[Mk 7 1.4] Głowica- różnice

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam krótkie pytanie: Czy głowica do mk7 1.4 EFI będzie również pasować np. od Mk6 lub Mk5 ? Czy są może jakieś przeciwwskazania
  
 
A co ma buda MK5 czy MK7 do silnika skoro sa takie same, pasowac bedzie nawet do CFI 1.4
  
 
Mam taka głowice na zbyciu jak potrzebujesz
  
 
Cytat:
2009-05-20 22:00:49, matizmat pisze:
Mam krótkie pytanie: Czy głowica do mk7 1.4 EFI będzie również pasować np. od Mk6 lub Mk5 ? Czy są może jakieś przeciwwskazania



mk7 były na wielopunkcie, a 5 i 6 raczej na mono,

głowica na wielopunkcie ma inny kolektor dolotowy a co za tym idzie inne kanały oraz ma więcej kanałów wodnych

czyli głowica z czarnym deklem (wielopunkt) nie pasuje do zasilania jednopunktowego i gaźnikowego-szary dekiel
  
 
Model mk6 w 1994 roku (nie jestem pewien czy 1993 też, ale raczej wykluczam) posiadał silnik 1,4 już z pełnym wtryskiem dokładnie takim jak wersja mk7
  
 
Cytat:
2009-05-22 09:50:22, orioninblue pisze:
mk7 były na wielopunkcie, a 5 i 6 raczej na mono, głowica na wielopunkcie ma inny kolektor dolotowy a co za tym idzie inne kanały oraz ma więcej kanałów wodnych czyli głowica z czarnym deklem (wielopunkt) nie pasuje do zasilania jednopunktowego i gaźnikowego-szary dekiel



Kolektor ma inny ale kanały wodne, kanały ssące głowicy sa takie same, nie zaleznie od mono czy wielopunktu, to są identyczne silniki jak blok, glowica czy wał korbowy.
  
 
Dzięki za wsparcie
  
 
Jeszcze jedno pytanko: Czy TA
głowica podejdzie do 1.4 EFI ? Bo jak przeglądnąłem fotki, to na ścianie głowicy wytłoczone jest 1.3
  
 
To jest głowica 1.4.
Silniki 1.3 maja wał rozrzadu w bloku silnika, wezsza głowice i tzw klawiature sterowana laskami popychaczy, cos w podobie PF125p
  
 
Cytat:
2009-05-26 23:19:59, Magik123 pisze:
To jest głowica 1.4. Silniki 1.3 maja wał rozrzadu w bloku silnika, wezsza głowice i tzw klawiature sterowana laskami popychaczy, cos w podobie PF125p



Tylko zapominasz o silnikach 1.3 CVH z Escorta MK3 i z takiego najprawdopodobniej pochodzi ta głowica, więc niekoniecznie musi pasować. Z resztą po numerach widać, że to stara głowica - 81 rok. Matizmat szukaj głowicy do 1.4 konkretnie.


[ wiadomość edytowana przez: toradek dnia 2009-05-27 02:01:01 ]
  
 
A widziałes głowice z silnika 1.3, bo watpie skoro piszesz to co piszesz, od kiedy 1.3 ma wałek w głowicy? a 1.3 w MK3 to jest i tak to samo co reszta 1.3


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-05-27 08:28:24 ]
  
 
Cytat:
2009-05-27 08:27:42, Magik123 pisze:
A widziałes głowice z silnika 1.3, bo watpie skoro piszesz to co piszesz, od kiedy 1.3 ma wałek w głowicy? a 1.3 w MK3 to jest i tak to samo co reszta 1.3 [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-05-27 08:28:24 ]



Magik, nie umiesz czytać? Wyraźnie napisałem, że w MK3 były silniki 1.3 CVH, a Ty się upierasz, że tylko OHV. Powtórzę jeszcze raz, w MK3 były silniki 1.3 CVH !!!!!!
  
 
Cytat:
2009-05-23 08:29:18, Magik123 pisze:
Kolektor ma inny ale kanały wodne, kanały ssące głowicy sa takie same, nie zaleznie od mono czy wielopunktu, to są identyczne silniki jak blok, glowica czy wał korbowy.





[ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2009-05-27 11:43:01 ]
  
 
[quote]
2009-05-27 11:39:30, orioninblue pisze:

zgadza się jest inny koletor i ma inne podciśnienia mój błąd
  
 
No i klapa... Kupiłem głowice niby 1.4 EFI, ale okazało się, że jak zdemontowałem moją, to są widoczne różnice... Zresztą wszystko widać na foto... Poradźcie- czy mogę to zmontować i da rady na tym jeździć, czy nie ? Ta trefna zakupiona to przypuszczam do wtrysku jednopunktowego...

Głowice



Kanał dolotowy kupionej głowicy


Kanał dolotowy mojej głowicy



[ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2009-06-22 18:26:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2009-06-22 22:04:55 ]
  
 
A mozesz zrobic fotki tych głowic by były całe widzoczne.
  
 
Z tego co widać po zdjęciu, to wynika, że to nawet może być od gaźnikowca (88 rok modelowy głowicy), z resztą w necie można co nieco o niej wyszukać. Ewidentnie brak podcięć pod wtryski, więc raczej ze sobą tego tak łatwo nie spasujesz.
  
 
Tak mnie w bambuko zrobił pewien "kolega" klubowy, zapewniając, że tą właśnie głowice miał w swoim 1.4 z 1995 roku. Sprzedał, bo robił swapa na 2.0... Ech... jak już nawet klubowiczom ufać nie można, to do czego zmierza ten świat
  
 
Koledzy- mam pytanie. Czy po przejechaniu 1000 km od remontu głowicy trzeba ponownie dokręcić śruby? Jeśli tak, to jakim momentem ?


[ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2009-07-17 14:47:48 ]
  
 
upik