MotoNews.pl
  

Escalade 6.2 pomocy!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć! jestem nowy na forum i potrzebuje szybkiej porady!
Zastanawiam się nad escalade 6.2l 2008r i chcę bardzo założyć gaz bo martwi mnie straszne zanieczyszenie środowiska a przy okazji mniejsze wydatki na paliwo!
Względem czego pytam o rodzaj gazu i u kogo najlepiej go zrobić?
I czy ten samochód nadaję się na zagazowanie? też ważne jest to żeby nie jeździć co 1-2 miesiące na przeglądy dzięki za odpowiedzi!
  
 
Samochod jak najbardziej nadaje sie do zagazowania, ale musisz znalezc DOBRY warsztat. uderz do uzytkownika croma1 - to specjalista w dziedzinie LPG.
  
 
dzięki! pocieszyłeś mnie ale nadal czekam na pomoc!
  
 
A i jeszcze jedno gdybym sciągnął blokady to nic by się nie stało z gazem?
  
 
Poczekaj na crome1. On rozwieje twoje watpliwosci
  
 
No to zostałem wywołany do tablicy.
Ta wersja silnika jest do zagazowania ale z góry uprzedzam,że na holenderskim VSI PRINS. Do tego zalecam elektroniczny FlachLube. Na żółtych wtryskiwaczach wystarczy. Zdjęcie blokad nie będzie miało wpływu na pracę tej instalacji . A w ogóle to fajny Cadillac z 410 KM. to musi wymiatać.
  
 
dzięki croma1 jeszcze się zastanawiam nad camaro 6.2l , więc jak coś to ten sam gaz? bo to chyba te same silniki
  
 
Oczywista oczywistość.
  
 
Croma! dajmy że założył bym ten VSI PRINS do tego escalade, to powiedz szczerze ile lat pojeźdzę do puki coś nie padnie? poważniejszego oczywiście dbając o wymianę filtrów itp. ?
czy lepiej sobie kupić spokojnego 3.0tdi?
  
 
Czyli są dwa wyjścia, jedno to gaz gdzie w tym reduktorze zalecałbym wymianę membran co 50 tyś. km. i to w zasadzie wszystko oprócz wymian standartowo filtrow gazowych.
natomiast 3.0 diesel to tez są opcje albo znacznego podwyzszenia mocy i momentu obrotowego lub pójścia w stronę oszczędności lekko wzmacniajac moc silnika o ok. 10% i moment o ok.15% ale zmniejszenie spalania o ok. 20%.

Cytat:
2009-08-14 09:53:24, alanzusa pisze:
Croma! dajmy że założył bym ten VSI PRINS do tego escalade, to powiedz szczerze ile lat pojeźdzę do puki coś nie padnie? poważniejszego oczywiście dbając o wymianę filtrów itp. ? czy lepiej sobie kupić spokojnego 3.0tdi?

  
 
to tak rocznie dajmy że tym escalade jeździłbym mniej więcej 40tys. km to ile bym musiał w niego ładowac te filtry membrany itp? ale nawet jeśli bym wymieniał to chodzi mi oto czy bez poważniejszych usterek pojeździł bym przez te 5lat?
bo chodzi oto że jak mam łądować nie potrzebnie hajs to wole kupić 3.0 jakiegoś diesla i zwiększyc moc a zarazem zmiejszyc spalanie

[ wiadomość edytowana przez: alanzusa dnia 2009-08-14 12:17:48 ]
  
 
silnik jest OK. a koszt serrwisu przyjmując ,że rocznie będzie jechane 50 tyś. km. to wyniesie ok.400-500 zł.
  
 
acha to nie dużo mój kolega właśnie narzeka bo ma gaz tylko ten zwykły i ma już 5 lat i ciągle coś trzrba tam grzbać i tego się boję bo ja bym chciał minimum 5 lat jeździc juz tym wozem