DENZO czy NGK ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Krótkie pytanko. Platynki DENZO (49 zł) czy zwykłe NGK (15 zł) - Camry 3.0 automat z LPG. Jak oceniacie ich trwałość ??? Pozdr.
  
 
hhmmm moze to zadne porownanie,ale ja w 205GTi i w Astrze 1.6 8v z gazem jezdzilem na NGK (raz zmienilem na inne) bylem b.zadowolony ---> na gaz najlepsze 3elektrodowe
  
 
No właśnie - ostatnio ktoś mi mówił że do gazu tylko jednoelektrodowe... sam nie wiem...
  
 
Ja mam NGK zwykle - jedna elektroda o ile pamietam. Juz drugi komplet. Swiecą ok
I chyba Denso a nie Denzo
  
 
Tak na pewno Denso
Co do NGK to słyszałem opinię, że są robione na Ukrainie i tak nie najlepiej jest podobno z nimi...ale chyba najlepiej jest się kierować opinią innych użytkowników, ja akurat w moim Ave ma Denso... z jedną elektrodą....
  
 
a wiem jedno, jesli jestes normalnym kierowca to lepiej jedz do ASO i kup orginaly
  
 
A po co jechać do ASO i kupić platynki właśnie Denso tylko za podwójną cenę niż to ma miejsce w JC?!
Nie wiem dlaczego jechać po to do ASO?
  
 
Cytat:
2003-08-27 12:57:05, senser pisze:
Tak na pewno Denso
Co do NGK to słyszałem opinię, że są robione na Ukrainie i tak nie najlepiej jest podobno z nimi...ale chyba najlepiej jest się kierować opinią innych użytkowników, ja akurat w moim Ave ma Denso... z jedną elektrodą....



A ja słyszałem, że obecnie produkowane są we Francji... Ale w tym roku kupowałem NGK w Jappartsie (12zł/szt., Denso były po 13zł/szt.) i z opakowania wynikało, że zostały wyprodukowane w Japonii.
  
 
A po co iść do JC. Kupić w porządnym sklepiku motoryzacyjnym gdzie panowie mogą zejść z marży. Ja swoje NGK kupiłem w takim sklepie za 50 PLN sztuka (platynki). W JC były po 70 PLN a w ASO wolałem nie pytać.
  
 
Denso maja prawdopodobnie stabilniejsze parametry niz NGK.Do gazu nie nadawaly sie zupelnie 3-elektrodowe swiece Boscha,nie wiem jak z to wyglada przy NGK.Jednak lepiej zalozyc porzadne standardowe Denso lub NGK lecz bylem bardzo zadowolony z pracy czeskich Brisek tych starszych typow ze stozkiem i przejechaly 50kkm na gazie.
  
 
Ja osobiście NGK już nie kupię. Ostatnio wytrzymały mi 5000 km.
Ponć iskra jest już leprza i na licencji Japońskiej.
  
 
Ano właśnie...Pan Benezis coś mi mówił na ten temat... A ja miałem taki waśnie dystans do NGK....
  
 
Cytat:
2003-08-27 17:33:55, carinus pisze:
Jednak lepiej zalozyc porzadne standardowe Denso lub NGK lecz bylem bardzo zadowolony z pracy czeskich Brisek tych starszych typow ze stozkiem i przejechaly 50kkm na gazie.


To prawda. Ja też założyłem na początku Briski serii Silver (dostosowane do gazu). Po 10 tysiącach kupiłem NGK bo na gazie zmienia się co 10kkm. Po wyjęciu świece Brisk wyglądały jak nowe. Mogłyby zrobić jeszcze ze 20kkm na gazie. Ale NGK platynki bardzo sobie chwalę. Jednak ciut lepiej niż Brisk, z tym, że różnica prawie nie do wychwycenia. No i teoretycznie pochodzą 50kkm. Zobaczymy.
Acha, oczywiście 3 elektrodowe świeczki do gazu to porażka. Nie warto.
  
 
Denso. Z mojego rozeznania do Toyoty bardziej polecane są świeczki Denso. Chociaż, jeśli mowa o świeczkach platynowanych to takie będą miały zawsze lepsze parametry i trwałość. Zresztą Toyoty na innych jak NGK czy właśnie Denso nie lubią jeździć.