MotoNews.pl
  

Zavoli Zeta - regulacja ciśnienia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy może mi ktoś powiedzieć jak regulować ciśnienie w reduktorze Zavoli Zeta ? czy dokonuje się tego srubkami oznaczonymi na zdjęciu nr 1 czy srubą nr 2? czy jak srubę wykręcam to zwiększam ciśnienie?

  
 
z całą pewnością imbusem oznaczonym 2 , ale po co chcesz kręcic ? Masz interfejs aby widzic skutki kręcenia? Czy wiesz że nadmierny wzrost ciśnienia osłabia dynamikę wtrysków , a po puszczeniu gazu przyrosty ciśnienia mogą byc tak duże że wtrsyki się nie otwierają i silnik szarpie albo nawet gaśnie? Nie wystarczy wiedzieć gdzie , warto wiedzieć ile i po co.
  
 
pytanie czysto teoretyczne, mam interfejs, jak narazie ciśnienie na biegu jałowym mam około 1,1b i nic nie będe z tym robił
W najbliższych dniach będę powiększał wtryskiwacze co 0,1mm bo mam cholernie wysoki mnożnik :/



[ wiadomość edytowana przez: piotrekrm dnia 2009-05-31 14:36:12 ]
  
 
Cytat:
2009-05-31 14:32:29, piotrekrm pisze:
pytanie czysto teoretyczne, mam interfejs, jak narazie ciśnienie na biegu jałowym mam około 1,1b i nic nie będe z tym robił W najbliższych dniach będę powiększał wtryskiwacze co 0,1mm bo mam cholernie wysoki mnożnik :/ [ wiadomość edytowana przez: piotrekrm dnia 2009-05-31 14:36:12 ]


to i lepiej nie ruszać bo jest tyle co trzeba. Dysze wierć i za każdym razem przeprowadzaj kalibrację , jeśli osiągniesz końcowy mnoznik =1 to znaczy ,że koniec wiercenia.
  
 
Końcowy ma być =1 a ten drugi od lewej strony ma sie zawierac w przedziale pomiędzy 1,1 a 1,6 ?
  
 
cisnienie masz jak najbardziej prawidlowe wiec go nie ruszaj ale regulacje robi sie tam gdzie sobie oznaczyles cyfrą 2.
  
 
Cytat:
2009-05-31 16:34:34, piotrekrm pisze:
Końcowy ma być =1 a ten drugi od lewej strony ma sie zawierac w przedziale pomiędzy 1,1 a 1,6 ?


a jaki masz sterownik ? stag?

[ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-06-01 15:18:54 ]
  
 
staga 4
  
 
Cytat:
2009-06-01 16:11:36, piotrekrm pisze:
staga 4


no to masz doskonale wszystko opisane w instrukcji. A to widziałeś :
http://www.ac.com.pl/site_media/files/2009/04/06/PrzykladyMapIUstawieniaMmnoznika.pdf
na biegu jałowym możesz podregulowac mnożnik w ten sposób:
1 - przełącz ręcznie na benzynę
2 - odczytaj czas wtrysku benzyny
3 -przełącz ręcznie na gaz
4 - odczytaj cza wtrysku BENZYNY
5 - jeśli różni sie więcej jak 5% niż w p.2 skoryguj w tym miejscu mnożnik

tak można też wyregulować w innych punktach, bo jeśli instalacja gazowa jest idealnie wyregulowana to silnik na gazie ma takie same czasy wtrysku wtryskiwaczy BENZYNOWYCH jak przy jeździe na benie - czyli pracuje dokładnie wg opracowanych przez konstruktorów silnika parametrach wtrysku. Resztę sam wydumasz oglądając załączony link i doczytując instrukcję. Powodzenia.