Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-07-30 21:57:36 jak w temacie, jakiś czujnik na przodzie na dole pod zderzakiem?
Mam odpięty. I jeszcze niby wqentylator się nie włącza, jak go na krótko włączyć? mam przed sobą 500km [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-07-30 22:00:23 ] [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-02 22:13:26 ] [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-03 20:37:55 ] |
piotroski05 Sympatyk FEFK BMW E36/Romet K125/S ... Łukowa | 2009-07-30 22:19:26 jak ci sie nie grzeje to bez wentylatora dasz rade (jeśli chodzi o wentylator chłodnicy) korków w nocy niema |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2009-07-30 23:37:55
ja myślalem ze ten czujnik odpowiada za zmniejszenie wspomagania przy wyższych prędkościach (130km/h) autostrada itp |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-07-30 23:47:00
Twtey pompa musiałaby pracować pod różnym ciśnieniem.. a ona daje jedno takie same.... Przy wspomaganiu elektrycznym masz coś takiego |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-07-30 23:59:26
Nie tylko Scorpio na zwyklej pompie mialo takie cos |
djtados (S) Sympatyk FEFK BLU Wrocław | 2009-07-31 07:04:20
Być może, nie miałem scorupki |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-02 12:52:34 Tak jak Kacper napisał. Czujnik ten zwiększa obroty silnika, przy max wychyleniu przekładni kierowniczej. Wtedy jest największy opór na pompie, a co za tym idzie zwiększa się opór na kole pasowym. Żeby nie było sytuacji z przygasaniem motoru, wykombinowano taki czujnik.
Kleszczu, ja w każdym escorcie miałem wypięty ten czujnik i jeździłem bez problemów. Nie przejmuj się tym. |
trance Sympatyk FEFK był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2009-08-02 16:43:11 no proszę ja tez się zastanawiałem co to za czujnik...też mam go wypięty i jeżdżę |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-08-02 22:12:48 Dzięki, nawet nie zwróciłem uwagi w jeździe.
Teraz pytanko, przygasają kontrolki, rozrusznik nawet nie cyka a pompka chodzi. Oczywiście nie odpala. Dwa dni temu lekko żażyła się kontrolka aku. Wyje łożysko z tyłu, jakie tam jest(zwykłe czy jakieś rsowe) i koszt mniej więcej bo może tu wymienie a jak nie to jadę. Czujnik przewrócenia(bezwładności) jakoś lużno lata, ten po lewej stronie koło nogi, jakie są objawy. [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-02 22:14:45 ] [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-03 00:01:33 ] |
trance Sympatyk FEFK był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2009-08-03 10:47:43 jeśli przekrącasz kluczyk i Ci coś tyka ale nie chce zaskoczyć to duże prawdopodobieństwo ze to awaria automatu przy rozruszniku, gdyż widać,ze chce zakręcić ale coś mu nie pozwala
natomiast jeśli palą się kontrolki i nie slychac konkretnie nic (jesli chodzi o dzwieki mechaniczne zwiazane z rozrusznikiem, pomijam pompę paliwa) zadnego krecenia to skończył się rozrusznik lub co tez jest dosyć powszechne upalił się pleciony przewód od elektromagnesu..radziłbym sprawdzić najpierw ten przewód widać go w RSie idealnie, w tym wieku moze już po prostu mieć ten przewód za duzo i się upala.. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-08-03 10:52:02 https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=39348&c=45&f=20 |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2009-08-03 13:07:24 czujnik bezwładnościowy zostaw w spokoju. jakby on wyskoczyl to by ci paliwo odcielo i w ogole bys nie odpalil. wtedy można albo zmostkowac albo go wcisnac spowrotem.
A z rozrusznikiem mielm to samo. Po przekreceniu nie bylo nic słychac a czasami tylko taki staly krótki dzwiek... Wymienilem bendiks i automat i wszytsko gra jak nalezy. Płacilem za części 150pln. Łożysko na tył jest stożkowe zwykłe. jak ci sie zazyla kontrolka od aku na wysokic obrotaqch to alternator do roboty. sprawdz ladowanie. na poczatku sprawdz wtyczke która idzie z aku do rozrusznika - przeczyść - może cos pomoże |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-08-03 19:44:18 dziś po pociągnięciu od razu zakręcił, kontrolka żaży się równomiernier niezależnie od obrotów i poboru prądu(długie światła, wentylator itp)
Zgasiłem i pali od razu, chyba szczotki się zawieszają. W RSie nie jest inaczej z łożyskiem jak są tarczobębny? Rozrusznik nie kręci jak jest zimny. Czujnik wentylatora chłodnicy jest po prawej stronie silnika na górze? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-08-03 19:52:09
w obudowie termostatu jest. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-08-03 20:06:09 a co z łożyskiem? z tyłu jest normalne jak w 1.6 czy jakieś specjalne? wymienia się same łożysko czy jak?
Pytam bo jutro 500km do domu a w razie czego na parkingu wymienię. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2009-08-03 20:18:49
|
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-08-03 22:40:50
Powiem Ci ,ze nie wiem,nigdy nie musialem zmieniac,ale sadze,ze moga byc takie same. Postaram sie za raz sprawdzic. Juz wiem - 100% to samo co zwykle escorty - inne ma tylko furgon [ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2009-08-03 22:47:44 ] |