NOWE spojlery do Espero ze stopem za 49 zl [z allegro]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Spojlery

Szukalem roznych ciekawych rzeczy i znalazlem te spojlery. o ile sie nie myle to sprzedajacy posiada chyba tez drzwi nowki po okolo 350 zl. Moze komus sie przyda ten link wiec tu pisze.

Nie wiedzialem gdzie zamiescic a w cuda z alegro to raczej nie pasuje wiec dalem tu.
  
 
Cena niska. Ale do tego dochodzi jeszcze położenie farby i lakieru no i montaż jeżeli samemu się nie chce. Ciekawe jak by się prezentował na Esperaku.
  
 
i dochodzi obrobka bo sa fatalnie wykonane....
  
 
A ten kabelek od stopu nie powinien iśc tam gdzie śruby do mocowania w klapie ???
  
 
Cytat:
2009-06-29 23:10:25, Ikarus260 pisze:
A ten kabelek od stopu nie powinien iśc tam gdzie śruby do mocowania w klapie ???


NIE_koniecznie

pewnie pomysł stąd , że

oryginalne podłączenie środkowego stopu jest właśnie "w środku"

...otwórz bagażnik i wpakuj kiedyś oko pod jego sufit ..z brzegu w środkowej części masz w wiązce elektrycznej co ?
  
 
Że tam mam kabelek to ja wiem Ale jak puścić ten od spojlera ???
Przecież łatwo go sobie tak zwyczajnie urwać jak nie będzie schowany.
  
 
Po tym zdjęciu ciężko stwierdzić jak spoiler jest wykonany, a lakierowanie można wykonać samemu. Nie wiem jak jest z innymi kolorami, ale srebrny (91L) można dostać bez problemu. Najpierw podkład, potem matowanie, lakier w kolorze auta (2-3 warstwy), potem znów delikatne matowanie i lakier bezbarwny
  
 
Cytat:
2009-07-07 20:25:21, robert_or3 pisze:
Po tym zdjęciu ciężko stwierdzić jak spoiler jest wykonany, a lakierowanie można wykonać samemu. Nie wiem jak jest z innymi kolorami, ale srebrny (91L) można dostać bez problemu. Najpierw podkład, potem matowanie, lakier w kolorze auta (2-3 warstwy), potem znów delikatne matowanie i lakier bezbarwny

co ty chcesz spojler sprayem malować chyba w nigdy nic nie malowałeś i nie wiesz ze trzeba nawierzchnie przygotować pod malowanie odtłuścić itd a takie zabawy wyniosą drożej niż malowanie w warsztacie
  
 
Cytat:
2009-07-08 09:00:38, markon pisze:
co ty chcesz spojler sprayem malować chyba w nigdy nic nie malowałeś i nie wiesz ze trzeba nawierzchnie przygotować pod malowanie odtłuścić itd a takie zabawy wyniosą drożej niż malowanie w warsztacie



Zdarzyło mi się już coś polakierować. O odtłuszczaniu nic nie napisałem bo chyba wszyscy wiedzą że malowanie zabrudzonych powierzchni to nie najlepszy pomysł. A co według Ciebie jest złe w lakierowaniu sprayem?
  
 
Jak się nie ma kompresora i pistoletu lakierniczego to sprayem też można polakierować tak że śladu nie ma
Sprawdzone na Astrze II w warunkach garażowych
  
 
w ja w byle jakich warunkach pogodowych jak mi sie nudzi to wychodze z kawalkiem papieru i sprejem i maluje sobie ruda na aucie, o odtluszczaniu nic nie pisze bo nic takiego nie robie, kawalek papieru jest przetarcia zeby mniej syfu pod lakierem bylo no i wystarcza na jakis mieciac lub dwa. tam juz nie ma co ratowac wiec sobie koloruje byle mniej rdzawie wygladal.

PS. Kto pamieta malowanie franka ?
  
 
Cytat:
2009-07-09 18:55:35, adamesce pisze:
w ja w byle jakich warunkach pogodowych jak mi sie nudzi to wychodze z kawalkiem papieru i sprejem i maluje sobie ruda na aucie, o odtluszczaniu nic nie pisze bo nic takiego nie robie, kawalek papieru jest przetarcia zeby mniej syfu pod lakierem bylo no i wystarcza na jakis mieciac lub dwa. tam juz nie ma co ratowac wiec sobie koloruje byle mniej rdzawie wygladal. PS. Kto pamieta malowanie franka ?



Spróbuj zrobić to porządnie z odtłuszczaniem włącznie i przy dobrej pogodzie. Pod lakier daj podkład a na lakier klar. Wtedy może wystarczy na kilka lat
  
 
Cytat:
2009-07-09 21:15:23, robert_or3 pisze:
Spróbuj zrobić to porządnie z odtłuszczaniem włącznie i przy dobrej pogodzie. Pod lakier daj podkład a na lakier klar. Wtedy może wystarczy na kilka lat



Bez pozbycia się rudej od wewnątrz taki zabieg nawet z odtłuszczaniem nie zda egzaminu. Będzie dobrze do pierwszych opadów. Trochę więcej wilgoci i wylezie znowu.
  
 
Cytat:
2009-07-09 21:15:23, robert_or3 pisze:
Spróbuj zrobić to porządnie z odtłuszczaniem włącznie i przy dobrej pogodzie. Pod lakier daj podkład a na lakier klar. Wtedy może wystarczy na kilka lat

na kilka lat to fachowa robota nie pomoże
  
 
Jesienią podczyściłem tu i tam na purchlach.Pomalowałem cynkalem i ładnie trzyma.Puchnie tam gdzie czyścić mi się nie chciało-bo to farba ponoć na rdze.W przeznaczeniu jest to specyfik do malowania dachów-raz na 5 lat i tak dalej...Spody drzwi zaciaprałem jakąś konserwacją w spraju i odłazi to niemiłosiernie.Jeśli ktoś z Was chce się bawić ,bez większej dbałości o wygląd to polecam.Niestety farba ta nie robi się100% twarda po wyschnięciu,dlatego nie lakierowałem pod kolor.
  
 
Cytat:
2009-07-09 21:19:00, Michal7e91 pisze:
Bez pozbycia się rudej od wewnątrz taki zabieg nawet z odtłuszczaniem nie zda egzaminu. Będzie dobrze do pierwszych opadów. Trochę więcej wilgoci i wylezie znowu.



Właśnie tak. Ja swoje zabiegi o przetrwanie Espero zacząłem właśnie od dobrego zabezpieczenia wewnętrznych części drzwi. Malowanie najpierw Brunoxem potem podkład i na to wielkie ilości środka do profofili zamkniętych. Do progów środek do profili też w wielkiej ilości Od zewnątrz czyszczenie po przez szlifowanie śladów korozji, potem brunox, podkład, lakier i o dziwo od ponad roku (robiłem w tamtym roku na wiosnę) mam spokój.
  
 
Widzę, że z tematu o spojlerach zrobił się mini poradnik zabezpieczeń anty korozyjnych espero
  
 
ja nie bede robil "dobrze" bo nie mam czego ratowac. 4szt drzwi do wymiany bo sie doly skonczyly. moge wyciagnac szyby boczne bez zdejmowania tapicerki
  
 
Cytat:
2009-07-10 21:10:15, adamesce pisze:
ja nie bede robil "dobrze" bo nie mam czego ratowac. 4szt drzwi do wymiany bo sie doly skonczyly. moge wyciagnac szyby boczne bez zdejmowania tapicerki



i bedziesz tak jezdził?

w imie czego

"ja nie bende robił dobrze"===tak mówi mój 6-letni siostrzeniec
  
 
Cytat:
2009-07-10 21:10:15, adamesce pisze:
ja nie bede robil "dobrze" bo nie mam czego ratowac. 4szt drzwi do wymiany bo sie doly skonczyly. moge wyciagnac szyby boczne bez zdejmowania tapicerki



Drzwi do Espero na szczęście nie są drogie, ale gdyby Ci się chciało zawsze możesz zakleić dziury płótnem i żywicą. Na to szpachla i lakier. Jak się przyłożysz nie będzie widać że coś było robione. No i płótno nie rdzewieje