[MKVII] Modyfikacja lamp Morette - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z tego co pamiętam jak robiłem instalację u siebie w samochodzie to sprawa była banalna: w kostce schodziło się chyba też 4 albo 5 kabli - jeden z nich to wspólna masa dla wszystkiego a pozostałe to odpowiednio: postojówka, jazda dzienna, długie i ewentualnie sygnał na halogen w tym przypadku drugi refletor. Weź woltomierz do łapki, ustaw na odpowiedni zakres, popatrz w kostce w samochodzie gdzie przychodzi czarny albo brązowy (nie pamiętam jak to było) kabelek: to będzie masa i trzymając na niej minus załączaj poszczególne rzeczy w samochodzie czyli postojówki itd. i sprawdzć na których kabelkach pojawi się sygnał. Jak już je zidentyfikujesz to analogicznie w lampce tyle że tam wystarczy popatrzeć co do czego idzie - masa będzie szła do wszystkiego i będzie wielokrotnie ze sobą połączona. Ta zielona wtyczka jest rozbieralna wiec tylko później zamienisz w niej piny tak jak są w aucie i bangla bez żadnego kłopotu. Co do przekaźnika przy lampach to wszystko zalezy jak chcesz to mieć podłączone: czy halogeny mają się zapalac np. z dlugimi w reflektorach do jazdy dziennej (wtedy przekaźnik niepotrzebny ale warto popatrzeć na kable żeby nie byly za cienkie bo u mnie dośc sie tak nagrzewaly) albo przy włączeniu halo wyłącza Ci do jazdy dziennej i wtedy przekaźnik jest potrzebny. U mnie w morette była pierwsza opcja i super się sprawowała. Oczywiście nie jestem specjalista i opisuje jak u siebie zrobilem - ktoś może przedstawić o wiele lepsze rozwiązanie.
  
 
spinacz ty musiałeś robić instalkę sam od poczatku wiec to troszke inna kwestia...ja nie mam zamiaru rozbierać kostek ktore sa oryginalnie i to wszystko było podlaczone na aucie i dzialalo...podlaczenie ich na pewno jest prostsze...
  
 
ale ja myślalem żebys tylko pozamieniał kable a raczej ich położenie w zielonej kostce zbiorczej od morette - wtedy będzie Ci smigać. Z tego co wiem da sie je wyciągnać i przelożyć.
  
 
więc jak to w końcu jest z tymi długimi światłami do morett z mk5,6,7 ?
Są jakieś czy trzeba samemu wojować i próbować ?
  
 
idzie kupic. podstawowe info, ktorym sie powinienes kierowac to srednica 126mm.
  
 
tak tak to wiem Przemek.
Pierwsze co mi przyszło do głowy to halogeny, których mam dwa komplety do zderzaka zendera z mk6, ale nie schodziłem do piwnicy jeszcze i nie wiem czy będą pasować.
  
 
Cytat:
2013-03-11 21:56:21, kiciek pisze:
tak tak to wiem Przemek. Pierwsze co mi przyszło do głowy to halogeny, których mam dwa komplety do zderzaka zendera z mk6, ale nie schodziłem do piwnicy jeszcze i nie wiem czy będą pasować.




Chromy kiedys szczail w dobrej kasie, ale koles juz nie ma. srednica moze byc plus minus 2mm mniejsza/wieksza, bo jest tam na tyle miejsca.