustawienie ciśnienia i kalibracja.
Więcej informacji Priv.
  
 
Cytat:
2009-05-12 20:14:51, holland2 pisze:
witam. Kolego jeżeli chcesz BRC to na pewno żółte wtryski i reduktor Genius Max - taka czarna cegła, oczywiście dochodzi odpowiednie ustawienie ciśnienia i kalibracja. Więcej informacji Priv.

Nie lepiej zrobić na dwóch 1500?Wiesz jak to z cegłami bywa....
  
 
czasami lepiej... ale w tym przypadku sobie cegła poradzi przy założeniu że dostarczymy jej odpowiednią ilość gazu; mam na myśli dwie gazówki z czerwoną cewką i dwie rurki fi8 lub jedną gazówkę z czarną cewką ale zamiast rurki miedzianej przewód eleastyczny
  
 
na innym forum to samo pytanie
odpowiadam podobnie
najlepiej założyć instalację prins z dużym reduktorem
brc może tej mocy nie obsłużyć
mam używane wtryski keihin(najtaniej w polsce) oraz reduktory prins tel.693365888
prinsczyszczenie.pl