Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 15:07:56 Zajechać do mechanika i zje*** jak psa! A co do braku płynu,nie było widać po wskaźniku temperatury ,że jest ona za wysoka?? |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 15:34:15 właśnie i tu 2 problem bo chyba mi termostat nie śmiga ;/ wstawiam zdjęcia nr 1 foto tak jest wskazówka kiedy mam wył silnik a tak jest wskazówka zdjęcie nr 2 foto jak jest wł silnik i ona ile bym nie jezdził nie podnosi sie no chyba ze czasam ale dosłownie no o mm nigdy nie wchodzi na ten napis NORMAL ;/ wiec to chyba termostat bo tak to raczej być nie powinno |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 15:40:50
Niekoniecznie termostat,stawiałbym raczej na walnięty czujnik temperatury,bo nawet gdyby termostat był walnięty i byłby cały czas otwarty to stojąc dłużej w korku musiałaby się podnieść wskazówka,zakładając że czujnik temp jest sprawny. A przynajmniej tak mi się wydaje. Może jeszcze ktoś się wypowie bardziej obcykany... [ wiadomość edytowana przez: Sjepka dnia 2009-09-02 15:43:17 ] |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 15:46:55 czyli bardziej czujnik ? hymmm moze na poczatek warto wymienic sam czujnik cena jego jest chyba tansza niz caly termostat a powiedz mi moglo cos złego sie stać jesli zrobilem 40km z brakiem 3l w chlodnicy ;/ bo jutro jade do tego pseudo mechanika wiec bym mu nagadał tylko musze wiedziec o czym ;] |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 15:54:10 Mogło się stać,ale i nie mogło ![]() ![]() |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 16:17:39 wskaznik wyglada tak jak 8miesiecy temu ;] jak nie ma zapłonu jest na białym jest zapłon wskakuje na czarny i sie nie podnosi yy te 40 km to wygladało tak 5km stało 12h pozniej 15km stało 4h i pozniej 18km i wtedy sprawdzilem dopiero poziom płynu ;/ nie przekraczałem 2000obrotów bo staram sie tak jezdzic do 2000-2500tys obr max |
![]() siekier82 Vectra B Bydgoszcz | 2009-09-02 16:18:06 Do mojego essiego wchodziło 5 litrów płynu chłodniczego. Co prawda miałem 1,4 CVH ale żeby aż 9 litrów połknął to raczej zgroza. |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 16:27:09 Jeżeli jednak coś się stało to silnik się po prostu "przytarł". Po du*** mogły dostać pierścionki,tuleje,głowica,uszczelka pod głowicą i każdy element w silniku w w którym zachodzi tarcie lub wytwarza się duża temperatura. Być może u Ciebie jest wszystko ok,ale musisz się liczyć z ewentualnymi konsekwencjami... |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 16:41:52 oby nie na razie śmiga dobrze tyle ze gorzej jak to wyjdzie pozniej ;/ ehhh nic czas pokaze ;/ |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 16:42:50 Sjepka i siekier82 dzieki za rady ;] |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 16:42:52 Wg mojej mądrej księgi WKŁ do TD wchodzi 9,3 litra płynu chłodzącego... |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 16:44:18 Jak chcesz to Ci podeśle na @ WKŁ to będziesz miał lekturę do poduszki ![]() ![]() ![]() |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 16:56:38 Sjepka to przesyłaj kaamykk@wp.pl ;] no wlasnie pisalem ze ok 9,5l słuchaj a z tym ze mi nie pokazuje temperatury moze być tak ze wiatrak mi sie nie załącza na chłodnicy bo po przejechaniu 30km płyn jest gorący silnik tez i nawet po godzine postoju tez jest gorący węże od chłodnicy są ciepłe i miękkie to akurat to chyba dobrze |
![]() Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-09-02 17:18:34 Poszło ![]() |
crown Ghia-gal olsztyn | 2009-09-02 17:20:23 Ja przejechalem bez ok 4 litrow 20 km po mieście i ogolnie samochod mi przezyl i obylo sie bez wiekszych strat. Do mojego 1,8 RDA weszlo ok 7 litrow i to wlewalem po wymianie chlodnicy czyli uklad byl prawie do zera sciagniety z polynu. Po przejechaniu ok 2 tys km dolalem niecaly litr i juz przejechalem ok 1 tys kolejnego i jest bez ubytku.
Awarie ukladu chlodzenia mialem ok 1,5 miesiaca temu. Nie wiem co bylo pierwsze ale kumulacja byla niezla dojezdzalem do domu i zaczelo mi ciec spod maski (po mocnym nagrzaniu) otwieram maske a tu z chlodniecy wali pod wysokim cisnieniem jak by ktos walil ze strzykawki. Przez to ze czujnik temperatury (ten z wskaznikiem na desce) mi nie dzialal nie wiedzialem ze doszedlem do max wytrzmalosci. Zawiesil mi sie termostat. Nie zalaczyl sie czujnik od wlaczenia wiatraka i od cisnienia puscila 14 letnia chlodnica. W wyniku czego wymienilem chlodnice, termostat, czujnik temperatury, czujnik od wiatraka i plyn. Wiec na twoim miejscu kolego odrazu bym zainwestowal w nowy czujnik na deske (ok 40 a mozesz go wymienic w 5 min pod blokiem), sprawdzil stan wody, rozgrzal silnik do oporu i sprawdzil czy sie zalacza wiatrak (umnie zalacza sie za litera "L"). Jeśli się nie zalancza wymienil bym tez czujnik wiatraka. Sprawdzal bym tez czy nie ubywa plynu a jesli tak to gdzie. |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 17:26:51 płynu teraz nie ubywa jest ok a co do wiatraka zaraz zrobie sobie przejażdzke do kauflandu i zob czy wiatrak sie załączy a jesli nie to wiesz moze ile kosztuje wymiana termostatu albo czujnika temperatury|?? bo samemu nie podołam raczej ;/
p.s Sjepka thx ![]() ![]() |
1kamyczek escort Wroclaw | 2009-09-02 17:44:45 gdzie znajduje sie czujnik temp? oraz od chlodnicy? |
buzzer11 Escort MK VII Dąbrowa Górnicza | 2009-09-02 17:49:51 taki na wskaźnik termostat
[ wiadomość edytowana przez: buzzer11 dnia 2009-09-02 17:51:30 ] [ wiadomość edytowana przez: buzzer11 dnia 2009-09-02 17:52:18 ] |