Jaka instalacja do VW Passata b4 z 2.8 vr6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Chcę zapytać jaką radzicie założyć instalacje do VW Passata b4 z 2.8L motorem w układzie VR6. Posiadam już instalację II generacji lecz mam z nią problemy, mianowicie strzelała mi w dolot (rozwaliłem w ten sposób obudowę filtra) i nie chce zapalić od razu muszę ostro chechłać aż zaskoczy i tu znów zależy od kaprysu raz zapali od razu a raz mogę rozładować akumulator i nic. Dziś byłem u fachury który zrobił prosty test zdjął mikser gazu i założył przewód dolotowy od filtra powietrza bezpośrednio do przepustnicy i kazał odpalić na benzynce. Jakież było moje zdziwienie gdy zaskoczył od raz. Co lepsze zmierzył średnice palnika i mam założony sprzęt który z ø80 przewodu dolotowego zrobił prześwit ø32 co powodowało zalewanie świecy paliwkiem i za przeproszeniem dupa nie zapłon. Nie mam zielonego pojęcia jaka instalacja jest włożone bo auto niedawno kupiłem i w papierach nie mogę się niczego doczytać bo niedbale napisane. Panowie u których byłem zaproponowali mi sekwencje za 1700 zł oczywiście sam przód zostawiam butle i przewody natomiast Panowie dają reduktor, sterowanie i elektrozawory do sekwencji + robocizna.

Czy to nie za tanio? Co radzicie założyć bo bez ogródek powiem że Panowie na temat sprzętu nabrali wody w usta.
  
 
Witam!
Do Passata vr6 założyłem instalacje wtrysku gazu w fazie lotnej firmy KME. Całością steruje KME Diego. Po pierwszej regulacji gazu po 1000km nie mam żadnego problemu autko śmiga i paliokoło 12l/100km. Nie odczuwam żadnego spadku mocy po założeniu instalacji. A wszystko jest tak zgrane że nie czuć, kiedy się jeździ na paliwie a kiedy na LPG. Pozdrawiam
  
 
sterownik to ważna rzacz , ale dużo bardziej istotne są zastosowane wtryskiwacze i odpowiednio wydajny reduktor. O to głównie pytaj . Polecam wtryskiwacze magic jet i reduktor scorpion gt. Sterownik stag 300 poradzi sobie z każdym silnikiem. Popytaj co konkretnie proponują , bo już sama kompletacja wiele mówi o instalatorze , nie kupuj kota w worku