| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-17 17:42:52 witam, konkretne pytanie,
w ktorych miejscach po strzałach gazu moglo puscic i wycieka płyn. chodzi tu o wszelkie trojniki, opaski, łączenia. czy nawet pompa wody, czujniki itp itd. [ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-18 12:36:09 ] [ powód edycji: Uściślenie tematu i dostosowanie go do nowego regulaminu ] |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2009-10-17 18:12:33 A co ma strzał gazu w kolektor ssący ,do płynu chłodniczego.Kolego pdasiek chyba Ci się nudzi. |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-17 19:56:08 ma. nawet tak mi powiedzieli w zakldzie. jak jest trojnik od gazu jakis to tam juz wiem ze cos sie laczy. nawet czytalem na forach co do tego. |
![]() adamek85 Escort MKVII 1.6 16v xxx | 2009-10-17 20:55:11 ja nie widzę też żadnej zależności między strzałem a układem chłodzenia |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-17 23:28:19 skoro nie widzisz no to juz twoja wina. dwoch mechanikow mi powiedzialo co innego. widocznie ty do mechanikow nie nalezysz. |
![]() adamek85 Escort MKVII 1.6 16v xxx | 2009-10-18 00:25:56 a strzał gazu to co najwyżej może ci przepływkę uszkodzić i raczej nic więcej. |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-18 12:42:27 nie wiem po co wogole wprowadzasz jakies napiecie na forach. i zamiast prowokowac jakimis zbednymi pytaniemi ile kolego masz lat etc. to powinienes sfolgowac troche z tonu. i raczej trzymac sie konkretnych tematow a nie osadzac innych |
warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2009-10-18 18:59:42 gaz idzie z powietrzem a nie z płynem chłodniczym więc kolego pdasiek gdzie widzisz powiązanie tak na chłopski rozum |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-18 21:23:56 "REDUKTOR- parownik jest włączony w obieg układu chłodzenia silnika"
|
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2009-10-18 21:40:43
No i co ? rozwiń swoją myśl |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-18 22:10:06 chcialem tylko ukazac ze jednak jest powiazanie i zeby juz mi tu nie pisali na wątku takich rzeczy ;p najmadrzejsi.... ahh |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2009-10-18 22:20:31
No rzeczywiście jest powiązanie, płyn chłodniczy jest jakieś 3mm od rozprężającego się gazu ,szkoda tylko ,że między nimi jest aluminiowa ścianka.Ptasiek co Ty chcesz udowodnić.Skoro Twój mechanik zna przyczynę Twoich problemów to niech je naprawi. |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-10-18 22:22:47 chcialem najpierw odpowiedzi na pytanie postawione w wątku. a to z reduktorem to chcialem ukazac uzotkownikom wypowiadajacym sie w tym wątku m.in. warzywisko ze jednak jest powiazanie. robi sie off topic powoli.
|
![]() adamek85 Escort MKVII 1.6 16v xxx | 2009-10-18 23:30:56 dokładnie, kolega się nie zna a sie mądruje i dodatkowo próbuje pouczać innych, heh
i staję tutaj właśnie w obronie swojej i kolegi warzywisko i każdego kto się wypowiadał w Twoim wątku. Bez urazy ale każdy kto tu napisał miał rację. Chciałem tylko dodać że nie ukazałeś ani mnie ani pozostałym kolegom żadnego powiazania między tymi dwoma układami. I skoro masz takich mechaników fachowców co wszystko wiedzą to po co tu wypytujesz innych żeby coś Ci doradzili skoro i tak od razu podważasz wszystkie propozycje |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2009-10-19 02:06:16 pdasiek skoro prosisz o pomoc to powinieneś to robić grzeczniej. Nie dość że koledzy starają się ci ją udzielić za darmo, to jeszcze TY wprowadzasz napięcie i starasz się wymądrzać, nie za bardzo wiedząc o czym piszesz. Wiele osób na tym forum ma większe doświadczenie niż ci mechanicy po podstawówkach, którzy jedyne co potrafią zrobić dobrze to wymienić olej czy filtr powietrza. W dzisiejszych czasach zwykły mechanik nie jest żadnym autorytetem, a to co powie nie jest niepodważalne. Niestety koledzy akurat mają rację i zamiast się pieklić powinieneś ich posłuchać.
Do rzeczy. Wystąpił mały zbieg okoliczności. Od jakiegoś czasu słyszysz pod maską puknięcia z chwilowym przydławieniem silnika i mniej więcej w tym samym czasie zaczęła ci uciekać woda. To że woda z gazem nie ma nic wspólnego jest silniejszym argumentem niż to że strzały i umykanie wody zaczęły się mniej więcej w tym samym czasie. Dlatego przyczyn nieszczelności układu chłodniczego powinieneś szukać gdzie indziej. A swoją drogą, powinieneś bardziej przejmować się tymi strzałami, bo przepływomierz jednak nie jest tani. Zacznij od dokładnego uszczelnienia kolektora ssącego pomiędzy przepustnicą a filtrem powietrza, a potem wymień kable WN i świece jeśli dawno tego nie robiłeś. [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2009-10-19 02:08:46 ] |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2009-10-19 07:04:10 Koledzy - a nikt nie zapytał jaką instalkę ma pdasiek. Bo chyba w przypadku zwykłego reduktora membrama jest ogrzewana przez płyn chłodniczy bezpośrednio z układu. Parownik rozbierałem tylko raz i nie jestem tego pewien (żeby nie było niedomówień ). Kolego - jeśli masz taką instalkę, to sprawdź sobie czy w przewodzie z parownika do silnika nie masz mokrej mazi/płynu.
Poza tym jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć, to mógłbyś grzeczniej się zachowywać. |
warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2009-10-19 09:16:14
Idąc tym tropem zapomniałeś dodać SILNIKA
Krąży płyn a i gas dociera. Gdyby membrana była walnięta to jazda na gazie wyglądałaby tak samo jak na mule albo niemożliwa.(1 litr przez 3 dni )
[ wiadomość edytowana przez: warzywisko dnia 2009-10-19 09:33:53 ] |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2009-10-19 12:38:56 W sumie kolega warzywisko dobrze pisze - 1 litr w 3 dni przez membramę, to miałbyś białą chmurę cały czas ze sobą. Chyba ze robisz dziennie z 500km.
|