Subaru Legacy Outback - założyć chciałbym :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie
Jak w temacie - rocznik 2005, silnik 2.5, 165 KM silnik of corse boxer napęd 4 AWD, przebieg 100.000.
Czy ktoś miał już do czynienia z subarynami, jaką instalkę proponujecie (rozumiem IV/V generacja) i jaki ew.koszt no i gdzie na śląsku w okolicach Będzina,Katowic, Bytomia najlepiej z hamownią.
Dzięki i pozdrówko
  
 
witam.
Warsztatu z hamownia na 4 koła to na Ślasku nie znajdziesz. Najbliżej w Łodzi ale jak masz automat to i tak nie zmierzą. Chyba,że we V-TECHU w Krakowie. Co do instalacji to większych problemow nie ma ale wiadomo PRINS jest najlepszy. natomiast V generacja kosztowałaby ok. 10 tyś. zl.
  
 
No cóż hamownia Kraków,Warszawa, Łódź - cokolwiek daleko
Co do instalek to słyszałem o dobrej współpracy BiGasu do Subaru, o Prinsie niestety nic. Mógłbyś przybliżyć temat i co ważne jaki byłby koszt? Dzięks
Ps. Generalnie nie ukrywam że się wacham - rocznie robię max 18.000 km także sam rozumiesz.
Pzdr
  
 
Czakram zrobil democara, Impreze na sekwencji BRC, z tym najmocniejszym prostopadlosciennym reduktorem. I chyba to jezdzi.
  
 
1. stag4, wtryski hmm podał ale nie zapamiętałem podobno firmyAC coś a'la Valteki a reduktor do mocy silnika - u tego gazownika robiłem primerę z 98 r. przejechałem 150tys. i sobie chwalę ale Outback to nie primera - cena 3.000
2. Stag300 wtryski Valteki, reduktor najpierw Tomasseti a po info że tak jak do turbo to kme silver - cena 2.800
hmm....walczę dalej
myslę że Jastrzębie mogłoby rozwiązać problem ale na razie mi nie podrodze
Pzdr
  
 
No to życzę zebyś sie na tym nie przejechał. pamiętaj ,ze masz boxera a on na innych ustawieniach pracuje niż rzędówki. i niekoniacznie musi być hamownia. forester na turbie na naszym zestawieniu juz ma za soba ponad 100 tyś
i to nie na prinsie.


Cytat:
2009-06-24 11:19:51, todob pisze:
1. stag4, wtryski hmm podał ale nie zapamiętałem podobno firmyAC coś a'la Valteki a reduktor do mocy silnika - u tego gazownika robiłem primerę z 98 r. przejechałem 150tys. i sobie chwalę ale Outback to nie primera - cena 3.000 2. Stag300 wtryski Valteki, reduktor najpierw Tomasseti a po info że tak jak do turbo to kme silver - cena 2.800 hmm....walczę dalej myslę że Jastrzębie mogłoby rozwiązać problem ale na razie mi nie podrodze Pzdr

  
 
Cóż decyzja jeszcze nie podjęta więc wlewam Pb....98 a co...
Każdy warsztat mówi bezproblemowo... stag, tomasseto, brc, prins, landirezo a jeden zaczerpnął info w ASO Subaru i a Ci stwierdzili że głowice modelu 2005 nie wytrzymają większej temp.spalania i się rozlecą a więc lubryfikacja albo brak luzów zaworowych a wtedy du... zbita
Jedno i drugie mnie nie bawi więc stąd decyzja o laniu do baku syrenki 98 aż do wyczerpania mamony
Pozdro i czekam na dalszy rozwój tematu
  
 
podam tylko ,że wyższa temp. spalania jest wyższa na kazdym paliwie obojetnie jakie by to bylo w momencie jak jest uboga mieszanka. wiec i na benzynie możesz sobie zawory powypalać. jeśli na gazie jest prawidlowa mieszanka to jest normalna temp. spalania. więc to sa bajeczki niektórych "fachowców". natomiast faktem jest trochę inny skład chemiczny obu paliw. i tylko z tego moga wynikac kłopoty. a w SUBARU takich problemów nie ma z tym zwiazanych. znam salony SUBARU w Niemczech które same oferują inst. gazowe do samochodów swoich klientów.


Cytat:
2009-07-13 15:30:38, todob pisze:
Cóż decyzja jeszcze nie podjęta więc wlewam Pb....98 a co... Każdy warsztat mówi bezproblemowo... stag, tomasseto, brc, prins, landirezo a jeden zaczerpnął info w ASO Subaru i a Ci stwierdzili że głowice modelu 2005 nie wytrzymają większej temp.spalania i się rozlecą a więc lubryfikacja albo brak luzów zaworowych a wtedy du... zbita Jedno i drugie mnie nie bawi więc stąd decyzja o laniu do baku syrenki 98 aż do wyczerpania mamony Pozdro i czekam na dalszy rozwój tematu

  
 
Jak masz wątpliwości, to poczytaj sobie. Tam jakoś problemów z tym nie mają.
http://www.teleflexpower.com/membersa/download/665000-012_3.pdf
http://www.teleflexpower.com/membersa/download/685000-016_3.pdf
  
 
Dzięki Sławek,
Jeśli możesz skąd wytrzasnąłeś sposób montażu do OTBeka??
I jeszcze tylko jedna wątpliwość rocznik 2005 a 2007 się różnią pod względem dostosowania do lpg. Gdzieś kiedyś to wychwyciłem ... ale i tak dziękówka.
Pozdro
  
 
Aby tradycji stało się zadość.
http://www.teleflexpower.com/membersa/download/000-819_3.pdf
http://www.teleflexpower.com/membersa/download/000-791_4.pdf
http://www.teleflexpower.com/membersa/download/000-791.pdf
http://www.teleflexpower.com/membersa/download/000-790.pdf
  
 
No zatkało kakao...
Skąd trafileś na stronkę - jeśli mozna of corse...
No ale zawsze musi być ale... bo o AG, Koltecu i Necamie generalnie malo info ale teraz będę w tym obszarze badał
Pozdro