[MKVII] Czy strzały gazu mają wpływ na układ chłodniczy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, konkretne pytanie,

w ktorych miejscach po strzałach gazu moglo puscic i wycieka płyn. chodzi tu o wszelkie trojniki, opaski, łączenia. czy nawet pompa wody, czujniki itp itd.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-18 12:36:09 ]
[ powód edycji: Uściślenie tematu i dostosowanie go do nowego regulaminu ]
  
 
A co ma strzał gazu w kolektor ssący ,do płynu chłodniczego.Kolego pdasiek chyba Ci się nudzi.
  
 
ma. nawet tak mi powiedzieli w zakldzie. jak jest trojnik od gazu jakis to tam juz wiem ze cos sie laczy. nawet czytalem na forach co do tego.
  
 
ja nie widzę też żadnej zależności między strzałem a układem chłodzenia
  
 
skoro nie widzisz no to juz twoja wina. dwoch mechanikow mi powiedzialo co innego. widocznie ty do mechanikow nie nalezysz.
  
 
a co takiego ci mechanicy (pod wielkim znakiem zapytania) powiedzieli?
a wracając do mnie to może faktycznie na co dzień nie zajmuję sie samochodami bo mi się nie chce akurat ale dla twojej wiadomości jestem mechanikiem. a tych pseudo mechanikom w zakładach to wcale nie wierzę, miałem sam problem z elektryką w aucie byłem u kilku elektryków samochodowych i żaden mi nic nie poradził a jeden idiota zaczął kit wciskać że tak ma być. Ale to takie małe zboczenie z tematu. a tak w ogóle to ile kolego masz lat?
i sory wielkie za tych twoich mechaników ale skoro ubywa ci litr płynu w ciągu 3 dni to albo ci mechanicy co nigdzie nie widzą zadnych wycieków to kompletni debile albo ty sobie tutaj jaja robisz
  
 
a strzał gazu to co najwyżej może ci przepływkę uszkodzić i raczej nic więcej.
  
 
nie wiem po co wogole wprowadzasz jakies napiecie na forach. i zamiast prowokowac jakimis zbednymi pytaniemi ile kolego masz lat etc. to powinienes sfolgowac troche z tonu. i raczej trzymac sie konkretnych tematow a nie osadzac innych
  
 
gaz idzie z powietrzem a nie z płynem chłodniczym więc kolego pdasiek gdzie widzisz powiązanie tak na chłopski rozum
  
 
"REDUKTOR- parownik jest włączony w obieg układu chłodzenia silnika"
  
 
Cytat:
"REDUKTOR- parownik jest włączony w obieg układu chłodzenia silnika"



No i co ? rozwiń swoją myśl
  
 
chcialem tylko ukazac ze jednak jest powiazanie i zeby juz mi tu nie pisali na wątku takich rzeczy ;p najmadrzejsi.... ahh
  
 
Cytat:
chcialem tylko ukazac ze jednak jest powiazanie



No rzeczywiście jest powiązanie, płyn chłodniczy jest jakieś 3mm od rozprężającego się gazu ,szkoda tylko ,że między nimi jest aluminiowa ścianka.Ptasiek co Ty chcesz udowodnić.Skoro Twój mechanik zna przyczynę Twoich problemów to niech je naprawi.
  
 
chcialem najpierw odpowiedzi na pytanie postawione w wątku. a to z reduktorem to chcialem ukazac uzotkownikom wypowiadajacym sie w tym wątku m.in. warzywisko ze jednak jest powiazanie. robi sie off topic powoli.
  
 
Cytat:
2009-10-18 22:10:06, pdasiek pisze:
chcialem tylko ukazac ze jednak jest powiazanie i zeby juz mi tu nie pisali na wątku takich rzeczy ;p najmadrzejsi.... ahh


Kolego jak się nie znasz to sam się nie wymądrzaj...
układ gazowy bezpośrednio nie ma powiązania z ukł chłodzenia

Proponuję troszke poczytać a później wypisywać brednie
  
 
dokładnie, kolega się nie zna a sie mądruje i dodatkowo próbuje pouczać innych, heh
i staję tutaj właśnie w obronie swojej i kolegi warzywisko i każdego kto się wypowiadał w Twoim wątku. Bez urazy ale każdy kto tu napisał miał rację.
Chciałem tylko dodać że nie ukazałeś ani mnie ani pozostałym kolegom żadnego powiazania między tymi dwoma układami. I skoro masz takich mechaników fachowców co wszystko wiedzą to po co tu wypytujesz innych żeby coś Ci doradzili skoro i tak od razu podważasz wszystkie propozycje
  
 
pdasiek skoro prosisz o pomoc to powinieneś to robić grzeczniej. Nie dość że koledzy starają się ci ją udzielić za darmo, to jeszcze TY wprowadzasz napięcie i starasz się wymądrzać, nie za bardzo wiedząc o czym piszesz. Wiele osób na tym forum ma większe doświadczenie niż ci mechanicy po podstawówkach, którzy jedyne co potrafią zrobić dobrze to wymienić olej czy filtr powietrza. W dzisiejszych czasach zwykły mechanik nie jest żadnym autorytetem, a to co powie nie jest niepodważalne. Niestety koledzy akurat mają rację i zamiast się pieklić powinieneś ich posłuchać.

Do rzeczy. Wystąpił mały zbieg okoliczności. Od jakiegoś czasu słyszysz pod maską puknięcia z chwilowym przydławieniem silnika i mniej więcej w tym samym czasie zaczęła ci uciekać woda. To że woda z gazem nie ma nic wspólnego jest silniejszym argumentem niż to że strzały i umykanie wody zaczęły się mniej więcej w tym samym czasie. Dlatego przyczyn nieszczelności układu chłodniczego powinieneś szukać gdzie indziej. A swoją drogą, powinieneś bardziej przejmować się tymi strzałami, bo przepływomierz jednak nie jest tani. Zacznij od dokładnego uszczelnienia kolektora ssącego pomiędzy przepustnicą a filtrem powietrza, a potem wymień kable WN i świece jeśli dawno tego nie robiłeś.


[ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2009-10-19 02:08:46 ]
  
 
Koledzy - a nikt nie zapytał jaką instalkę ma pdasiek. Bo chyba w przypadku zwykłego reduktora membrama jest ogrzewana przez płyn chłodniczy bezpośrednio z układu. Parownik rozbierałem tylko raz i nie jestem tego pewien (żeby nie było niedomówień ). Kolego - jeśli masz taką instalkę, to sprawdź sobie czy w przewodzie z parownika do silnika nie masz mokrej mazi/płynu.

Poza tym jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć, to mógłbyś grzeczniej się zachowywać.
  
 
Cytat:
2009-10-18 21:23:56, pdasiek pisze:
"REDUKTOR- parownik jest włączony w obieg układu chłodzenia silnika"



Idąc tym tropem zapomniałeś dodać SILNIKA
Krąży płyn a i gas dociera.


Gdyby membrana była walnięta to jazda na gazie wyglądałaby tak samo jak na mule albo niemożliwa.(1 litr przez 3 dni )



[ wiadomość edytowana przez: warzywisko dnia 2009-10-19 09:33:53 ]
  
 
W sumie kolega warzywisko dobrze pisze - 1 litr w 3 dni przez membramę, to miałbyś białą chmurę cały czas ze sobą. Chyba ze robisz dziennie z 500km.