| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robert_n1 opel omega sosnowiec | 2003-08-20 14:46:53 chcę się pozbyć wzmacniacza systemu bose lecz będę miał problem z wiąchą kabli wej/wyj. czy ktoś ma może schemat podłączeń listwy do tego wzmacniacza,a może jest jakiś mostek łączący wej/wyj sygnału? |
DrA eS ... | 2003-08-20 15:24:50 Ja sie swojego pozbylem. Wlacznie z kablami. Okablowanie beznadziejne. Dziwi mnie to bo sytem Bose jak na fabryczne instalacje samochodowe jest w czolowce. Ale kablami postraszyli niesamowicie. Jesli chcesz uzyskac zadowalajace efekty na lepszym systemie to pruj kable bez zastanowienia. Z tymi co sa nic nie zrobisz.
PS. Ladna Omesia... ale z Irmscherem to chyba niebardzo... to wzor Steinmetz'a. Oprocz dokladki przodu i lotki. |
robert_n1 opel omega sosnowiec | 2003-08-20 16:01:58
|
DrA eS ... | 2003-08-20 16:08:18 Mam kabel dopiety do wiazki i wpuszczony w drzwi dodatkowym otworem z uszczelnieniem opaska gumowa. Nie bylo koniecznosci rozpinania zlaczki. |
robert_n1 opel omega sosnowiec | 2003-08-20 16:12:00
|
DrA eS ... | 2003-08-20 16:18:47 20cm DynAudio w przednich drzwiach + gwizdki, z tylu 16cm MBQuarty ( ale wywalam calkowicie tyl ) i 36cm Kickera w bagazniku. Calosc napedzana przez dwa Audisony.
Przerabiam obecnie system. Przod dostanie dodatkowo srednice ScanSpeak'a. Wzmaki wymieniam na dwa JBL GTO 6000, a suba na aluminiowego Audiobahn'a. |
robert_n1 opel omega sosnowiec | 2003-08-20 16:25:03
|
DrA eS ... | 2003-08-20 16:32:54
Drzwi polecialy na poczatku. Polka nastepna w kolejce..
Zdejmuje tapicerke z polki. Tez mam rolete. Mocowana jest na 3 sruby od strony bagaznika.
Wchodza po powaznej przerobce blacharskiej i dorobieniu calego kosza z MDF'u. Mocowanie glosnika do blachy czy innych takich przejsciowek typu tworzywo sztuczne to porazka. Dodatkowo przy takich mocnych glosnikach obowiazkowe jest wytlumienie drzwi oraz wyklejenie ich mata.
wlasnie |
robert_n1 opel omega sosnowiec | 2003-08-20 16:35:38 ok.dzięki za porade. |
DrA eS ... | 2003-08-20 16:38:20 Spoko !! Jak bedziesz mial z czyms problem to wal smialo. |
mario26DR Limo Long Vehicle Gdynia | 2005-10-27 22:03:46 Jak juz masz zamiar maczac pieniazki w system,ktorego wiekszosc sie pozbywa,to chwila namyslu.Moze lepiej odzalowac jeszcze troche grosza i kupic cos lepszego? Ale obowiazkowo zasilanego z zewnetrznych pozadnych wzmacniaczy,nie zadnych pierdziolkow rodem First.ALe pozadny wzmacniacz na przetwornicy impulsowej napiecia,bezpiecznik minimum 30A. Po tym mozna rozpoznac domiewana moc wzmacniacz.W przyblizeniu mnozymy pobor pradu przez napiecie, nastepnie procent sprawnosci przetwornicy i koncowki mocy.Z laborkow i obliczen srednio w najbardziej krytycznym srodku jest to 55do 60 % mocy pobieranej przez wzmacniacz z accu.A nie sugerowac sie kosmicznymi mocami doruwnujacymi dobrym zelazkom Philipsa 1500W |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2005-10-27 23:52:48
Bose to nie są po prostu głośniki. To przede wszystkim procesor dzwięku, dedykowany do konkretnej budy. Inny dla sedana i karawana. Ponadto głośników jest dla sedana 8, dla karawana 7. Btw jeszcze nie słyszałem o kimś, kto by się pozbywał z auta SPRAWNEGO Bose. Bo jak się zepsuje, to jest raczej kaplica. pozdr, Robert |
DrA eS ... | 2005-10-28 11:25:23
No to juz slyszysz |
Nixon DEADSOUL Caravan MV6 Warszawa | 2005-10-28 11:36:22
Trafił do komórki razem z szyberdachem Prowa ?
pozdr, Robert |
dARTi LOB WETERAN czarna mamba Radomsko | 2005-10-28 13:46:19 cały szkopuł w doświadczeniu i umiejetnosciach. Bose to ma. I na tanich komponentach zrobili system, ktory (jak na swoja cenę) gra bardzo ładnie. Gdyby tej jakosci elementy zakladac samemu bez odpowiedniego dostrojenia itp itd. to wyszla by kicha.
To wlasnie dla tego naglosnieniem zajmuja sie takie firmy jak bose. Jak najnizszym kosztem uzyskac jak najlepsze brzmienie. Nie sztuka to zrobic dysponujac sprzetem 3 x drozszym (chociaz pojecie tez trzeba miec) |