| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
macba76 Sympatyk FEFK Ford Escort - nieste ... Warszawa | 2009-06-05 12:59:15 Witam
***************** Dodano 2009-06-05 14:09: Przepraszam za temat, ale musi być zgodny z regulaminem, niestety po wstawieniu regulaminowych danych nie zmieścił mi się już "opisowy temat wątku", który zgodnie z regulaminem powinien wyglądać mniej więcej tak: "Czy jest możliwe, aby w Fordzie Escorcie wyprodukowanym w roku 2000 występowała rdza w prawej przedniej części nadwozia, między zawiasami drzwi kierowcy?" :-> Po regulaminowym wstępie zapraszam do czytania oryginalnego posta (poniżej) i dzielenia się własnymi doświadczeniami. ***************** No coś mnie chyba zaraz trafi! Ja rozumiem: rdzewiejące słupki, dół błotników, rant pokrywy bagażnika - miejsca dość oczywiste, bo woda/błoto/sól się zbiera. Ale w takim miejscu???
Pojawił się nalot, a jak skubnąłem śrubokrętem, to się okazało, że gnije od środka! Próbowałem zobaczyć jak to wygląda od strony konsoli, ale tam blacha zdrowa, czyli wygląda na to, że gnije między blachami. Miał ktoś coś takiego? Da się coś z tym zrobić, czy niedługo zaczną wypadać mi drzwi? :-> PS: Samochód z 2000 roku, nie bity. Pozdrawiam Maciek [ wiadomość edytowana przez: macba76 dnia 2009-06-05 14:11:10 ] |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-06-05 13:49:05 Proszę edytować tytuł aby był zgodny z regulaminem, w przeciwnym razie zamykam wątek po 24h. |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-06-05 13:53:37 Yes it`s ESCORT |
macba76 Sympatyk FEFK Ford Escort - nieste ... Warszawa | 2009-06-05 14:15:11
Zaraz, zaraz! Wszystkie profile?? To coś mi zostanie z oryginału?? :-> Czy taka rdza może w tym roczniku (2000) występować naprawdę wszędzie? Ja rozumiem, że należy to wyciąć, tylko może ktoś już w tym miejscu ciął i może podpowiedzieć, dokąd to mogło dojść. Czy rdzewieje przestrzeń między zawiasami, czy dalej? Gdzie może się zakończyć wycinanie? Skąd brać blachę do wspawania? Czy są do tego reparaturki, czy trzeba szukać blachy ze zdrowego egzemplarza? Pozdrawiam Maciek |
WojZdzisiu Eska PS Design Pyrzyce | 2009-06-05 14:24:08 Takie przypadki utwierdzają mnie w przekonaniu że MkVI było najbardziej odporne na rdze |
macba76 Sympatyk FEFK Ford Escort - nieste ... Warszawa | 2009-06-05 14:44:49
Problem jest taki, że jak zaglądałem w dziurę świecąc latarką, to rdza jest wszędzie, więc nie jest to kwestia kawałka 3x3. Dłubanie w środku śrubokrętem powoduje wyciąganie masy luźnej rdzy. Dlatego pytałem o reparaturki, bo mam wrażenie, że trzeba by tu wyciąć masę blachy, łącznie z przetłoczeniami itd, więc pewnie nie da się tego w prosty sposób dorobić. Pozdrawiam Maciek |
macba76 Sympatyk FEFK Ford Escort - nieste ... Warszawa | 2009-06-05 14:47:05
Mam wrażenie, że tak to właśnie musiało wyglądać, czyli 0 fabrycznej konserwacji profili zamkniętych, a widocznie poprzedni właściciel też o to nie zadbał. Pozdrawiam Maciek |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2009-06-07 14:11:04 Odnoszę wrażenie, że rocznik 2000 rdzewieje najbardziej ze wszystkich. To już któryś taki przypadek. |
kris2629 Sympatyk FEFK Fiat Punto Evo Piotrków Trybunalski | 2009-07-19 18:00:48 Koledzy,ja odnośnie silnika,
może ktoś z Was wie do czego służy to niebieskie pokrętło
krokowiec jest chyba wyżej,tak mi się wydaje, odpaliłem dzisiaj esa,zacząłem kręcić tym dzyndzlem i żadnych efektów! do czego to jest KLIK |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-07-19 18:04:56 w sumie do niczego.
kapturek. do tego samego co nakretka na wentylnicy. pod nim jest zlacze do pomiaru cisnienia. |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2009-07-21 09:43:49
Eee FAROW powielasz stereotypy i tyle. 1. Escorta produkowano jeszcze w Halewood w Anglii, do lipca 2000 2. Płońsk to była tylko montownia, do której przyjeżdżały gotowe i polakierowane nadwozia do uzbrojenia w silniki, osprzęt i wnętrza. Cały Escort był wtedy robiony po taniości, bo był na rynku równolegle z Focusem - czytaj - sprzedawany za bezcen. Stąd bierze się badziewiaste zabezpieczenie przed korozją (auto wygląda jak sito po 9 laatch). |