Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pysiek Polonez Caro Kraków | 2003-08-20 00:21:26 Witam wszystkich na początku, jestem tu zupełnie nowy i co najważniejsze problemy związane z Poldkiem są dla mnie nowe, dopiero co go kupiłem i muszę zacząć się go troszki uczyć
A moje pierwsze pytanko dotyczy licznika, a mianowicie mam taki problem: autko ma silnik 1.6Gle a licznik był podobno niedawno zmieniany i pochodzi od modelu Gli. Wszystko działa bez zarzutu poza ..... (bez tego nie moge żyć ) obrotomierzem! Skubany działa ale zawyrza obroty o jakieś 1000 czy 2000, podobno jest to związane właśnie z różnicą w silniku. I tu pytanie: czy ktoś spotkał się z takm problemem i mógłby mnie trochę pokierować co mam zrobić bo bez sprawnego obrotomierza to jak bez ręki. Czy da się coś zmienić w nim czy gdzie, bo ja naprawde nie mam bladego pojęcia. Z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam Bartek. gt20@wp.pl |
Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2003-08-20 19:33:32 hmm.....to rachej nie ma znaczenia z czego jest silnik,jesli chodzi na gazniku to obrotomiesz jest "sterowany"z cewki zaplonowej,to raczej sam obrotomiez,moze ktos dlubal przy wskazowkach? |
Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2003-08-20 19:50:36 nie wiem ale jakos mnie ten mechanik nie przekonuje,poszukam i dam Ci znac |
Pysiek Polonez Caro Kraków | 2003-08-20 20:05:14
Oki dzięki wielkie!!! Poprostu chce wiedzieć czy lepiej naprawić czy może zmienić licznik!! |
Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2003-08-20 20:30:47 na poczatek moze sam obrotomiez,wiesz zegary sie troszke roznia,inne sa do wtrysku inne do gaznika(kontrolka ssania itp)ja mam w swoim np kontrole podlaczenia przyczepy ale wiesz co skoro ci zawyrza a chodzi plynnie to moze wyciagnij wskazowke i przeluz ja kawalek dalej? kto wie moze pomoze |
Pysiek Polonez Caro Kraków | 2003-08-20 22:25:23
No to z tą wskazówką to niezły pomysł!!! Kurcze musze spróbować zobaczymy co to da a jak nie to pójde do tego elektryka zobaczymy co zrobi!! |
trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2003-08-24 22:38:40 Ja bym zrobił tak poszedł na szrot i wykrecił bym obrotomierz ze starego Poldka gaźnikowca i schował do kieszeni, po czym wyszedł
ze szrota |
Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2003-08-26 16:22:32 wodzu taki przyklad? i co z tym obrotomiezem pomoglo? |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2003-08-26 17:24:49 No jak ja wchodze, a raczej wchodzilem na szrota (po czesci do malucha) to wychodzilem z pelnymi kieszeniami i z drobiazgiem w rece Dzieki temu mialem wiele roznych pierdol w garazu, ktore z czasem okazywaly sie bardzo przydatne |
Alan28 Miłośnik FSO Lancia Kappa SW/Lanc ... Zdzieszowice | 2003-08-26 17:56:14 ja buchnolem czujnik podcisnienia w kolektoze ssacym ale ze szrotu w Berlinie wiec sie nie liczy |
Pysiek Polonez Caro Kraków | 2003-08-26 19:02:17
No niestety nie pomogło próbowałem ze wslazówką ale okazuje się że on na wolnych obrotach zawyża o 1000 a póżniej ta różnica się zwiększa, przykładowo jadąc n piątce jakieś 80 na obr. mam 6500 Nie pozostaje mi nic innego jak coś wykombinować (albo zmienić obrotomierz, albo wyrególować u elektryka. Acha i faktycznie jest to licznik od wtrysku, koleś przełożył dżwignie ssania żeby nie świeciło jak ssanie jest wyłączone!! |
michasmaniak Miłośnik FSO FSO Polonez Sosnowiec | 2003-08-26 20:04:46 Ale teraz możesz pierwszemu lepszemu tępemu dresowi w jego dresowozie pokazać że reaktor kręci się u Ciebie do 8000obr Podłączenie obrotomierza to prosta sprawa - żadna filozofia - 3 kabelki: przewód do cewki zapłonowej(brązowo biały), zasilanie(pomarańczowy), masa(biało czarny). Zamień obrotek na starszy i po problemie. |