Problemy z Gaźnikiem.....Pomocy!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wszystko było ok, do czasu kiedy nagle moja ladna straciła wolne obroty, więc przeczyściłem gaźnik przeregulowałem i niby wszystko jest oki, tylko zrobiła mi się tzw. dziura w gazie.......po wciśnięci pedału przyśpieszenia silnik się "zajęknie" i dopiero ciągnie........Czyźbym gaźnik źle złożył ??) Może ktoś wie co się stało.....czym to może być......Dodam że mam silnik 1500cm
Z góry dziękuje.......
  
 
zobacz w watku o swiecach i filtrze:
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=23140&f=22#263330
moze cos ci sie przyda...
  
 
JA mam dokładnie to samo co dawid z gaźnikiem czy nikt tu nie pomoże? czy wymiana przewodu gaźnika do serwa coś da , czy problem tkwi w aparacie zapł. , może wymiana kopułki albo kondensatora.
 
 
Witam, primo, jesli jest to przy 1600 obrotah to zpewnoscia , sprawdzić nalezy moduł, zawór pneumatyczny, jesli wyżej, to upewnij się że drugi przelot otwiera sie bez zaciec, i jest dobrze, szczelnie przykrecony do korpusu gaźnika, chodzi o to pneumatyczne sterowanie
  
 
Z uporem maniaka powtarzam moje pytanie na ktore nikt mi nie odpoweidzial
Czy istnieje (a jesli tak to gdzie sie znajduje) jakaś śrubka do regulacji uchylenia przepustnicy?
  
 
Po mojemu jest. Wskanie książki do 2103 jest opisana jako "wkręt regulacji otwarcia przepustnicy" (strona 42 skanu lub 86 książki) Umnie w 2107 jest to mała śrubka beż łebka tylko z nacięciem wkręcona w korpus. Jej koniec opiera się o dźwignię zamotowaną na osi przepustnicy. Jeszcze to sprawdzę "na żywo" bo to piszę z pamięci. Jak by się coś różniło to jutro dam znać.
  
 
Regulacja wolnych obrotów tą śrubką przepustnicy kończy się tak , że kiedy wyłączasz silnik to mieszanka nadal jest zasysana do cylindrów i nieźle potrafi zatelepać motorem zanim zgaśnie. Szczególnie na gazie...Musiałem zamykac zawór gazowy ( ustawienie pośrednie przełącznika gaz/benzyna) żeby nie rzucało. Lepiej naprawić gaźnik.
  
 
Znalazlem tą śrubkę. Rzeczywiście. na prawo i troche do gory od wkreta regulacji skladu mieszanki. Może Twoje podwyzszone obroty to sprawka tej srobki?

Kamil_H
 
 
Całkowicie się z Tobą zgadzam Grzegorz. Ta śrubka u mnie służy do regulacji zamknięcia, a nie otwarcia przepustnicy. Mam ustawione tak, żeby przepustnica była praktycznie zamknięta, ale żeby nie waliła w ściankę gaźnika. Wolne obroty powinny pochodzic z układu biegu jałowego - regulacja składem mieszanki i wkrętem na zaworku pneumatycznym oszczędzacza. Regulacja wolnych obrotów uczyleniem przepustnicy nie jest według mnie prawidłowa
  
 
Bardzo prawdopodobne,że problem tkwi w przepustnicach.
Ale chciałbym poddać jeszcze jedną myśl. Ja miałem takie same objawy przy przestawionym aparacie zapłonowym.
Mimo,że nikt go nie ruszał,zrobiła mi siętzw.dziura przy dodawaniu gazu.
w moim przypadku wystarczyło tylko ustawić aparat zapł.,co z resztą przedwczoraj zrobiłem, i wszystko wróciło do normy