MotoNews.pl
  

[126p] geometria kół

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam . we wtorek jadę zrobić cała geometrie kół , pytanie brzmi jakie polecacie ustawiania ? jest zrobiony szybki skręt , będę brał udział w kjs i sprintach i nie wiem czy ustawić zawias tak jak seryjny czy może jakoś inaczej . i jaki negat na przód żeby nie był przesadzony . dzięki


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-06-09 14:40:11 ]
  
 
Kwestia mocno indywidualna co będzie pasowało Tobie innym może zupełnie nie podchodzić. Ja np lubię pochylenie -30, zbieżność na 0. Inni jeżdżą na rozbieżnym i w pochyleniu nawet -1. Możesz zrobić dobrze zbieżność na 0 a jak się później przyłożysz to sobie sam z pomiarów zwykła suwmiarka zrobisz zbieżnie lub rozbieżnie i dojdziesz do swoich nastaw. Z pochyleniem możesz podobnie ale najlepiej zacznij od negatu rzędu -30.
  
 
aha czyli pochylenie kół przednich na -30 , tył na 0 a przód słyszałem lekko rozbieżny żeby skręcał na sztywnym holu
  
 
negat w pustym, obnizonym maluchu jest zlym rozwiazaniem bo jak do niego wsiadzisz to i tak sie robi negat, a przy hamowaniu to juz wogole.
Tak samo rozbierzny - jak przedni zawias sie obnizy to tez sie robi bardziej rozbierznie.
Zawsze bierz to pod uwage.
Ile sie zrobi negat/rozbierznie po tym jak wsiadziesz/zahamujesz etc to kwestia wagi Twojej, auta, typow amorow resora etc wiec eksperymentuj ale ja na reszorze z jednym pioremwiecej i bilsteinem
mialem praktycznie 0 pochylenia i zbierzny przod. Ewewntualnie leciutki negacik ale naprawde leciutki.
Robic duzy negat i rozbierznie jest w.g. mnie glupota bo tracisz kompletnie przyczepnosc przodu
  
 
Zgadza się. Popatrz na te zdjęcia:
To jest mój zawias z przodu bez obciążenia jest lekki negatyw:

To podczas jazdy z obciążeniem:

A to przy dochamowaniu z jakiś 80 km/h:

Zawias jest sklepany( nie pamiętam na ile), obcięte podstawki, dodana laga i tylne amorki na przodzie.

[ wiadomość edytowana przez: 34 dnia 2009-06-02 19:21:20 ]
  
 
Generalnie - tak jak ktoś już tu napisał - najlepiej jest dać wszystko na 0 i potestować, a później ewentualnie juz samemu można sobie poustawiać jak się chce. Przynajmniej ja tak będę robił niebawem
  
 
he he no i jest już zrobione wszystko na 0 i lekki negatyw na przodzie , gosciół mi robił wszystko jak siedziałem w aucie i dał na prawy ciężarek wiec było robione na doważonym aucie nie na pustym
  
 
no to powinno byc git jesli masz nieduzy ten negatyw
  
 
nie jest duży -30
  
 
-30 czego, stopni?
  
 
zapewne minut, co daje pół stopnia
  
 
przeciez zartuje,zapewne...
  
 
niutonów