[125] Czujnik ilości paliwa F125

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam takie małe pytanko, czym różni się w/w pływak między Fiatem a Polonezem. W Shreku miałem zegary i pływak z Poloneza. Zaadoptowałem go, bo miał już dorobiony powrót, ale podobno Polonezowski gryzie się z "kreską śmierci" i dla tego pokazuje mi bzdury typu pełny bak i świecąca rezerwa.
Jak to w końcu jest?


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-06-09 14:39:43 ]
  
 
mi dziala normalnie wskaznik z kreska + bak z bebechami od caro rover.
  
 
ja mam bak z poloneza rovera i jak mam zalany do pełna to mi pokazuje 0
  
 
a jak np 3/4 to pokazuje 3/4? jesli tak to masz walniety czujnik
jesli po prostu pokazuje odwrotnie to masz na odwrot podlaczony albo co
  
 
jak mam 3/4 to pokazuje 1/4 a jak podłącze kable odwrotnie to po przekręceniu stacyjki wskazówka idzie na maksa nawet nawet jak jest rezerwa w baku
  
 
dziwne. u mnie dziala b. dobrze na szczescie
  
 
wskaźnik masz walnięty,ja miałem to samo w borewiczu
  
 
W fiacie były dwa rodzaje pływaków i wskaźników. pre 83/84 i post. Te wcześniejsze po podpięciu do zegarów po 83/84 lub polonezowskich pokazują właśnie odwrotnie.
  
 
to by sie zgadzalo, ja mam 86 wiec dziala
  
 
A po czym je rozpoznać? Znaczy który jest który.
  
 
najlepiej to podmienic wskaznik paliwa na wlasciwy niz zmieniac czujnik w baku...
  
 
Cytat:
2009-06-03 03:08:38, Termit pisze:
najlepiej to podmienic wskaznik paliwa na wlasciwy niz zmieniac czujnik w baku...


Nie. Najlepiej żeby wszystko było tak jak trzeba. Mam nowy licznik do kanta bez przebiegu i wolę zmienić pływak na odpowiedni.
  
 
byly rozne plywaki i wskazniki, nie kupisz plywaka z kanta z powrotem starego typu...
ja poprostu sam wskaznik paliwa zalozylem z zegarow po 83 i tyle - kwestia odkrecenia przodu od zegarow i 3 nakretek od wskaznika paliwa