MotoNews.pl
  

Reduktor KME Silver - za wysokie ciśnienie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Posiadam instalacje AKME ze sterownikiem Diego oraz reduktorem Kme Silver z elektrozaworem OMB zintegrowanym z filtrem. Przejechałem około 40000 km na niej. Występuje tu problem dużego wzrostu ciśnienia w przewodzie(jest bardzo silnie naprężony) pomiędzy reduktorem a listwą wtryskiwaczy po uruchomieniu silnika i przełączeniu z benzyny, co powoduje nieregularną pracę i gaśnięcię silnika. Powiedziano mi, że jest to uszkodzony reduktor , ale czy jest to kwestia membran czy raczej elektrozaworu poza reduktorem. Nie wiem czy regenerować reduktor czy raczej go wymienić, a moze jest to kwestia wymiany elektrozaworu. Za wszelkie porady serdeczne dzięki.
Pozdrawiam
  
 
regenerować reduktor a najlepiej wymienic na nowy. sąto ewidentne objawy złej pracy reduktora.
  
 
Dziękuje za informacje kolego Croma1. Dokładnie problemem byl reduktor i wymienilem go wlasnorecznie na nowy, kroće do polączenia z układem chlodzenia są teraz metalowe, a nie jak poprzednio z tworzywa sztucznego. Dodam od siebie dla majsterkowiczów poszukujacych informacji, ze warto przy okazji wymontowania reduktora dobrze przeczyścić i wykręcić elektrozawór - w srodku jest sprężynka, a po 40000km sporo się uzbierało tam zanieczyszczeń, co w mojej opinii mogłoby docelowo utrudnić pracę owej sprężynce.Dodam jeszcze, że filtr fazy ciekłej do elktrozaworu OMB mozna kupić w InterCars za 5zl.
Pozdrawiam