| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-05-20 22:00:49 Mam krótkie pytanie: Czy głowica do mk7 1.4 EFI będzie również pasować np. od Mk6 lub Mk5 ? Czy są może jakieś przeciwwskazania |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-05-21 06:32:54 A co ma buda MK5 czy MK7 do silnika skoro sa takie same, pasowac bedzie nawet do CFI 1.4 |
Dany20 Ford Escort kombi Warszawa | 2009-05-21 06:37:01 Mam taka głowice na zbyciu jak potrzebujesz ![]() |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2009-05-22 09:50:22
mk7 były na wielopunkcie, a 5 i 6 raczej na mono, głowica na wielopunkcie ma inny kolektor dolotowy a co za tym idzie inne kanały oraz ma więcej kanałów wodnych czyli głowica z czarnym deklem (wielopunkt) nie pasuje do zasilania jednopunktowego i gaźnikowego-szary dekiel |
darnel escort '95 flair Zabrze | 2009-05-23 00:08:53 Model mk6 w 1994 roku (nie jestem pewien czy 1993 też, ale raczej wykluczam) posiadał silnik 1,4 już z pełnym wtryskiem dokładnie takim jak wersja mk7 |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-05-23 15:30:18 Dzięki za wsparcie ![]() |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-05-26 18:21:15 Jeszcze jedno pytanko: Czy TA
głowica podejdzie do 1.4 EFI ? Bo jak przeglądnąłem fotki, to na ścianie głowicy wytłoczone jest 1.3 |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-05-26 23:19:59 To jest głowica 1.4.
Silniki 1.3 maja wał rozrzadu w bloku silnika, wezsza głowice i tzw klawiature sterowana laskami popychaczy, cos w podobie PF125p |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-05-27 01:56:40
Tylko zapominasz o silnikach 1.3 CVH z Escorta MK3 i z takiego najprawdopodobniej pochodzi ta głowica, więc niekoniecznie musi pasować. Z resztą po numerach widać, że to stara głowica - 81 rok. Matizmat szukaj głowicy do 1.4 konkretnie. [ wiadomość edytowana przez: toradek dnia 2009-05-27 02:01:01 ] |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-05-27 08:27:42 A widziałes głowice z silnika 1.3, bo watpie skoro piszesz to co piszesz, od kiedy 1.3 ma wałek w głowicy? a 1.3 w MK3 to jest i tak to samo co reszta 1.3
[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-05-27 08:28:24 ] |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-05-27 10:23:23
Magik, nie umiesz czytać? Wyraźnie napisałem, że w MK3 były silniki 1.3 CVH, a Ty się upierasz, że tylko OHV. Powtórzę jeszcze raz, w MK3 były silniki 1.3 CVH !!!!!! |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2009-05-27 11:39:30
[ wiadomość edytowana przez: orioninblue dnia 2009-05-27 11:43:01 ] |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2009-05-27 11:42:36 [quote]
2009-05-27 11:39:30, orioninblue pisze: zgadza się jest inny koletor i ma inne podciśnienia mój błąd |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-06-22 18:12:53 No i klapa... Kupiłem głowice niby 1.4 EFI, ale okazało się, że jak zdemontowałem moją, to są widoczne różnice... Zresztą wszystko widać na foto... Poradźcie- czy mogę to zmontować i da rady na tym jeździć, czy nie ? Ta trefna zakupiona to przypuszczam do wtrysku jednopunktowego...
Głowice Kanał dolotowy kupionej głowicy Kanał dolotowy mojej głowicy [ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2009-06-22 18:26:16 ] [ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2009-06-22 22:04:55 ] |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2009-06-22 18:30:13 A mozesz zrobic fotki tych głowic by były całe widzoczne. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-06-22 19:34:30 Z tego co widać po zdjęciu, to wynika, że to nawet może być od gaźnikowca (88 rok modelowy głowicy), z resztą w necie można co nieco o niej wyszukać. Ewidentnie brak podcięć pod wtryski, więc raczej ze sobą tego tak łatwo nie spasujesz. |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-06-22 21:31:13 Tak mnie w bambuko zrobił pewien "kolega" klubowy, zapewniając, że tą właśnie głowice miał w swoim 1.4 z 1995 roku. Sprzedał, bo robił swapa na 2.0... Ech... jak już nawet klubowiczom ufać nie można, to do czego zmierza ten świat |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-07-17 14:36:02 Koledzy- mam pytanie. Czy po przejechaniu 1000 km od remontu głowicy trzeba ponownie dokręcić śruby? Jeśli tak, to jakim momentem ?
[ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2009-07-17 14:47:48 ] |
matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2009-07-17 20:54:55 upik |