| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nelson LOB NET MEMBER Omega A&B Wrocław | 2009-06-19 13:01:12 A więc w skrócie przestawię całą sytuacje. W piękny czwartkowy wieczór członek mojej rodziny do Omy wlał ok 10 litrów benzyny, zaraz po tym jak zapaliła się kontrolka rezerwy. Wszystko mogłoby się skończyć pięknie, gdyby nie był to silnik 2.5TD. Po ok 2 km auto zgasło i odpaliło 2 razy, po czym już tak kolorowo nie było. Zakupiłem 40 litrów ropy, następnie wlewając ją do baku. Zdemontowałem filtr paliwa, opróżniając go z mieszanki benzyny i ropy. Przekręcając stacyjkę, spuszczone zostało ok 2-3 litry mieszanki z przewodów paliwowych, aż do uzyskania zapachu ropy. Auto odpaliło dopiero na zaciąg ponieważ, akumulator padł. Mogłoby się wydawać, że chodził lepiej niż przed tymi zabiegami. Dziś spadła moc, spalanie na biegu jałowym wzrosło z 0.9 na 1,8. Auto jeśli zgaśnie, nie zapali poprzez kręcenie rozrusznikiem jedynie na zaciąg.
Według moich podejrzeń są trzy możliwości: A) zatarta głowiczka pompy B) rozregulowana pompa - wzrost spalania C) zatarte wtryski Z góry dziękuje Pozdrawiam Nelson |
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2009-07-14 16:30:31 Nie krzycz chłopie. Proboszczem chcesz zostać? ![]() |
CORVAX DEADSOUL opel omegaB krojanty, chojnice | 2009-07-21 22:10:22
tak tylko dosadnie napisalem zeby kolega dobrze zrozumial |