Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
R1-E 126 Opole | 2009-06-18 19:07:09 Witam
Mam problem z śrubami trzymającymi wydech w 126p. 4 lata mam Malucha, miałem różne tłumiki i nigdy nic się nie działo, a teraz problem nie wiadomo skąd się pojawił od miesiąca, ciągle luzują się śruby które trzymają rury wydechowe do kolanek wydechowych. Próbowałem już różne śruby przykręcać i nic nie pomaga. Jest nawet gorzej bo dziś obluzowała się i wypadła śruba trzymająca kolanko wydechowe do głowicy ! Co jest ? W ciągu 2 tygodni zgubiłem już 10 śrub, z zamkniętymi oczami już się nauczyłem je dokręcać ale dlaczego się luzują ? |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator 5x126 Cracovia | 2009-06-18 19:14:22 trzeba na gorąco spasować tłumik do kolanek ponieważ występują naprężenia |
![]() Junit F&F MEMBER 1983 Gdynia | 2009-06-18 20:49:03 miałem podobnie, gdy końcówka nie seryjnego tłumika podczas redykcji lub wciskania mocno gazu uderzała o belke, tyle ze mi raz śrube ścięło i 2 razy miałem gwintowaną głowice, może w tym twi problem ?? |
![]() jarko36 F&F Sympatyk 126p-1050, Poldek 1. ... Oleśnica k.Wrocławia | 2009-06-18 21:00:36 Na odkręcające się śruby można zastosować patent z samolotów- przewiercić łeb śruby i przydrutować ją jedną do drugiej. Ja tak drutowałem odkręcające się śruby przegubów. Do drutowania lepsze są śruby imbusowe, bo łatwiej je przewiercić. |
![]() Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2009-06-18 23:18:36 no to jest zwykły prosty patent, są specjalne podkładki które się zaklepuje i nie ma się to wtedy jak odkręcić |
![]() swietyppl RAJDOWY PLESZEW pleszew | 2009-06-18 23:18:45 spróbujpodłozyc podkladki sprezynowe i plaskie ja tak zrobiłem i trzymie bez zarzuru choc tłumik tez jest mocno naprezony |
WuErCe Kraków | 2009-07-18 15:57:55 sprawdź czy tłumik Ci się nie rusza w obejmach. Wytarczy że minimalnie bedzie się ruszał. Najlepiej dognij obejmy na gorąco. |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2009-07-19 22:20:37 Po pierwsze naprężenia. Po drugie nie bez powodu takie akcje mają miejsce. Mój silnik dość wysoko się potrafił kręcić i takich problemów nie było. Przykręć tłumik do kolanek tak jak być przykręconym powinien a dopiero wtedy zakładaj obejmy. Okaże się, że otwory nie pasują, obejmy są za luźne, lub też tłumik wciśnięty jest na siłę i pod wpływem temperatury "napina się" i luzuje każde połączenie.... |
Marceli650 Omega 89r C20NE/PF12 ... Głosków | 2009-08-13 16:57:15 spróbuj może powlec śruby Loctaitem ![]() |
rosck Z Poznań | 2009-08-13 17:25:26 najpierw przykręcaj na kolektorach a potem objemiki |