Zabieraki w 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WITAM MAM PYTANIE JAK WZMOCNIC LUB JAK ZROBIC ZABIERAKI I PRZEGŁUBY ZEBY ICH NIE WYRYWAŁO??
  
 
użyj wyszukiwarki i nie zakładaj głupich, zbędnych, powtarzanych 1000kroć tematów. Polecam również zapoznać się ze słownikiem ortograficznym
  
 
znalazłem tylko tematy jak odkręcić zabieraki i czym różnią się przeguby od zabieraków . co za problem nie pomożecie mi tu to jest jeszcze wiele innych stron łaski nie robisz adj1985
  
 
chłopie nie podałeś żadnych konkretów do czego to ma być, do jakiego silnika, czy seryjny czy modzony - jak seryjny to ja wogóle sensu nie widzę czegoś tam ruszać. Trzeba jeździć deliktanie i tyle
to ma być dobrze złożone, półosie proste wahacze nie pogięte i jeździć to napewno będzie, ludzie na zabierakach w sporcie jeżdżą i nie narzekają.Są też inne sposoby przenisienia napędu m.in. tripod lub dwa przebuby skręcone ze sobą.
I łaski Ci nie robię, ale wybacz i nie myśl że ktoś będzie szukał za Ciebie. Wystarczy trochę chęci i znajdziesz mnóstwo odpowiedzi na tym forum.
  
 
ok skończymy te przegadywanie bo po co to komu a mozesz kolego powiedzieć jak to zrobić jak tam jest zabierak i wieloklin na polosce jest to silnik seryjny po nie wielkich przeróbkach
  
 
Cytat:
2009-05-23 22:01:55, slafkobora pisze:
jak to zrobić jak tam jest zabierak i wieloklin na polosce


yyy eee ale o so chosi?
piłeś cos?
  
 
Podziel się!
  
 
sorry to mój kuzyn pisze głupoty wyjeb.... 400zł na zabieraki po co da po zrywach na asfalcie to zabieraki rozwala a mozecie powiedziec co to ten tripod bo nie kojarze

[ wiadomość edytowana przez: slafkobora dnia 2009-05-23 22:17:05 ]
  
 
Cytat:
2009-05-23 22:15:34, slafkobora pisze:
400zł na zabieraki 2009-05-23 22:17:05 ]


zabieraki z platyny chyba nieurywaki coś o nich słyszałem
  
 
ano je to takie >>klik<<
  
 
toż to Panie linki od gazu urywa
  
 
Cytat:
2009-05-23 22:22:43, adj1985 pisze:
toż to Panie linki od gazu urywa


wery fani
  
 
a mozecie powiedziec ile ten tripod wyniesie??
  
 
wyniesie trzy razy
  
 
Ja mam u siebie 903 na seryjnych zabierakach i przegubach, jeżdżę tym tylko w kjs i jakos sie trzyma. Wazne jest zeby polosie byly poziomo, tzn zeby nie szly pod katem do silnika tylko prostopadle (widac to wyraznie po tych gumach uszczelniajacych skrzynie maja byc symetryczne i nie pogiete). Minus jest taki, ze nie mozna przesadnie glebowac bo wtedy sie zmiania kat polosi. Jak kiedys mialem polosie pod kontem to masakrowalo zabieraki i przeguby non stop. Teraz jest poziomo i jest git.

A jak ma byc pancernie to homokinetyki = te tripody co juz koledzy pisali, ale to droga zabawa.
  
 
wypoziomować skrzynie można również podkładkami.Sam tak robiłem, bo jak wspomniałeś Ree po obniżeniu auta kąty półoś-przegub się pier..lą