Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() michalek1 Polonez 1.5+LPG kłodzko | 2003-08-22 12:38:41 witam wszystkich chciałem sie dowiedzieć czy istnieje mozliwość wyregulowania sobie samemu gazowni we fiaciku tymi pokrętełkami na przewodach tak by auto w miare mało paliło i dobrze chodziło.Widziałem na zlocie magików którzy sobie kręcili tymi pokrętełkami przy silniku chodzącym na wolnych obrotach pytanie tylko jak kręcić zeby nie przekręcić no i czy tak mozna??
pozdrawiam /michalek1/ |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-08-22 12:56:06 bez analizatora spalin to kwestia prób i błędów. Jest pare wskazówek w starszych watkach i WW na których mozesz oprzeć swoją regulacje ale koncowe wyregulowanie zalezy indywidualnie od silnika.
troche poczytaj a później pobaw sie w regulacje, czasami troche czasochłonne, ale ciekawe.Regulacji wystarczą minimalne ruchy, śrubek. A i jeszcze radze ci aby podczas regulacji zapamietywać ilość obrotów danej srubki aby móc wrócic do stanu pierwotnego jakby coś wyszło na gorsze , i nie oczekuj cudów poniżej 10 to ze spalaniem w mieście nie zejdziesz |
![]() Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-08-22 13:06:40 Ojoj skorzystaj z wyszukiwarki na ten temat sporo już było ![]() |
Waga - | 2003-08-22 16:29:05 Lepiej tego nie rób. |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-08-22 23:03:19 Może zamieszczony artykuł w dziale Warto Wiedzieć naszej strony Tobie pomoże ![]() Regulacja i ustawianie instalacji LPG |
![]() michalek1 Polonez 1.5+LPG kłodzko | 2003-08-22 23:35:50 OJJ POWIEM WAM ZE DZISIEJ KRĘCIŁEM PRAWIE CAŁY DZIEŃ I FINAŁ JEST TAKI ZE JUTRO MUSZE JECHAĆ DO ZNAJOMEGO KTORY SIE ZAJMUJE DIAGNOSTYKĄ SILNIKA BO POPRZESTAWIAŁEM WSZYSTKO OD GAZU POCZĄWSZY PO PRZEZ GAŹNIK NA ZAPŁONIE KOŃCZĄC I TERAZ TO MAM DOPIERO KONGO JUZ WIĘCEJ TAM SWOICH ŁAP NIE WEPCHAM NAPEWNO HEHEHE ![]() |
![]() Maciek_938 Bydgoszcz | 2003-08-22 23:49:23
Szkoda, że nie zastosowałeś się do jednej mojej rady, aby zapisywać wszystko co robisz. No i jest jedna zasada. Jeżeli chcesz majstrować przy LPG to majstrój przy LPG, a nie kręć równolegle gaźnikiem i zapłonem bo wtedy zapomnij, że coś wyregulujesz ! Teraz to lepiej postaraj się wszystko ustawić na benzynie, a później dopiero ustawiaj na LPG ! |
Waga - | 2003-08-23 01:59:06 Mówiłem żebyś nie ruszał ![]() |
![]() Koniu CRX Kraków | 2003-08-23 07:30:57 Ja sobie sam wczoraj regulowałem gazik bo tez po regulacji w zakładzie nie da sie jezdzic no chyba ze do 3 tys. obrotów.
przekreciłem o półtora obrotu i auto zaczeło już lepiej jeździc wkrecało sie juz lepiej...tylko po tych testach cos mi szybko gazu uciekło ![]() |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-08-23 09:29:27 Wy to macie dobrze, ja to bez warsztatu sie nie obęde bo mam instalkę z kompem i potrzeba tester a jest drogi i mi się nie opłaca kupować jak za regulację płace 20 zł. Ostatnimi czasy palił mi 18,5 litra a po wymianie parownika pali ok 14 ale jeszcze będe się starał zejść niżej. |
![]() Janio Miłośnik FSO To pole jest za małe ... Pruszków | 2003-08-23 10:57:01 A mnie ostatno zaczął gasnąć na wolnych obrotach przy dojeżdzaniu do świateł. Po przełączeniu na benzynę, przejechaniu kilkuset metrów i powownym przerzuceniu na gaz było wszystko ok.
Diagnoza to zawór benzynowy, który przepuszcza czasem niewielkie ilości benzyny i powoduje przebogacenie mieszanki. Przy okazji wyregulowali mi skład mieszanki i zrobili to taj zarąbiście, że nie pamiętam kiedy miałem tak żwawe auto. To co było podczas zlotu to był muł w porównianiu do tego, co jest teraz. Trzeba tylko baczniej oglądać się na niebieskich ![]() |
Waga - | 2003-08-23 11:00:44 Janio ja mam to samo.... drogo wyniosła Cie naprawa tego zaworu benzynowego ? |
![]() Mebig Miłośnik FSO Peugeot 307 Poznań | 2003-08-23 19:34:28 Ja się nie martwię czy mi przepuszcza paliwo podczas jazdy na gazie, wyłączam wtedy pompę i mam gdzieś czy leci czy nie. |
![]() MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-08-23 20:12:17 Mnie po olowej regulacji pali 10 przy ostrej jezdzie ![]() |
![]() SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-08-23 20:33:06
Mozna sie obyc, wlasnie zdobylem soft leonardo do mojej instalacji Elpigaz, mam juz schemat kabla do podlaczenia tylko w tym jest problem mam 2 rozne ![]() |
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-08-23 20:59:03 Moze podjedz do pierwszego lepszego gazownika i sie dopytaj. |
![]() SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-08-23 23:01:28 Kiler, czy jak bys pracowal w serwisie lpg to sam bys sobie odbieral klientow? |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-10-06 21:54:01 Mam pytanie. dziś jeździłem z miernikiem wpiętym w lambde, bo ostatnio ostatnio zaczęła się zapalać check engine jak jechałem na gazie. Wiem że to wina regulacji, ale ostatnio miałem tak ustawioną że się nie zapalała. Więc tak.
Na biegu jałowym napięcie jest ok 0.5V (ok) Przy pełnym obciążeniu napięcie ok 0.35V (ok) ale przy jeżdzie ze stałą prędkościa obrotową i ze stałym obciążeniem napięcie jest ok 0.5 V ale na minusie, i wtedy zapala się check engine, po puszczeniu gazu lub dodaniu pojawia się znów prawidłowe ( na plusie) napięcie. Więc jak to wyeliminować aby cały czas napięcie było na plusie, na benzynie jest ok. Teraz w mieście pali ok 12,5 - 13l więc dobrze. Dodam że to gli z gazem bez kompa. Prosze o pomoc. Może to wina filtra powietrza i czas go wymienić, ale podczas jazdy bez dekla filtra jest to samo. |
![]() MAJCHAL Miłośnik FSO Polonez Caro Poznań | 2003-10-06 22:26:30
Musisz cały czas dawać mu w dupę to wtedy jest ok ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A tak poważnie to nie mam nic bardziej konstruktywnego do powiedzenia, ale jestem w dobrym humorze więc jak mnie objedziesz to i za to podziękuję hi hi hi hi ![]() ![]() ![]() ![]() |