Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-10-10 17:30:09 Witam, mam pytanie czy sa jakies wyrazne objawy padajacej uszczelki pod glowica? Dolewam olej i dolewam, oed czasu do czasu dolewam tez plyn chlodniczy. Nie sa narazie "duze" ilosci ale tak ponad 1L na miesiac musze wlac (ok 1,5-2k km) o do tego z 0,5l plynu chlodniczego. Olej mineralny jest wlany a przebieg (bynajmniej na liczniku) 175k km. Auto nie kopci, nie jest mulowate itp. Uszczelka pod pokrywa zaworow wymieniona i brak widocznych wyciekow. Wiem ze wrozek tu nie ma ale pytanie czy sa jakies inne objawy ktore moga swiadczyc o tym ze konczy sie uszczlka? LPG zalozone 03.2008r. i przejechane na nim 31k km. Brak wyciekow plynu w ukladzie chlodniczym oraz w na nagrzewnicy. |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-10-10 18:43:51 no to wyciek oleju a plyn chlodniczy ? pewnego dnia byl a potem w zbiorniczku prawie sucho, dzis dolalem zobaczymy co dalej. Olej juz mineral bo polsyntetyk to lal sie z kazde strony ale inna rzecz, dolewam oleju sporo a pod autem ani kropli. Nie wiem gdzie szukac dalej. jesli to uszczelka to niestety sprzedaz auta i kupuje nastepne |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-10-10 19:10:16 może Ci cieknąć pompa , może na trójnikach instalki lpg (jeśli "plastikowe", to lubi szczególnie. Często nie widać nic pod autem na postoju , bo dzieje się to wyłącznie podczas jazdy, kiedy w układzie chłodzenia panuje solidne nadciśnienie.
Jeśli nie masz białej chmury dymu w momencie odpalenia (głównie zimnego) motora, jakiegoś wyjątkowo tłustego syfu w zbiorniku wyrównawczym , auto normalnie się uruchamia i nie wykazuje żadnych objawów słabości ....to raczej nie uszczelka Z drugiej strony-lpg i sądząc po zużyciu oleju nie najlepszy już stan silnika więc trudno tak na oko wykluczyć jednoznacznie i pomysł z padniętą upg ![]() [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2009-10-10 19:32:31 ] |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-10-10 22:54:50 no teraz bede zliczal dokladnie, pojade jeszcze na kanal dokladnie postaram sie zobaczec, odkrece te magiczne plastikowe oslony i zobacze czy cos wiecej bedzie widac. Nie ma chmury ani na cieplym ani na zimnym, jedyne co to na zimnym na 2-3 biegu jak sie chce gwaltownie przyspieszyc to go zmuli, pomysli ze 3 sekundy i dopiero do przodu |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-10-11 09:28:05
ameryka to nie jest ![]() ![]() |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-10-11 19:10:25 a teraz pytanie czy badanie kompresji na poszczegolnych cylindrach moze dac odpowiedz dotyczaca uszczelki czy raczej stan pierscieni ? |
![]() kondziak Mesio E-Classe W210 Białystok | 2009-10-13 08:56:59 Nie wiem czy Ci to pomoże Adam ale pokrótce opiszę Ci swój przypadek.Pewnego pięknego słonecznego lata roku 2008 podniosła mi się temperatura prawie na 3/4 wskaźnika.Zatrzymuje więc pojazd otwieram zbiorniczek a tam pustka,ani kropli płynu.Wlałem litr poszedł w układ,drugi litr poszedl w układ ![]() ![]() Zapomniałem dodać że sprawdzamy czy cieknie na postoju (wystarczy zajrzeć pod auto niepotrzebny kanał).Na rozruchu nic nie widać przynajmniej u mnie.Co do katowanie zimnego silnika Pawel ma rację.W szczególności w zimie są tak duże różnice temperatur a co za tym idzie ciśnienie że szybko wydmuchamy uszczeleczke. [ wiadomość edytowana przez: kondziak dnia 2009-10-13 09:08:45 ] |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2009-10-13 09:22:47 W niektórych warsztatach robią chemiczną próbę, wsadzając sondę do zbiorniczka z płynem. Wynik badania pokazuje czy problemem jest UPG, czy coś innego. |
![]() kondziak Mesio E-Classe W210 Białystok | 2009-10-13 10:36:51
Dokładnie tak takim wlaśnie urządzeniem mi badali ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: kondziak dnia 2009-10-13 10:42:09 ] |
![]() archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-10-13 12:24:51 ewentualnie objawów nie ma żadnych a uszczelka jak padnie to zostawiasz za soba chmurę spalonego petrygo.
Ja tak miałem. |
![]() Rafi Klubowy Weteran Espero 2.0 Automat Legnica | 2009-10-13 13:30:13 u mnie objawy były oczywiste. ubywało płynu chłodniczego niewiele ale jednak. no a przede wszystkim w spalinach czułem borygo więc wątpliwości nie było. Dodam, że najpierw wymieniłem cały rozrząd z pompą wody a tydzień póxniej uszczelkę. więc koszta podwójne. zrób zatem jak kolega radzi wymień komplet od razu. lepiej zrobić i zapoemnieć. nie trzeba przecie od razu auta złomować jak się tylko gumę złapie he he |
![]() adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-10-13 15:52:14
kpl rozrzad wymieniony koniec kwietnia, ma przejechane dopiero 9tys. |
![]() Rafi Klubowy Weteran Espero 2.0 Automat Legnica | 2009-10-13 16:19:00 dodam tylko, że za wymianę uszczelki zapłaciłem 280zł z planowaniem + 68zł uszczelka pod głowicę i klawiaturę. do przełknięcia w każdym razie |
![]() yas0 espero rybnik | 2009-10-17 23:28:49 [quote]
ile teraz własciwie kosztuje wymiana uszczelki pod glowica.razem z pompą wody , rozrzadem i planowaniem.bez robocizny! |
![]() archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-10-18 08:14:37 ok. 400-450 zł |