MotoNews.pl
7 [mk7] wymiana wkładek zamka i stacyjki (236106/45)
  

[mk7] wymiana wkładek zamka i stacyjki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie trudno to zrobic??najbardziej chodzi mi o stacyjke...jak ja rozebrac co i gdzie musze rozkrecic zeby dostac sie do wkladki??i to samo w drzwiach? macie moze jakas fotorelacje?? bo szukalem i albo zle szukam albo nie ma nic...
  
 
nikt nie wymienial wkladek??
  
 
w drzwiach zdejmujesz tapicerkę, odkręcasz zamek, odciągasz blaszkie i wyjmujesz wkładkę.
Natomiast stacyjkę już gorzej...ale się da...

A po co zmieniać wkładki?
  
 
Do stacyjki nie zagladalem bo nie mialem potrzeby. Jesli chodzi o drzwi to wyjmowalem wkladke bo sie nie otwieraly.
Kumpel wymienial mi srodek wkladki - jest tam kilka koleczek z otworkami ktore sie wycieraja. Wymieniasz je i smiga jak nowa.
Wkladke klatwo wymontowac. Zdejmujesz boczek, odkrecasz srubke z boku drzwi (tam gdzie gdzie masz zamek). Wtedy mozesz zdjac plastikowa oslone. Pod oslona masz wkladke zabezpieczona blacha, przesuwasz ta blache i wyjmujesz wkladke.
  
 
bo zakupilem nowe wkladki... i juz je mam i jak dzwonilem speców od zamków i jak mi zaspiewali swoje ceny to mi sie odechcialo.... a stacyjke czemu trudno?co jest trudnego az tak bardzo?? wie ktos wogóle jak wymontowac stacyjke??moze jakas fotorelacje?
  
 
a masz foto tej swojej stacyjki?
I pytanie, dlaczego wymieniałeś? (bo mój brat też wymianiał, i za rok znowy się zacinały)...a po prostu nie zlikwidował przyczyny...tylko skutek...
  
 
a jaka moze byc przyczyna?zacinajaca sie linka??nienasmarowanie zamka??
  
 
Cytat:
2009-08-19 13:01:46, jocker9003 pisze:
a jaka moze byc przyczyna?zacinajaca sie linka??nienasmarowanie zamka??


głównie to, ale też luzy w zamku i na siłowniku.
  
 
a jak to mozna zlikwidowac to moze odrazu bym to zrobil..??
  
 
to już było opisywane, musisz poszukać, W poradach też coś było kiedyś...
  
 
Stacyjkę wymienia się łatwiej niż zamek.Mnie to zajeło 15 minut.
Musisz zdjać obudowę kierownicy (góra i dół) od góry wcisnąć małym śrubokrętem do środka bolec który uruchamia blokade kierownicy i po prostu wyjąć cały wkład.Jak zdejmiesz osłonę sam dojdziesz co i jak.
  
 
Operację wciśnięcia tej zapadki w stacyjce wykonuje się z włożonym kluczykiem przekręconym na pozycje 1.
  
 
Cytat:
2009-08-19 15:44:13, siekier82 pisze:
Operację wciśnięcia tej zapadki w stacyjce wykonuje się z włożonym kluczykiem przekręconym na pozycje 1.


O to to własnie! Zapomniałem
  
 
Cytat:
2009-08-19 16:06:37, coosi pisze:
O to to własnie! Zapomniałem


A widzisz...człowiek uczy się całe życie, a i tak umiera głupi (mam siebie na myśli)...