Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() desperos Klubowy Weteran Volvo V70 II Lublin | 2009-06-26 21:26:37
toś chyba tylko w dieslu ursusem jechał pisząc takie bzdury a nie porządnym samochodem z silnikiem wysokoprężnym niekoniecznie z nowszych roczników... [ wiadomość edytowana przez: desperos dnia 2009-06-26 21:28:53 ] |
![]() rudi Espero Wloclawek | 2009-06-26 22:11:14
dobra, dobra to ja dołoże chleba do tego pieca... ![]() na chłopski rozum i coby uczciwie było to porównywać możno ropnioka o takiej samej mocy jak espero i wówczas nie wiem czy dałby radę. Ropniok po prostu żeby miał parametry przyzwoitej beznzynki to musi mieć min. 120 KM i 250 nm. A co innego jest jeszcze ropniok podkręcony na laptopie w garażu znafcy - maszyna do kilowania i udowadniania innym jaki to diesel wspaniały - fakt, że wielkie ch...steczkę to daje ale wystarczy wyjechać na nasze piękne autobany aby sie przekonać, że jednak punkt widzenia zależy tylko i wyłacznie od punktu siedzenia, tudzież może trzymania bocznego, wyprofilowania koła kierownicy średnicy wydechu i ofkos niutów. Oczywiście przyśpieszając esperakiem ile wlezie nie ma co liczyć na spalanie w granicach 8-9 l ale i ropniok spali swoje chcąc z niego wycisnąć ile fabryka dała. Co do tak marnych osiagów kolegi esparaka czyli meritum postu to poprostu baldego pojęcia nie mam bo mój półtorak przy 120-130 km ma chęć dalej poszaleć ale raczej na to nie pozwalam - mogę śmiało powiedzieć, że szybciej jak 150 km/h to esperakiem się nie kulałem sie już ruski rok ale w okolicach Wrócławka drogi marne a otoradaró od metra - kto był to wie o czym mówię i nie ma warunków do rozwijania takich szybkości. ![]() |
![]() pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-06-26 23:32:24
pisze o odczuciach subiektywnych a nie ze diesel słaby czy ze nie przyspiesza ![]() po prostu nie ma checi w nich do redukcji czy utrzymywania wyzszych obrotów jazda nimi rozleniwia--w sam raz na starosc ![]() ![]() co do 1.5 w espero własnie powyzej 130 na 5 biegu dopiero zaczyna ciagnac ![]() |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-26 23:58:47
Fakt esperak od 120-130 na V biegu bierze się za przyspieszanie. ![]() |
![]() dvirus Daewoo Espero 1.5 GLX Kutno | 2009-06-27 08:00:26 jade dzisiaj do łodzi to sprawdzę jeszcze raz i policzę ile czasu mu zajmuje co i jak. gdzie jest najbliższa hamownia od kutna to może tam sprawdze co jest grane |
![]() DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2009-06-27 09:25:49
Stawiam flachę temu co pociśnie diesla do 6000 obrotów ![]() ![]() A co do Twojej wypowiedzi - jeździłem dwoma 150 konnymi autami ostatnio ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-27 09:49:21
to taka specjalna technika jazdy....wtedy auto zaczyna palić 3,5l /100 A swoją drogą...skąd się biorą w ludziach takie "rewolucyjne" teorie ?? ![]() ![]() |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-27 11:03:13
3,5 l - nie wiem czy uda się osiągnąć spalanie tego rzędu, nawet jak na dachu zamontujemy żagiel. ![]() |
![]() dvirus Daewoo Espero 1.5 GLX Kutno | 2009-06-27 11:24:07 wracając do głównego problemu mojej esperanzy sprawdziłem dokładnie przyśpieszanie na trasie. i więc tak
na 4 biegu wyciąga max 4500obr na 5 biegu wyciąga max 3500obr prędkość max 130 więcej nie leci. proszę o wewntualne sugestie i to bardzo proszę |
![]() lucas48 Klubowy Weteran ![]() BMW 530i Warszawa Ursynów | 2009-06-27 11:54:57 Miałem taką sytuację jak opisujesz, u mnie przyczyną był rozpadający się katalizator - fragmenty wkładu kata przytkały rurę wydechową. Należało zdjąć połowę wydechu , pomachać nim we wszystkie możliwe strony, tak aby powypadały większe kawałki. ----------------- ..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::.. |
![]() ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2009-06-27 12:06:30
Miałem to samo napisać. Z podobną przypadłością spotkalem się w byłej Astrze. Z tym, że katalizator był idealny, a zapchany był tłumik końcowy. Dodatkowym objawem było podnoszenie sie temp. cieczy chłodzącej w momencie jazdy już "pod koniec" możliwości czyli ok. 110km/h + lekkie wniesienie |
![]() dvirus Daewoo Espero 1.5 GLX Kutno | 2009-06-27 15:48:12 sprawdzę to bo tłumnuk środkowy i katalizator wymieniałem niedawno ale końcowy byl nie ruszany.
znajomy powiedzial mi jeszcze że może sprzęglo się ślizga. mam różnicę między pedałem hamulca i sprzęgla o jakieś 2cm(sprzęglo wyżej). |
![]() lucas48 Klubowy Weteran ![]() BMW 530i Warszawa Ursynów | 2009-06-30 15:22:16 ślizgające sprzęgło to podnoszące się obroty i jednocześnie nie wzrastająca prędkość - nie chodzi o wysokość pedałów
jak coś nie tak napisałem, to korygujcie ![]() ----------------- ..:: Tylny napęd jest jak seks... Po co na ręcznym? Jak można dać w pizd*** ::.. |
![]() pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-06-30 17:17:00 oraz charakterystyczny zapach ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-30 22:48:28
w tym problem , ze nie zawsze |
![]() Marcin_J Espero 1.5 Gniezno | 2009-07-01 14:20:43 Co do zapachu sprzągła to faktycznie nie zawsze się pojawia. Kumpel miał takie same przypadłości w swoim złomiaku i winne było sprzęgło. A najlepsze, że dopiero ja mu to uświadomiłem jak się tym cudem przejechałem bo on myślał, że to normalne (brak przyspieszenie oczywiście) ![]() [ wiadomość edytowana przez: Marcin_J dnia 2009-07-01 14:21:27 ] |
![]() Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2009-07-01 21:59:10
jeżdziłem ostatnio moneło 06r 2,0 tdci 90KM i nigdy klepaka nie kupie po pierwsze nie jedzie po drugie pali 6,5 po trasie ropy za ponad 4,5zł co stosunkowo do mocy jest to dużo Moze Zoltar znajdzie lekarstwo?? ![]() |