[S] części do sportu fiat cc/sc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W związku z opcją zmiany marki samochodu do sportu testuje rynek, wystawione części pochodzą z auta które w 2007 i 2008 wygrało Berg Trophy w klasie do 1150, poza tym auto nie jeździło cywilnie ani sportowo, niektóre są w stanie praktycznie nie używanym bo ten sezon odpuściłem. W tej chwili auto jest zmontowane ale zdaje sobie sprawę że nikt nie kupi go w całości bo jest mocno przerobione i nadaje się tylko do wyścigów górskich i płaskich w klasie E-1150 a ta u nas sie ostatnio nie zbiera.
Od razu uprzedzam że jeśli nie znajdzie się chętny na silnik/skrzynie nie sprzedam samego zawieszenia czy foteli.

Do wzięcia jest:

Dół silnika 1108 - 300 zł
Dół silnika 1242 - 500
Głowica MPI, powiększone zawory, wycięte kanały i prowadnice, robiona nie wg homologacji tylko na maksa ile się da przez Pawła Kałużę - 1000 zł (gratis świece irydowe Denso , kosztowały 200 zł )
Wałek rozrządu Kałuża - model rajdowy 800 zł
Kolektor dolotowy 2 częściowy dół wg homologacji A góra prototyp, działa znacznie lepiej niż 2 przepustnice 42, z przepustnicą z tipo 2 litry i filtrem stożkowym prawie nowym 800 zł
Kolektor 4-2-1 do 1100 - 500 zł
Kolektor 4-1 do 1200 - 500 zł

Ewentualnie zmontowany silnik za 3200. Z dołem 1108 ten zestaw dawał ponad 100 koni, można sprawdzić czasy czy onboardy z Berg Trophy.

Komputer z mocnym chipem A grupowym, odpornym na odpinanie czujników, strojonym na A grupowym seju, odcinka 7800obr - 500 zł

Skrzynia biegów - kłowa 3,73 głowne, Vmax na slikach 13/530 165km/h, 6 biegów, ze szperą ustawioną na 7,5 KN, obie przebieg 20 km więc nowe po sprawdzeniu, 7500 zł

sama skrzynia 5000 zł, sama szpera 3500

są to elementy trudno dostępne a w takim stanie wręcz nie do dostania w tym momencie. Oba produkcji Kałuża Motorsport, nowe, jedynie sprawdzone, działają idealnie, można wbijać biegi bez sprzęgła bez najmniejszego zgrzytu, auto cały czas jedzie, przełożenia dobrane idealnie do sportu kto jechał wie że nie ma porównania ze skrzynią seryjną nawet mocno skracaną

Zawieszenie gwintowane Bilstein na grubej sztycy, z małymi sprężynami z przodu, ustawione na wyścigi górskie ale niezbyt twardo więc na rajdy asfaltowe też będzie dobre, jeździło tylko po trasach BT więc nie widziało dziury w drodze -3000 zł (tyle kosztuje sam przód w Zerkopolu, tył dostajesz gratis)

Bak aluminiowy 12 litrów z seryjną pompą MPI, nawat zalany 4 litrami paliwa nie ucieka na zakrętach - 400zł

Akumulator żelowy - 200 zł

felgi speedline (uno turbo) 6 sztuk - 150 zł/sztuke

felgi ccs 5,5" 6 sztuk 50 zł/sztuke

slicki Dunlop 160/510/13 4sztuki - 400zł

slicki Michelin 160/530/13 gładkie 4 sztuki - 600zł

slicki Michelin 160/530/13 mediaty 4 sztuki - 600zł

slicki Michelin 160/530/13 rajdowe 2 sztuki - 300zł

kolce Pirelli 135/R13 na felgach 4” – 600 zł

Klatka Kałuża pucharowa, skręcana z mocowaniami - 700zł

Karoseria CC odchudzona z papierami ważnymi, poobcierana ale prosta - 500 zł

oprócz tego mam jeszcze bardziej standardowe wyposażenie, fotel momo acropolis vtr, fotel bimarco, pasy 3" i 2" wszystko z utraconą homologacją, mocowania foteli oryginalne momo, lekką klape przednią i tylną, szyby z poliwęglanu 2mm, wyłącznik prądu 1 pkt, mocny lewarek zmiany biegów, odchudzona wiązka el. do sportu, elementy zawieszenia w bardzo dobrym stanie, prawie nowy zestaw hamulców brembo/ferodo dodatkowo tarcze na tył i wentylowane na przód czyli uno turbo wg homologacji a grupowej, kilka wydechów (cichy/głośny/motocyklowy z kevlaru) - o ceny proszę pytać

Pytania i zdjęcia: prosze o kontakt na krist7@wp.pl ewentualnie podanie telefonu oddzwonie. Jeśli nie będzie chętnych na motor i skrzynie reszta też zostaje, więc na razie przyjmuje tylko rezerwacje na pozostałe rzeczy. Jeśli będzie chętny na całe auto chętnie sprzedam, w tej chwili samochód jest zarejestrowany ubezpieczony i z przeglądem, ma światła i zamontowane specjalne przełączniki więc można nim jeździć nawet cywilnie chociaż nigdy nie próbowałem


[ wiadomość edytowana przez: krist7 dnia 2009-07-27 15:58:42 ]
  
 
krisu jak juz masz sprzedawac to sprzedaj cale auto za granice, chetni napewno sie znajda i to na calosc.
  
 
Ja bym rozwazyl Dunlopy i deszczowki (medie) ale to jak juz znajdziesz kupca. Nie musisz wszystkich kol dawac za free z autem
  
 
Cytat:
2009-07-27 15:54:51, krist7 pisze:
Skrzynia biegów - kłowa 3,73 głowne, Vmax na slikach 13/530 165km/h, 6 biegów, ze szperą ustawioną na 7,5 KN, obie przebieg 20 km więc nowe po sprawdzeniu, 7500 zł sama skrzynia 5000 zł, sama szpera 3500



Co to jest dokładnie za szpera? jestem zainteresowany.

Nie masz jarzm od zacisków uno turbo na tył?
  
 
szpera autorstwa p. Kałuży, ustawiona na średnio mocno tak na oko, poprzednio miałem szpere inną na 10 KN, i było widowiskowo ale trudno sie prowadziło, ta się fajnie trzyma.

no i wiem że akurat szpera sie łatwo sprzeda bo to chyba ostatnia wyprodukowana, i przez chwile nowych nie będzie

[ wiadomość edytowana przez: krist7 dnia 2009-07-27 20:31:34 ]
  
 
daj nqa priv numer do siebie a osoba zainteresowana sie do Ciebie odezwie.
  
 
Skrzynia ze szperą zarezerwowana, nikt nie potrzebuje supermocnej głowicy?