[stafcio] MK4 RS Turbo przywracanie do życia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć Wam,
pora na mnie żeby pokazać auto.
essiego kupiłem w styczniu z Wałcza. nistety było w kiepskim stanie zarówno mechanicznym jak i blacharskim. wszystkie opony się od siebie różniły nie tylko modelem i marką ale także rozmiarami
wastegate przy turbo byl rozkręcony, klapka latała luźno przez co nie było w ogóle ciśnienia ładowania co równało się z zerowym przyspieszeniem.
po przytagraniu auta 450km do domu wstawiłem go do garażu na dwa miechy. szukałem problemu dla którego nie działało turbo oraz wiele innych pierdół po drodze.

pierwsze fotki po wyjechaniu z wałcza


zdjęcia z garażu








małe zakupy

oryginalny IC jest zgnieciony i pewnie w jakimś miejscu dziurawy.



podłoga






zdecydowanie polepszy sie jak pomaluje cala podloge


po paru miesiącach kupilem fotele recaro
nowe wtryskiwacze i silnik byl na strojeniu w serwisie bosch





po wystrojeniu auto jechalo jak trzeba, ale niestety sprzeglo bylo od nowosci i sie wysralo










jako ze trudno mi bylo wyjac sama skrzynie, wyjalem silnik









sprzeglo juz zamontowane,
potem przyszla pora na pare pierdół












  
 
pozniej przyszla pora na mbc, troche węgla i samco















potem pomalowalem dolot uszczelniając go dokladnie




[ wiadomość edytowana przez: stafcio dnia 2009-08-03 14:24:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: stafcio dnia 2009-08-03 14:25:17 ]
  
 
widze, że trafił w dobre ręce oby tak dalej
  
 
no witam kolege

bardzo milo widziec kolejnego zapalenca ktory podtrzyma przy zyciu kultowe mk4

ps.Co do klaksonu to wysylam priva

pozdro
  
 
cze

przepraszam za różne rozmiary zdjęć. kopiowałem z różnych forów i tak się zrobiło. z czasem poukładam to
  
 
dla mnie bomba Fajnie jest patrzeć na taki projekt powodzenia w modach
  
 
Kolejny zakrecony reanimowacz escorta
  
 
jakby wszyscy mieli taki zapał to escorty przezyją nas wszytskich
teraz na rolki sprawdzic w jakiej kondycji silnik i zabrac sie za mody zewnętrzne
  
 
Everlast, samochód był na rolkach
  
 
Cytat:
2009-08-04 17:07:19, GrzEE pisze:
Everlast, samochód był na rolkach


ale widze ze bylo delikatnie modzone to pewnie bedzie cos lepiej moze wlasciciel nie chce sie pochwalic co tam wyplul
  
 
Za tamtych czasów pluł prawie serią.
  
 
widzę, że temat ma powodzenie jako takie

co do hamowni to tak się prezentowały konie i niutony bez mojej żadnej ingerencji w auto po zakupie. jedynie skręciłem rozkręcone maksymalnie wg.
jak widac łapie doła od ok 3000obr. pare dni temu doszedłem, że to wina zbyt dużego boostu przez co komputer ograniczał doładowanie.


teraz jest znacznie lepiej. auto było strojone pod kątem CO w serwisie bosch. znalazłem magika, który zna się dobrze na KJtroniku. poradził wymienić wtryskiwacze, faktycznie jak wziałem na tester wtrysków, to dwa psikały na bok.
kupiłem nowe 4 sztuki i byhło lepiej.

na dzień dzisiejszy muszę znowu jechać na ustawienie CO, boost opanowany przez MBC, dolot cały uszczelniony.

czy ktoś z Was miał wcześniej z tym essim zarejestrowanym na ZWAX357?

  
 
Stafcio widze że działasz, ja w tym tyg powinienem mieć już nowy motor poskładany do swojego RST.
P.S Chciałesz rzucić okiem jak wyglądał - tutaj masz wątek: RST
  
 
śledzę Twój temat

co do mojego, to zakupiłem takie cuś:

jest to komputer pokazujący spalanie.

bedę musiał zapewne powalczyć żeby to podłączyć i mam nadzieję, że mi się uda.

auto swoją drogą za parę tygodni trafi do garażu na długi sen zimowo letni. będę chciał zacząć remont generalny bo nie ma żadnej frajdy z jazdy z kiepsko działającą skrzynią, źle ustawioną mieszanką itd itp.
  
 
zapowiada sie ciekawy projekt
fajnie jak sa konkrety w dzialaniach w postaci fotek i opisow a nie gdybanie co "chcialbym zrobic i moze sie uda..."

powodzenia i czekam na wiecej fotek
  
 
hmmm....tez mam taki komputerek ale w wersji niemieckojezycznej i niedlugo bede tez to podlaczal....tzn nie ja tylko elektryk....opis nawet ze zdjeciem jest w hayensie....zobaczymy jak to w praniu wyjdzie...

niemniej jednak gdyby udalo ci sie wczesniej to odpalic to zarzuc jakas fotorelacje ku potomnosci
  
 
szoook co to za komputerek :| nie wiedzialem ze byly w mk4...zawsze mnie zastanawiała ta zaślepka...fajny

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
komputerek jest fajny, mam nadzieję że uda mi się go odpalić. tutaj jest temat, w którym są konkretne odpowiedzi jak go zainstalwoać http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=236294&c=45&f=20

co do fotek i opisywania, to wedlug mnie najlepiej jest jak się daje duzo zdjęc i stosunkowo mniej opisów. ja osobiście wolę oglądać zdjęcia zamiast czytać kilkanaście linijek tekstu.
  
 
super projekt, kibicuje z całych sił...było kilka kozacznych mk4 (szafa, damian) ale teraz długo cisza więc chętnie czytać będę co tutaj się dzieje
  
 
Ale kotlecika odgrzebałeś Tak czy tak mnóstwo roboty przy tym projekcie było zrobione i można o tym poczytać tutaj:
Projekt na FKP