Prezentacja EX-KLUBOWYCH escortów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WZÓR - jak należy zgłaszać auta do konkursu.
Proszę o stosowanie się do tego wzoru, a konkurs będzie czytelny i przejrzysty dla Nas wszystkich .
Tutaj zamieszczamy tylko escorty które kiedyś nalezały do klubowiczów, ale zostałe sprzedane, rozbite, skradzione i nie są już własnością użytkowników forum.
UWAGA - ZGŁOSZENIA NIEZGODNE ZE WZOREM I REGULAMINEM BĘDĄ USUWANE !
---------------------------------------------------------------------------
MK X - rok 19XX


MIEJSCE NA 6 ZDJĘĆ





STYLING:
(wszystkie modyfikacje wizualne - spojlery, lampy, felgi, itp.)
np. aluski 15`, zdjęte boczne listwy, wymieniony tylny zderzak na RS-zender mk7 i pomalowany, wymienione lusterka na el. i pomalowane, pomalowane klamki i zamki.

TUNNING:
(wszystkie modyfikacje mechaniczne - silnik, zawieszenie, rozpórki itp. )
np. kompletne zawieszenie Weitec -60/40, fordowska rozpórka przednich kielichów.

WNĘTRZE:
(wszystkie modyfikacje w części pasażerskiej - wiadomo o co chodzi )
np. białe zegary, kubełkowe fotele
  
 
MK 7 rok 1995














STYLING:

- przedni zderzak zmieniony na wersję z halogenami i dorobione dokładki wg własnego pomysłu;
- maska z badlookiem w czarnym macie;
- lampy przednie przyciemniane;
- brak grilla;
- boczne kierunki w wersji clear;
- progi serii RS Zender;
- tylny zderzak serii RS Zender;
- zdjęte oznaczenia modelu;
- felgi aluminiowe RS7 17";
- opony przód 205/40;
- opony tył 215/40;
- nadkola rozgięte o ok 3 cm.

TUNING:

-kompletne zawieszenie KW ze sprężynami K.A.W. -80/-60, najniższy i najtwardszy zestaw (wyłączając gwint);
- przelotowy końcowy tłumik własnoręcznie wykonany ze stali nierdzewnej.

WNĘTRZE:

- kokpit, kontury maskownic głośników, kontury wnęk klamek, plastik wokół radia i lewarka zmiany biegów pomalowane na szaro;
- oryginalne białe liczniki z wersji RS w milach i km;
- biały zegarek z wersji ghia;
- podświetlenie w kolorach niebieskim i czerwonym z potencjometrem;
- lampki w drzwiach;
- lampka z soczewkami z wersji RS/ghia;
- radio Alpine;
- głośniki z przody Hertz DSK 165 z tweterami w słupkach;
- głośniki z tyłu Alpine 6x9;
- wzmacniacz i skrzynia basowa Blaupunkt w bagażniku;
- oryginalne 3 światło STOP


[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2009-10-10 22:42:46 ]

[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2009-10-10 23:02:47 ]
  
 
MK 5 rok 1991













STYLING:

- przedni zderzak RS z dużą dokładką Golfa
- maska z wlotami typu Cosworth
- alu nakładki na spryskiwacze
- alu wycieraczki
- lusterka Carbon K3 z kierunkami i postojami
- progi
- tylna lotka Cosworth zlana z klapą
- tylne lampy lexus style black
- felgi ronal 15" z oponami przód BFGoodreich i tył Pirelli P7000 195/15/50
- przyciemnione boczne szyby

TUNING:

- sprężyny POWERTECH -40
- cały układ wydechowy od kolektora ze stali nierdzewnej firmy MG Motorsport z końcówkami 2x80 pośrodku
- flamer kit na dwie rury
- rozpórki przód (regulowana) i tył
- zamontowane fanfary (lachucharacha)

WNĘTRZE:

- kierownica sportowa chrom 35cm
- licznik w milach
- alu dywaniki
- nakładki na pedały JackySport
- podświetlana gałka JackySport
- okleina kokpitu alu
- podłokietnik



-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour

[ wiadomość edytowana przez: Praethorians dnia 2009-10-10 20:53:33 ]

[ wiadomość edytowana przez: Praethorians dnia 2009-10-10 21:02:41 ]
  
 
MK7 1.6 CL rok 1996













STYLING:
- Zderzak przedni z halogenami i dokładką z Laguny,
- Zderzak tylny Zdender MK7,
- Nakładki progowe z pakietu RS MK5,
- Grill przedni plaster miodu,
- Lusterka boczne w kolorze nadwozia,
- Zderzaki w kolorze nadwozia,
- Usunięte oznaczenia wersji wyposażenia z przednich błotników,
- Blenda chrom z wersji Ghia na tylnej klapie,
- Kierunkowskazy CLEAR,
- Felgi Alessio F1 15" z oponami Uniroyal Rqainsport1 195/50R15.

TUNING:
Auto seryjne.

WNĘTRZE:
Elektryczne szyby, centralny zamek, alarm, siłownik elektrycznego otwierania zamka tylnej klapy, sterowany z przycisku w kabinie i z pilota. obrotomierz, chromowane ramki na zegarach, przekaźniki opóźnienia oświetlenia i przerywanej pracy wycieraczki tylnej, podłokietnik, lampka Ghia, drewnopodobne elementy wykończenia kokpitu, boczki obiciowe Ghia, chromowane klamki, zegarek Ghia, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusrterka. 3-cie światło stopu - oryginał, listwy z polerowanego aluminium na progach wewnętrznych, plastik osłaniający próg bagażnika z RS'a. Zespolony z 6-stopniową regulacją pracy wycieraczek.
Radioodtwarzacz CD Pioneer DEH-P8000R ze sterowaniem z pilota zamocowanego na kole kierownicy. Głośniki Hertz DSK 165 na zwrotnicach i z gwizdkami w słupkach - przód, a na tyle koloksjalne Hertze DCX 165. Drzwi kompleksowo wygłuszone.


[ wiadomość edytowana przez: Jacekm_ dnia 2009-10-11 09:58:10 ]
  
 
MK V 1,6 EFI (podobno 105KM )1991r







STYLING:
-przedni zderzak RS plus biale kierunki wlasnej konstrukcji
- dokladka od golfa III:]
- tylny zderzak wlasnej konstrukcji:]
- na klapie spojler od coswortha
- progi zintegrowane z nadwoziem
- lusterka w stylu m-3 z kierunkowskazami
- ciemne wszsytkie szyby
- zawieszenie -60/-40
- felgi 15 z rancikiem :]

WNĘTRZE:
- wszystkie przełączniki podświelane diodami
- tarcze podświetlane w całości wg. własnego pomysłu
- nóżki na czerwono

TUNING:
- kompletnie przelotowy wydech z założonym środkowym tłumikiem jako końcowy i dospawaną do tego końcówką fi.10cm głośno było
  
 
M V 1,6 EFI 1991r







STYLING :
-alu 17" Ford RS7 lakierowane na bialo ( jako 2 w klubie takie zestawienie)
-grill ala'Cosworth
-maska garbata z RS 2000
-reflektory i postojowki z RS 2000
-zderzak przedni z RS 2000 + wspawane mocowanie i hokej Gofer 3
-biale kierunki zderzaka - zrobione wlasnorecznie
-biale kierunki boczne
-przyciemnione do polowy lampy tylne
-czerwone siatki - zderzak i grill
-lakierowane na czerwono elementy hamulcy
-usuniete listwy boczne
-nakladki progowe Zender Line
-dokladka zderzaka tylnego z Rs 2000
-spoiler DTM
-przyciemnione szyby

TUNING :
-silnik wraz ze skrzynia biegow RS 2000
-zawieszenie -70/-40 Weitec+Koni regolowane
-tlumik WM Sport z silencerem
-hamulce z RS 2000
-wlasnej produkcji rozporka przod

WNĘTRZE (to co ja wsadzilem) :
-fotele Recaro i reszta tapicerki z Rs 2000
-ele.szyby
-reg. kierownica
-kierownica z RS 2000
-zegary z Rs 2000
-nowa,oryginalna galka zmiany biegow z czerwonymi napisami z RS 2000
-podswietlenie nog czerwone
-audio - odtwarzacz JVC,glosniki przod Hertz,glosniki tyl Mac Audio 25cm 3drozne,tuba mac audio
-centralny zamek na pilota z domykaniem szyb
-przekaznik opoznienia oswietlenia
-lamka wnetrza z soczewkami
-zespolony z regolacja 6stopniowa wycieraczek przednicz + czasowka na tylnej wycieraczce

  
 
Ford Escort mk5 1,8 16v- RemikGT
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


STYLING
- alufelgi OZ 15”z rantem (polerowane)
- ogumienie przód 195/50R15 BARUM
- ogumienie tył 195/50r15 BRIDGESTONE
- zderzak z pakietu RS line + dokładka z Laguny 7cm
- dokładka tylnego zderzaka z pakietu RS line
- listwy progowe z pakietu RS line
- lusterka MK7 w kolorze nadwozia
- białe oryginalne kierunki w zderzaku
- przyciemniona górna część tylnych lamp
- zaciski oraz bębny polakierowane na czerwono
- czarne listwy w zderzakach
- siatka w zderzaku
- dodatkowe światła STOP w lampach (razem 4)
- reflektory przednie z RS2000
- przyciemnione wszystkie szyby
- maska z garbami RS2000
- grill z wersji COSWORTH
- oświetlenie oparte na OSRAM NIGHT BREAKER

TUNING

- swap jednostki napędowej z 1,4 na 1,8 16V 130 PS, po pomiarach 113,4 ps
- przedni układ hamulcowy z RS (260 mm)
- oryginalna rozpórka kielichów przednich
- zawieszenie POWERTECH (-60/-60)
- układ wydechowy z RS2000
- kolektor wydechowy 4-2-1 z RS2000
- polerowana power rura ze stalni nierdzewnej
- filtr stożkowy
- pokrywa głowicy w kolorze czerownym
- lekka derormacja nadwozia

WNĘTRZE

- kierownica MOMO (31cm)
- fotele kubełkowe RECARO z RS
- szelkowe pasy SABELT
- wspomaganie układu kierowniczego
- chromowane klamki wewnętrzne
- elektryczne szyby
- oświetlenie wnętrza w kolorze niebieskim
- oświetlenie nóg kierowcy i pasażera po otwarciu drzwi
- zegary z RS
- podświetlenie i naswietlenie zegarów na biało - diody
- długi tunel środkowy
- zespolony z 6-cio stopniową regulacją pracy wycieraczek
- 20 sekundowe opóźnienie wygaszania kabiny
- plastikowa osłona tylniego pasa
- wykładzina na tylnim oparciu od strony bagażnika
- lampka oświetlenia wnętrza z wersji GHIA

CAR AUDIO

-radioodtwarzacz FORD
-głosniki przód MAGNAT
-głośniki tył FORD
  
 
Ford Escort Mk7 kombi '98 - 1,8 16V RKC 115KM







Wersja prawie Ghia
ABS
2*Airbag
klima
skorzana kierownica
chromowane klamki
"drewno" przy zegarach
welurowa tapicerka

Styling:
- alusy 7,5 J16 ET30 z oponami 195/50/16 (na zdjęciu z tyłu sa jeszcze baloniaste 205/55/16)
- progi "zender"
- zderzak tył "zender" (wlew do LPG zrobiony w prawym narozniku od dolu - prawie niewidoczny)
- zderzak przód - jedyne i niepowtarzalne dzielo mojego pomyslu i wykonania przez znajomego blacharza/lakiernika/plastikarza (połaczenie górnej części zderzaka bez halo do Mk7 z dolną częscią nakładki 'zender'a" do Mk5/6
- halogeny z niebieskimi ringami
- lampy Morette plus kierunki Hella osadzone w chromowanych pierscieniach z lampy od PuntoII
- lotka klapy bagaznika - ori Ford
- białe boczne kierunki
- wlot powietrza wypelniony alu-siatką - taką samą jak w zderzaku
- koncówka wydechu robiona na zamowienie

Tuning:
- troche pierdołek we wnetrzu (typu chromowane klamki, skorzany mieszek dźwigni zmiany biegów, radyjko fabryczne ze zmieniarką)
- zaciski od RS2000 pomalowane na czerwono, tarcze Brembo, klocki Ferrodo
- spręzyny progresywne -30/-30 (niestety na zdjeciach jeszcze na standardowej zawieszce)
- chromowana rozpórka kielichow
- instalacja LPG na wtrysku