Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-06-06 08:24:48 do przednionapedowek generalnie nie stosuje sie raczej rozwiazan plytkowych.
polecam przeczytanie bardzo dobrego artykulu: LSD differentials |
![]() pioban www.banymotorsport.pl Warszawa | 2009-06-06 09:38:59 torsen jest bardziej cywilny...
nie niszczy napędu,opon,dobry do wyścigów gdzie 2 koła są zaqwsze na drodze. płytka tylko do sportu,dużo drozsza,czeste przeglądy. |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2009-06-22 18:28:25 |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2009-06-22 18:53:45 to ta szpera , której po dostaniu się do dyfra nie widać ![]() Świątek upycha ją w seryjnym koszu ![]() |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-06-22 19:05:08 rozumiem, że szperacz jest do kanta - jakie parametry (% i spięcie początkowe) - również cenowe??? |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2009-06-22 19:41:10 szpera z pucharowego lanosa ![]() ![]() |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-06-23 11:57:48 ale jak wykonał do tego to pewnie i do kantyny by też zrobił tylko za ile??? |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-06-23 12:39:43 |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2009-06-23 13:09:29 |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-06-23 13:23:17
otuż to |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-06-23 13:28:43
nówkę poniżej 500 ojro ??!! |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-06-23 13:37:33
spawarka wychodzi taniej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-06-23 13:48:40
ale to juz offtop ;D chyba że temat zmienicie na: "szpera - thorsen czy LSD cierna czy spawarka co wybrać ?" ![]() |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2009-06-23 14:19:31
Tansze modele quaife albo jakis seryjny dyfer ze szpera podpasowac i cieszyc sie niekoniecznie plytkowa ale za to za 300-400 euro |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-06-23 14:36:09
dałem przykład nowych dyfrów ponieważ Furiosus pytał, zapewne hipotetycznie ![]() Quaifa (nowego) to raczej ciężko znaleźć poniżej 500 i to w dodatku funciaków niestety ale w "wyczynowych" samochodach ukł. przeniesienia napędu, to najdroższy podzespół jeżeli chce się go przerabiać ![]() silnik, zawias itp. to pikuś |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2009-06-23 14:44:50
no właśnie najgorsze to, że w kraju gdzie tworzą tacy "artyści metaloplastycy" jak Świątek czy Kałuża i inni i rosnącym zainteresowaniem w ściganiu i modzeniu starych samochodów pytanie o dyfer ze szperą do STAREGO POLSKIEGO auta możne zadać tylko hipotetycznie bo i tak albo zostanie zaspawać most albo wydać setki albo tysiące ojro zagramanicą No a nie kitujmy się tutaj ilu z nas ma budżet przygotowany na takie zabawki??? Przeca nam płaca polskie pieniądze za polską pracę... |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2009-06-23 15:55:26 niestety zawsze pod górkę , jakoś sobie jednak można poradzić ![]() http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=14&t=836&p=4354&hilit=lsd+bmw#p4354 |