[126] szlif cylindrów serii

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jakie pojemności można wyciągnąć ze szlifu cilindrów silnika 652ccm. Ktoś z was może to zrobić? Wady, zalety, i jaka modyfikacja ile mocy zwiększa?
  
 
kazdy koleny szlif daje 3,3 cc na 3 szlifie mamy 662cc ,wada jest brak tlokow na 3 szlif a zalet raczej nie odczujemy
  
 
Tłoki są bo zamiawiałem 3 dni temu w fiacie.

I nawet są na allegro
http://moto.allegro.pl/item633740693_tloki_pierscienie_tuning_fiat_126_maluch.html
  
 
potwierdzam tłoki i pierscienie bez kłopotu dostawałem juz pare razy
  
 
http://terytorium126p.pl/forum/ciekawe-czesci-t5708.html tutaj pan zrobił pojemność 710ccm... Chodzi mi o takie coś
  
 
te tloki to rzemo ,pewnie splyna po jednym upalaniiu
  
 
Myślałem też o tłokach i cylindrach z garbusa 1600. Tylko to ciezko dopasować? Chce zrobić silnik z jakimś ekstremalnym wałkiem i gaźnikiem typu weber 45. Spalanie jest dla mnie obojętne!!
  
 
a ja slyszalem ze gorzyce wznowily produkcje 3 szlifu bo takie jest zapotrzebowanie
  
 
Cytat:
2009-05-15 21:19:28, ekjonar76 pisze:
Myślałem też o tłokach i cylindrach z garbusa 1600. Tylko to ciezko dopasować? Chce zrobić silnik z jakimś ekstremalnym wałkiem i gaźnikiem typu weber 45. Spalanie jest dla mnie obojętne!!


fajnie to jeszcze zmien korbowody, zrob lekkie kolo zamachowe, wywaz je z walem, zrob dwa kanaly w glowicy, wieksze zawory i trylion innych rzeczy nie wspominajac o chlodzeniu etc. A potem wsadz to do fury ktora ma seryjny zawias jak dobrze pamietam?