Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2009-06-06 14:54:43 jesli chodzi o v6 to wchodzi bez problemu trzeba tylko podumac nad mocowaniem skrzynki i poduszkami silnika , co jeszcze wchodzi do fiata w sumie rzedowe 6 z bmw :] jakies 2,5 czy 3.0 . Fajna opcja jest 2.2 Turbo z audi s4 ze skrzynia z volvo 740 co do mostu do takiego zestawu no to najprosciej zapodac tylny caly zawias z bmw lub np. tylne wielowachaczowe zawieszeni z supry targi 3.0 w opcji 3.0 turbo byly z LSD . Proste i funkcjonalne .Pozdro hey |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2009-06-06 17:22:47 przeciez to zdjecie mojego fiata, fuuuuuuuuuuuuj |
![]() Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2009-06-06 22:36:15 przy takiej przerobce na 2d pokusilbym sie o wydluzenie drzwi i przesuniecie slupka srodkowego, wygladalo by to o wiele ciekawiej. a co do silnika to .... f20c z hondy s2000 ![]() |
Rafi119 Koprzywnica | 2009-06-06 23:29:42 tia bandzior za 500zł z silnikiem za 10 000 ![]() |
![]() fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2009-06-07 03:37:56 od burana silnik polecam. |
Rafi119 Koprzywnica | 2009-06-07 08:30:16 Dzięki za rady.Fakt przy 2d ładnie by wyglądały dłuższe drzwi,projekt ruszy mam nadzieje bo fiacik stoi i rdzewieje,trzeba coś z nim zrobić ![]() |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-06-07 09:10:24 Ładuj 2.0 od Opla, nikt tego jeszcze tutaj na forum chyba nie zrobił... Gdybym miał kanta to bym spróbował bo od dawna mnie ten silnik swędzi w dużym fiacie ![]() ![]() |
![]() vazyl Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2009-06-07 09:29:28
To właśnie jest kombinacja. przerabianie łap mocujacych silnik i skrzynię pod seryjne miejsca, przerabianie przedniego zawieszenia pod cholernie ciężki silnik, przerabianie całego tylniego zawieszenia pod mocniejsze tylnie zawieszenie niezależne..... z np. BMW. Przyjmując że porwiesz się na przestawianie słupków i wydłużanie drzwi to zakres prac i koszty z tym związane będą tak duże ze pozwolą Ci spokojnie kupić fabryczny sportowy samochód o mocy przekraczającej 200KM. Osobną kwestią jest to czy zaczynając projekt masz szanse na jego zakończenie. Nie bierz sobie tego do serca, ale wiele osób miało takie ambitne plany i w pew pewnym momencie po nieudanych próbach sprzedaży tego czegoś na alledrogo w końcu oddawało swoją pracę na złom. Zyczę Ci wytrwałości i wygranej w totka. |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2009-06-07 10:05:17 a nie prościej i łatwiej silnik z lanci?? Oglądałem ostatnio silnik kolegi z lanci dedry 2.0T i tak jak kiedyś było pisane forum miał miejsce na przykręcenie łap silnika takie jak w starych dohc. Fakt nie było ono nagwintowane ale miejsce było. Sądzę że nagwintować otworów było by dużo prościej niż dumać z przeróbką łap silnika itd.
A co 2.0 z opla to wisiał na allegro ostatnio taki fiat za jakieś śmieszne pieniądze poszedł. |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-06-07 10:27:21 A wisiał, tylko tamten to był fiat+ zestaw do włożenia ![]() |
![]() ujban88 Fiat 125p Wiewiórów | 2009-06-07 11:21:26 2.0 16v z opla wpadnie bez większych problemów do 125p
z 2.5 V6 też sie zastanawiałem lecz hmm... nie lepiej 3.0 V6? motor jest tych samych rozmiarów co i 2.5 V6 wiec robota ta sama a moc większa do takich zabaw najlepiej mieć cała omegę (tańsza wersja angielska) i pobierać organy z tymi drzwiami to zaczalałeś. nie chciałbym wciskać sie na tylną kanape, środkowy słupek co najmniej 20cm do tyłu pozdro |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2009-06-07 11:29:33 jestem pod wrazeniem
jak te silniki prosto się wkłada do 125, chyba tez coś wrzuce na szybko innego ![]() |
![]() vazyl Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2009-06-07 13:01:09 I za czas jakiś dowiemy się, że następny "nie wiedział że się nie da" i zrobił. Podziwiam takich ludzi, ale wiem że jak taki człowiek zaczyna pytać o wszystkim na forach to nie ma bladego pojęcia co tu zrobić i na planach cała akcja się kończy. |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-06-07 13:37:06
bez przesady... Nom a co by jasność była to ja wiem z czym się to wiąże (chodzi mi dokładnie o 2.0 c20ne 115KM) ten silnik się zmieści a że wszystko inne nie pasuje to już inna para kaloszy. ale 3.0 v6 i tym podobne patenty to bez komentarza pozostawię. |
Hell 126p FL 86' Rybnik | 2009-06-07 14:39:39 no 3.0 v6 to raczej bez ciecia kielichow i robienia ramy sie nie zimiesci, moze r6 na styk...
swoja droga c20ne to fajna sprawa ze wzgledu na przetaniosc czesci (jak i samego silnika) w porownaniu do np. BMW, ... a na pewno jest to maloawaryjna padlina ![]() |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2009-06-07 15:44:58 Co do r6 z BMW to chłodnice chyba było by trzeba mocno do przodu przesunąć niszcząc pas przedni a co z tym idzie w jakimś stopniu sztywność. Co do swapów do 125p wszystko było by fajnie jak by to nie była galareta. Wsadzisz duży ciężki silnik i Ci się zaczną słupki łamać.
A mam takie pytanie do założyciela tematu masz w ogóle warunki żeby zacząć robotę miga, kanał, coś żeby podnieść silnik?? Czy jesteś kompletnym laikiem jeśli chodzi o swapy mechanikę i z tego co czytam to i blacharkę?? |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2009-06-07 15:47:52 A in jeszcze dodam że albo na allegro albo gdzieś w necie oglądałem foty poloneza z silnikiem 1.8 z bmw i silnik ten wyszedł im strasznie wysoko a przy tym i tak po cieli masę w komorze silnika. A polonez ma dużo więcej miejsca niz fiat. |