[126p] swap 1.0spi tulejka,flansza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,robię swapa z silnikiem uno 1.0,pierwsze pytanie,w wale nie ma być zadnego łozyska na wałek sprzęgłowy?? ,czy wałek musi dojsc do konca tej dziury??

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-06-09 14:41:18 ]
  
 
nie do konca musisz zostawić pewien odstęp a co do "łożyska" to musi byc tulejka ślizgowa najlepiej z mosiądzu samosmarującego
  
 
No to teraz mam pewność .Czytałem w innych postach że można zrobić to z tulejki z seryjnego silnika 126p,czy tą tulejkę trudno wybić??ktoś juz probował?
  
 
Cytat:
2009-06-06 23:11:23, sylwsk pisze:
No to teraz mam pewność .Czytałem w innych postach że można zrobić to z tulejki z seryjnego silnika 126p,czy tą tulejkę trudno wybić??ktoś juz probował?



chodzilo zeby kupic, przetoczyc i wbic. a nie wybijac. i miedzianą, a nie aluminiowa.
  
 
A flansze mozesz kupic np u mnie.
  
 
Flansze chciałem wykonać sam.Z twoją flanszą to by bezpieczniej było,doczytałem się że to są dobre flansze,ile sobie cenisz za taką flansze??.I jaka jest jej grubość??
  
 
zapraszam na www.BudowaSwapow.com
  
 
W wał pasuje tulejka ze skrzynki biegów od wski.W wał może wejsc tylko 10mm,na koncu ma rant.Trochę krótka,co o tym myslicie??
  
 
Jak najlepiej wycentrować i skrzynie
  
 
Odpowiedź jest w pytaniu
  
 
czy wystarczyło by jeżeli flansza była by z blachy 5mm plus tulejki dystansowe

[ wiadomość edytowana przez: sylwsk dnia 2009-06-12 19:25:16 ]
  
 
Zna ktoś odpowiedz na to pytanie??jutro mam możliwość wycięcia takiej flanszy,jako szablon wykorzystam osłonę zamachu.
  
 
Mam taką flansze gotową czyli p&play na sprzedaż...