Xxx [Dimibwa] xxx

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem nowy na forum i szczerze mowiac ogolnie jeszcze nie wiem co dokladnie chce zrobic z escorcikiem ale narazie to tak :
- jak widzicie na zdjeciach musze zrobic blacharke ;/ , sporo czytalem o tych autach bo dlugo na niego czekalem ;/ i to podobno staly problem w tych autach ;
- jak myslicie co i w jakiej kolejnosci powinienem robic ??
- nie ukrywam ze nie mam sporo kasy i musze myslec racjonalnie z remontami moze jakis maly kosztorys ktos by dal rade zrobic co ile by kosztowalo ??

ogolnie to jeszcze bede dodawal foty z postepu prac nad autkiem i opisy wymienionych czesci na nowe i jakies liftingi male czy cos














[ wiadomość edytowana przez: djtados dnia 2010-03-15 20:06:46 ]
  
 
a jak podłużnice?? pewnie jak reszta blachy
  
 
podluznice tez lipa ale juz mam ziomka to mi pospawa na lajcie za free tylko za blache musze zaplacic
  
 
No widzę ruda się panoszy nieźle Wszystko zależy kto to będzie robił Jeżeli masz fach w ręku to mnóstwo rzeczy można samemu zrobić,reszta to tylko materiały No i kupa chęci
  
 
Auto znika... ale jest elektryka
Jak nie masz za wiele pieniedzy to moze na blacharce zakoncz prace, zeby nie popasc w nalog jak co niektorzy na tym forum...

ps. mowie rowniez z wlasnego doswiadczenia


[ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2009-05-16 18:43:08 ]
  
 
heh ja juz mysle ze wpadlem w ten nałóg pieknieje mi te auto z dnia na dzien ;P a co do fachu to 2 ziomkow z klasy to istni magicy w robieniu aut i nie chce ich az zabardzo chwalic ale pokaze postepy prac jak juz zaczna i sami sie przekonacie a checi hmmm sa ogromne
  
 
watek raczej pasuje do dzialu tuning. pisz do moderatora niech Ci przerzuci. no i tytul wypadalo by wtedy zmienic.

przy autku blacharz bedzie mial sporo roboty, jak tak mocno polecaily nadkola i wlew to progi i podloga napewno nie sa w lepszym stanie:/
  
 
na dzień dobry blacharka na TIP TOP a nie na piwo u pana henia w stodole bo to starcza na jedną zimę.

tak patrzę w profil i widzę że 1.4


szczerze ?? nic nie robić, uzbierać siana, sprzedać tego za 2tyś (jak ktoś kupi) i kupić jakiegoś 1.8 16v

spójrzmy prawdzie w oczy:

masz escorta z najgorszym z możliwych silników, w dodatku strasznie zgnitego.......... moim zdaniem to studnia bez dna...... darowałbym sobie jakiś tuning itp itp...... tylko zrobił tak jak pisałem wyżej.
  
 
dlaczego 1.4 jest najgorszym silnikiem ??
  
 
jest po prostu słaby.. wiem bo miałem
  
 
narazie jak na moje 1 auto to nie mam co narzekac ;p zreszta skladki na ubezpieczenie rosna wraz z litrarzem auta wiec im wiekszy silnik tym wiecej kasy trzeba zabulic z tego co wiem ??
  
 
kurcze wygląda zupełnie jak moje pierwsze autko )) u mnie na szczęście mniej rudej było ) ale oby służył )
  
 
1,4 nie jest taki zły jeżeli nie zależy Ci na osiągach i nie masz w nawyku wyprzedzania. Jeżeli te autko ma Ci posłużyć dłużej to się baw ale ja jestem tego zdania co kolega Asior. Zacznij zabawę od blachy oraz podłogi, może wcześniej sprawdzając jak tam ma się silnik czy warto się bawić nie mając za dużo pieniędzy na doinwestowanie.
  
 
moze 1.4 nie jest zle, ale pali conajmniej jak 1.6 16v...
  
 
Cytat:
2009-05-16 19:14:00, Asior pisze:
na dzień dobry blacharka na TIP TOP a nie na piwo u pana henia w stodole bo to starcza na jedną zimę. tak patrzę w profil i widzę że 1.4 szczerze ?? nic nie robić, uzbierać siana, sprzedać tego za 2tyś (jak ktoś kupi) i kupić jakiegoś 1.8 16v spójrzmy prawdzie w oczy: masz escorta z najgorszym z możliwych silników, w dodatku strasznie zgnitego.......... moim zdaniem to studnia bez dna...... darowałbym sobie jakiś tuning itp itp...... tylko zrobił tak jak pisałem wyżej.




No zgodzę się, że blacharka nie moze byc robiona na szybko no i po zakończeniu sprawdz dobrze wlew paliwa (najszybciej idzie), min. te 2 tyg. ,ale co do silnika to Asior sie z toba nie zgodze napewno. Silnik w essich najgorszy to byl 1,3 a nie 1,4 i nie gadaj głupot kobiecie bo ma nawet ładne przyspieszenie,a co do spalania to sie wacha miedzy 8 a 12 litrow i to nie jest tak dużo, bo pala wiecej , no fakt kazdy samochod to jest skarbonka ale jak sie cos kocha to sie doprowadzi je do porzadku.

Przedstawie ci po krotce taki cennik jaki u mnie obowiazuje:
- robienie blachrki- za element od 150 zł do 800zl (w serwisie aso)
- progi ok. 70 zł/szt
- nadkola ok 25 zł/szt
- lakier od 18 zl za 0,01 litra
- preparaty do konserwacjii (ja dalem)- ok 50 zl



ps. zmień temat i poproś o przeniesienie do innego działu pozdro
  
 
Cytat:
2009-05-17 07:19:44, tomek24zdw pisze:
No zgodzę się, że blacharka nie moze byc robiona na szybko no i po zakończeniu sprawdz dobrze wlew paliwa (najszybciej idzie), min. te 2 tyg. ,ale co do silnika to Asior sie z toba nie zgodze napewno. Silnik w essich najgorszy to byl 1,3 a nie 1,4 i nie gadaj głupot kobiecie bo ma nawet ładne przyspieszenie,a co do spalania to sie wacha miedzy 8 a 12 litrow i to nie jest tak dużo, bo pala wiecej



przyśpieszenie............ hmmm no w odniesieniu do malucha to jest na pewno lepsze

8-12l to nie dużo ?? no jak ktoś jeździ dla rozrywki 200km na miesiąc to może i nawet mało.

Ale spójrz z drugiej strony....... za ok 70KM sprawności silnika płacisz ok 8-12l (dlaczego do swojego gaz zakładałeś ?? pewnie jakby palił 6-7 to byś nie zakładał ) paliwa..... biorąc pod uwagę osiągi to jest koszmar. Już 1.8TD 90KM jedzie o wiele lepiej i pali o wiele mniej......


ps. i gdzie Ty tu dziewczynę widzisz ??


[ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-05-17 11:25:18 ]
  
 
Oby służył i służył, 1.4 faktycznie to mało, jak na to autko, ale każdy lubi inne wrażenia, dla mnie 1.8 16V 105km to mało . Pozdro i oby służył.

Ps.
Pozdro dla nowego kolegi z moich stron
  
 
Ta dupe to mial walona i chyba slabo wyciagnieta jeszcze jest
  
 
a mnie zaciekawily te listwy progowe z logiem forda....trzeba sie rozejrzeć za czyms takim

A Escorcik hmmm... niech sluży dobrze
  
 
Cytat:
2009-05-17 02:19:07, zenq pisze:
moze 1.4 nie jest zle, ale pali conajmniej jak 1.6 16v...


Ja bym powiedział,że nawet wiecej jak 1.6...mój 1.4 pali 8 beny i 10-11 gazu...poza tym słaby ten silnik,ale to moze dlatego ze mam juz przekulane 330k Mała awaryjność tego silnika to jego zaleta...w sumie padły mi tylko uszczelniacze trzonków zaworów i termostat,a tak to git
Cytat:
Ta dupe to mial walona i chyba slabo wyciagnieta jeszcze jest


Odniosłem dokładnie to samo wrażenie...widać to zwłaszcza na zdjęciu wlewu...jakos ta lampa niespasowana...


-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM

[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2009-05-17 12:35:57 ]