Pytanie o gaźnik Mikuni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś może spotkał się już z takim gaźnikiem mikuni? Nie umiem w internecie znajść żadnych info na jego temat. Noszę się z zamiarem zamontowania go do 126p...gardziel 36mm,na dolocie bodajże 52mm i teraz pytanie czy silnik da rade na tym gaźniku


  
 
Widzę, że nikt nie jest w stanie napisać coś o tym gaźniku...
  
 
Schowaj Golfa którego masz na zdjęciu nad nickiem i się odpowiedzi posypią Gaźnik wygląda na zwykły gaźnik podciśnieniowy, opadowy. Z tego co piszesz może się okazać ze będzie on dawał zbyt dużo mieszanki (może uda się to ustawić dopasowując dysze). Generalnie radził bym popytać kolegów którzy montowali gaźniki motocyklowe poziome o stałym ciśnieniu (na moje oko ten który masz to gaźnik o stałym przepływie) i iść w tym kierunku.

[ wiadomość edytowana przez: -TOMMY- dnia 2009-07-10 07:46:40 ]
  
 
To teraz powiedz mi jak w maluchu podłączyć pompę podciśnieniową, która jest do tego gaźnika i czy w ogóle da się to zrobić. Bo pompka w maluchu doprowadza tylko paliwo do komory pływakowej a na dyfuzor już nie...
  
 
No to mamy kolejny trop, gaźnik jest z dwusuwu, pompy podciśnieniowej do czterosuwu nie podłączysz. W dwusuwie jej prace powoduje pulsacja podciśnienia w skrzyni korbowej, w czterosuwie jedynym miejscem gdzie można by takowej poszukiwać to kolektor dolotowy ale w 126p może się okazać że ma zbyt niską wartość i zbyt gwałtowne zmiany (kwestia małej pojemności podlegającej zmianom podciśnienia). Jeśli dalej chcesz montować ten gaźnik to musisz wymyślić rozwiązanie powrotu przed gaźnikiem. Można to rozwiązać wykonując patent z głowiczki pompy paliwa CC lub Polonez.
  
 
Głowiczkę pompy paliwa z powrotem mam już dawno zamontowaną, zostaje tylko sprawa tego podciśnienia do napędu tej pompki. Dodam że ta pompka to mikuni stosowana również w motorach Honda Africa Twin
  
 
wsadz gaznik mikuni od KTM'a sx bodajze 520 moc gwarantowana