Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2009-09-02 20:04:56 Opór czujnika temperatury i czujnika powietrza (ta sama charakterystyka):
0 stopni - 5896 omów 10 stopni - 3792 omy 20 stopni - 2500 omów 50 stopni - 833,9 70 stopni - 435,7 90 stopni - 243,2 100 stopni - 186,6 110 stopni - 144,2 130 stopni - 89,3 Wartość zastępcza dla czujnika temperatury płynu - 80 stopni Wartość zastępcza dla czujnika temperatury powietrza - 40 stopni. Jakbyś chciał kupować czujnik temperatury silnika to nie daj się wciągnąć we włoskie badziewie. Zaniżają odczyt o 20 stopni Celsjusza. Tylko Bosch. Czujnik położenia przepustnicy. Dwie ścieżki masz po to, żeby sterownik mógł z dokładnością do 2stopni i 25' rozpoznać położenie przepustnicy w zakresie jej otwarcia od 0 do 24 stopni. Druga ścieżka pozwala na pomiar kątów otwarcia przepustnicy w zakresie od 18 do 90 stopni z dokładnością do 13 stopni. W zakresie między 18 a 24 stopnie jej otwarcia obie ścieżki są synchroniczne. |
forex Kraków | 2009-09-02 21:09:31 Re: MichalSW
Dzieki! To sie nazywa fachowa odpowiedz. ![]() |
![]() leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2009-09-13 01:47:04 1. Czy w Boschu jest czujnik prędkości pojazdu?
2. Może pompa paliwa ma zbyt małą wydajność (filtr ?) ? |
![]() MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2009-09-13 10:20:45
Wg książki rezystancja czujnika położenia wału przy 20 stopniach to 860 omów. Przyjrzyj się pompie paliwa, na zimnym może już nie dawać rady tłoczyć odpowiedniej ilości paliwa. Najlepiej zmierz ciśnienie jakie daje pompa.
W Boschu nie ma czujnika prędkości pojazdu. [ wiadomość edytowana przez: MichalSW dnia 2009-09-13 10:22:26 ] |