Zegary z Lady 2105 w maluchu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!
chodzi mi konkretnie o zegar od poziomu paliwa, więc trzeba go przekalibrowywać pod malucha czy bez kalibracji pokazuje ok ?
Przy okazji prosił bym o schemat podłaczenia tego zegarka ale według wybitych na nim liter.

pozdrawiam
  
 
Robi robote bez przeróbek
  
 
no to albo ja źle podłaczam, albo nie wiem zegar nie teges. Daje mu zasilanie i sygnał z kabla błękitno żółtego i wskazówka leży. Jak dam z kabla od kontrolki długich to pokazuje 1/4 baku hehe Więc potrzebuje schemat podłaczenia bo może źle podłaczyłem.

pozdro
  
 
u mnie zle pokazywal . full bak troche ponad max polowa baku 1/4 na wskazniku 1/4 w baku 0 na wskazniku
  
 
Podszedł bym do tematu w następujący sposób:

-poznać rezystancje czujników Lady i 126p
-porównać je ze sobą
-doprowadzić do sytuacji w której rezystancje min i max są takie same dla obu wskaźników
-ewentualnie o ile okaże się że jest taka możliwość zastosować dodatkowy opór przed wskaźnikiem.
  
 
Jakby co mam taki wskaźnik, z tym że z napisem cyrylicą.
  
 
Cytat:
2009-06-17 15:36:27, janas81 pisze:
Jakby co mam taki wskaźnik, z tym że z napisem cyrylicą.



nie cyrylicą a grażdanką - po Cyrylu i Metodym w Rosji w miedzyczasie były reformy Piotra I
  
 
może największy łeb od elektryki i elektroniki na forum pomoże
Krzemowy pomożecie? Pomożemy
  
 
może 3zer będziesz wiedział jakie rezystancje ma pływak w Ladzie ?
  
 
no chłopaki, cała elektryka rozgryziona , tylko ten poziom paliwa mnie męczy...
  
 
U mnie działa normalnie, ale kabelkologia to dla mnie najgorsze co może być, podłączyłem to raz i nie pamietam kompletnie jak. Ale działa i pokazuje prawidłowo, także kombinuj

-----------------
--=RACE TECH=--
  
 
Zmierz oporności uzwojeń we wskaźniku, jak się dokopię do swoich maneli to porównam i zaordynuję jakieś rozwiązanie.
  
 
Ja Ci karcio nie pomogę bo nie mam nawet auta przy sobie, jak zjadę po sesji do domu to mogę zobaczyć jak to mam podłączone