MotoNews.pl
  

[mk5] Wymiana filtra paliwa, a ryzyko zapowietrzenia [BOSCH]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Na wstepie zaznaczam ze korzystalem z opcji "szukaj"- cala masa tematow ale nic konkretnego od A do Z:/

Mam zamiar przed zima zmienic filtr paliwa i zamontowac zaworek zwrotny, jednak ogranicza mnie w dzialaniu tylko strach przed zapowietrzeniem pompy, bo sprzet stary i jak rusze sruby to moze juz nie wstac

Przegladalem forum i natknalem sie na informacje ze pompy typu Bosch odpowietrzaja sie same i mozna nawet zalozyc pusty filtr bez zalewania ropka i sama sobie pociagnie ropke bez problemu- prawda to?? Czy jak pompa zlapie powietrze i pokrece rozrusznikiem to na pewno wstanie??
  
 
Cytat:
2009-09-25 08:59:35, luckyboy pisze:
Witam! Na wstepie zaznaczam ze korzystalem z opcji "szukaj"- cala masa tematow ale nic konkretnego od A do Z:/ Mam zamiar przed zima zmienic filtr paliwa i zamontowac zaworek zwrotny, jednak ogranicza mnie w dzialaniu tylko strach przed zapowietrzeniem pompy, bo sprzet stary i jak rusze sruby to moze juz nie wstac Przegladalem forum i natknalem sie na informacje ze pompy typu Bosch odpowietrzaja sie same i mozna nawet zalozyc pusty filtr bez zalewania ropka i sama sobie pociagnie ropke bez problemu- prawda to?? Czy jak pompa zlapie powietrze i pokrece rozrusznikiem to na pewno wstanie??



na 80% jestem Przekonany że nic się stać nie powinno zmieniałem już Filtry w nie jednym dieslu i zawsze odpalały bez problemu fakt że nie ford ale zawsze diesel to był
  
 
Cytat:
2009-09-25 09:05:13, DriF pisze:
na 80% jestem Przekonany że nic się stać nie powinno zmieniałem już Filtry w nie jednym dieslu i zawsze odpalały bez problemu fakt że nie ford ale zawsze diesel to był



A kto jest przekonany na 100% bo robil to we Fordzie??
  
 
Wymienialem osobiście w swoim td na filtr z 1.8d z systemem boscha-filtr zalałem ropą(zaciągnąłem z baku) chwila kręcenia i po wymianie.O wiele lepiej niż w orginale(z pompką).
  
 
Wymienilem filtr, czas zabawy 10min. Nie ma ryzyka zapowietrzenia, trzeba chwile pokrecic zacznie lapac i w koncu zaskakuje. Nastepna akcja to bedzie zalozenie zaworka zwrotnego, tylko jeszcze nie mam koncepcji czy przed pompe czy na odplyw?? Jakies sugestie??
  
 
Przed pompę
  
 
Cytat:
2009-09-25 14:18:32, przemkowal pisze:
Przed pompę



Podziekowal Jeszcze jedno pytanko: co to jest to male czarne okragle na przewodzie paliwowym od filtra do pompy - zaworek zwrotny???



[ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2009-09-29 12:26:30 ]
  
 
Nikt nie wie co to jest??