MotoNews.pl
  

Jaguar s-type problem z czujnikiem cisnienia listwy paliwowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam jaguara 2,5 l V6 2001 ,zalozona instalacja gazowa firmy kme parownik kme silver wtryski gazowe magic jat auto jak jezdzi na gazie to po dluzszych odcinkach trasy np 150 km 200km przechodzi w tryb awaryjny problemem jest czuinik cisnienia paliwa na listwie paliwowej zalozylem emulator firmy aeb type j ale nie pomoglo mam prosbe czy ktos ma takiego jaguara na gazie i z jakim emulatorwm listwy jak sie dowiadywale jesto dosc nietypowy przypadek ale podobno sa takie prosze o odpisanie
  
 
witam''

nie wiem na jakiej zasadzie działa emulator o którym piszesz ale znam problem wariowania samochodu wyposażonego w czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Aby to ustrojstwo oszukać trzeba zmierzyć poprzez wpięcie w złącze diagnostyczne jakiegoś skanerka który wskaże ciśnienie paliwa lub zmierzyć ale dokładnym multimetrem napięcie jakie występuje na czujniku(przewód sygnałowy) i stworzyć coś ala stabilizator napiecia(z możliwością regulacji napięcia wyjściowego) który nalezy wpiąć w kabel sygnałowy ale tak by zaczynał pracować po przejściu na gaz i podawał w kierunku sterownika benzynowego "napięcie regulowane" zbliżone do takiego jak podczas pracy na benzynie. Oczywiście zaraz zaczną wypowiadać się mądrzejsi ode mnie że to nie ma prawa działać gdyż podczas pracy na benzynie ciśnienie na listwie się zmienia a więc i moje "wyregulowane napięcie" również powinno się zmieniać ale ja wiem że to urządzenie działa i sprawdzilo się w kilku samochodach. Największy jednak problem polega na tym że nie jest to ogólnodostępne gdyż nie jest to produkt żadnej firmy produkującej instalacje lecz patent kolegi z branży. Jezeli będziesz zainteresowany zakupem lub większą ilością informacji pisz na priv. pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2009-08-04 20:34:13, holland2 pisze:
witam'' nie wiem na jakiej zasadzie działa emulator o którym piszesz ale znam problem wariowania samochodu wyposażonego w czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Aby to ustrojstwo oszukać trzeba zmierzyć poprzez wpięcie w złącze diagnostyczne jakiegoś skanerka który wskaże ciśnienie paliwa lub zmierzyć ale dokładnym multimetrem napięcie jakie występuje na czujniku(przewód sygnałowy) i stworzyć coś ala stabilizator napiecia(z możliwością regulacji napięcia wyjściowego) który nalezy wpiąć w kabel sygnałowy ale tak by zaczynał pracować po przejściu na gaz i podawał w kierunku sterownika benzynowego "napięcie regulowane" zbliżone do takiego jak podczas pracy na benzynie. Oczywiście zaraz zaczną wypowiadać się mądrzejsi ode mnie że to nie ma prawa działać gdyż podczas pracy na benzynie ciśnienie na listwie się zmienia a więc i moje "wyregulowane napięcie" również powinno się zmieniać ale ja wiem że to urządzenie działa i sprawdzilo się w kilku samochodach. Największy jednak problem polega na tym że nie jest to ogólnodostępne gdyż nie jest to produkt żadnej firmy produkującej instalacje lecz patent kolegi z branży. Jezeli będziesz zainteresowany zakupem lub większą ilością informacji pisz na priv. pozdrawiam.


Kolego nie wymyslaj ten problem juz dawno został zamkniety wlasnie przez taki emulator.
www.ac.com.pl tam ostatnio widziałem wlasnie taki emulator specjalnie to grupy forda a jaguar wlasnie do tej nalezy. Zamiast wciskac kogos patent zeby tylko zarobic.
  
 
Cytat:
Kolego nie wymyslaj ten problem juz dawno został zamkniety wlasnie przez taki emulator.
www.ac.com.pl tam ostatnio widziałem wlasnie taki emulator specjalnie to grupy forda a jaguar wlasnie do tej nalezy. Zamiast wciskac kogos patent zeby tylko zarobic.



No i włąśnie zaczęli się wypowiadać mądrzejsi.....

P.S. Centralnie "wisi" mi to czy ktoś to będzie chciał kupić czy nie. Wyraźnie napisałem że znam problem i kilkakrotnie został załatwiony prostym urządzeniem którego ani nie wytwarzam ani nie sprzedaję. Chciałem tylko pomóc i mniej więcej opisać sposób "oszukania" czujnika ciśnienia. Założyciel wątku wspomniał że ma "firmowy" emulator więc może panie homer171 zamiast wypisywać brednie i czepiać się akurat tego co napisałem ruszysz swoją przemądrzałą "głowę" i postarasz się wyjaśnić ten problem i pomożesz koledze co???

P.S2. Właśnie obejrzałem ten emulator do którego panie homer171 nie umiałeś podać dokładnego linka i stwierdzam że działa identycznie jak to urządzenie o ktorym pisałem więc chyba nie wymyślam cudów...
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: holland2 dnia 2009-08-04 22:39:31 ]
  
 
witam jak juz wczesniej pisalem mam juz zalozony emulator firmy A.E.B ale on nie zdaje egzaminu w tym aucie sugerujeci emulator firmy ac dzwonilem do tej firmy rozmawialem z technikami tej firmy owszem powiedzieli ze ich emulator obsluzy jaguara ale x-type natomist z s-type jest problem i tego modelu nie obsluzy jak mi wytlumaczyl to chodzi o to ze emulator daje jeden parametr na komputer benzynowy natomiast ten model jaguara raz na jakis czas potrzebuje zmienny sygnal z listwy bo inaczejkomputer bezynowy przeczyta go jak by niebylo roznicy na listwie i przezuci go w tryb serwisowy dzwonilem tez do technikow z amax to samo mi powiedziel dlatego wstawilem ten temat moze ktos z tym sie spotkal i wie jak to obejsc
  
 
jeszcze raz pisze bo problem ten bedzie rozwiazywany przez automatykow z kme ale po 15 sierpnia zobaczymy czy dadza rade wymyslec specjalna emulacje napisze jak bede juz cos wiedzial
  
 
Cytat:
2009-08-05 14:08:48, dundas33 pisze:
jeszcze raz pisze bo problem ten bedzie rozwiazywany przez automatykow z kme ale po 15 sierpnia zobaczymy czy dadza rade wymyslec specjalna emulacje napisze jak bede juz cos wiedzial


Technicy z KME wpierw powinni poprawic Golda Ktorego od kilku lat nie darza rady zrobic. I podkrecic silvera bo wartosci fabryczne pozna podzielic przez dwa.