[MKVII] Jak obejść, oszukać, zdjąć, odłączyć immobiliser?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanie o przekaznik ktory znajduje sie pod maska przy podszybiu. jest on w wiazce kompotera i nie wiem do czego jest. odlaczony i podlaczony nic nie zmienia w pracy silnka...



[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-01-31 18:36:02 ]
[ powód edycji: dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
chyba od klimy.
  
 
Cytat:
2009-11-09 18:00:47, Andre42212 pisze:
mam pytanie o przekaznik ktory znajduje sie pod maska przy podszybiu.



Obok aku ?
Jest od wiatraka , oraz może też odpalać 2 bieg wiatraka - łącznie z klimą .

Cytat:
2009-11-09 18:00:47, Andre42212 pisze:
jest on w wiazce kompotera



  
 
Cytat:
2009-11-09 19:41:52, skogskyrkogarden pisze:
Obok aku ?
Jest od wiatraka , oraz może też odpalać 2 bieg wiatraka - łącznie z klimą .



Zgadza się

Z tego co widziałem czasem w MK7 jest on także montowany przy otulinie ścianki grodziowej po lewej stronie od kolektora
  
 
no wiec w klime nie jest auto wyposazone a co do miejsca to jest otulinie ścianki grodziowej po lewej stronie od kolektora tak jak to napisal -rocky-. a teraz mam pytanie. jezeli to wywale to cos sie stanie?
  
 
Cytat:
2009-11-09 21:50:16, Andre42212 pisze:
no wiec w klime nie jest auto wyposazone


Może było

Rzuć VIN to się zobaczy..
  
 
Cytat:
2009-11-09 21:52:09, kcprski pisze:
Może było Rzuć VIN to się zobaczy..



vinu nie zuce bo auto w warsztacie stoi. a co do klimy to nie bylo napewno bo pierwszym wlascicielem byl moj kumpel a teraz ja i nic mi o klimie nie wiadomo...
  
 
Cytat:
2009-11-09 21:50:16, Andre42212 pisze:
no wiec w klime nie jest auto wyposazone a co do miejsca to jest otulinie ścianki grodziowej po lewej stronie od kolektora tak jak to napisal -rocky-. a teraz mam pytanie. jezeli to wywale to cos sie stanie?



Jeśli to wywalisz to ?
Nie włączy CI się wentylator chłodnicy ,( np. latem tylko zagotujesz silnik - wodę w silniku .)

Przekaźnik do modelu z klimą i bez wizualnie z daleka wygląda podobnie . Model z klimą ma dwa uzwojenia .
  
 
aha no to wszystko jasne a niech teraz ktos mi powie jak mozna oszukac immo.mialem kiedys silnik 1.6 90KM. teraz jest 1.8 105KM na wiazce z 1.6. odlaczylem immo. zmienilem kompa na tego z 1.8 i dalej jest zblokowany. i nie wiem dlaczego:/

[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2009-11-09 22:08:13 ]
  
 
Do tego chyba czerwony kluczyk jest potrzebny, ale mogę się mylić.
  
 
kompa zmieniłes, ale wiazka gdzie jest czujnik immo została.
  
 
auto jest odpalane tylko z kluczyka matki(czerwony) a z tego co rozumiem to musze wszystkie kable zwiazane z immo usunac? zaczynajac od kabli przy stacyjce konczac gdzies tam indziej tak?bo myslalem zeby wiazke zmienic ale okazalo sie ze sie roznia i to dosc znacznie...

[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2009-11-09 22:19:08 ]
  
 
niedawno mialem okazje bawić się w łaczenie immo , kabli nie wymieniałem , tylko immo (to plastykowe coś przy kierownicy) +, komputer do tego immo no i kluczyk z tego zestaw, a raczej to co jest w kluczyku , taka mała cewka(chyba transponder sie nazywa), mozna ją przełożyć do swojego kluczyka i powinno hulać,, jeżeli różni się wiązka to nie ma szans żeby to zadziałało , komputer nie dostanie sygnału , ale pewnie sie myle , niech ktoś mądrzejszy sie wypowie
  
 
Może nie mądrzejszy ale widziałek taki myk jak kolesiowi padła wkładka . Podczepiasz do tego plastikowego czegoś przy wkładce oryginalny kluczyk na tasmę . Drugi sprawny bez immo normalnie montujesz w kolumnę i śmigasz. Tak będzie jak masz inny komputer.
Musisz mieć oryginalny kluczyk z tego auta co wyjąłeś kompa bo jest nierozerwalnie związany z kompem. Chyba ze ktoś potrafi to obejść ale to już grzebanie w elektronice - nie polecam samemu.
Ostatnio koleś kupił wkładkę u mnie bez immo i dziwiłem się że do TD nie potrzebuje z immo i komp do tego . Rano o 7 dzwoni i mówi że nie może odpalić auta i lipa straszna
  
 
Jak się domyślam Twoje auto zostało wyprodukowane po 95r. Czyli Twój komputer to EEC V. Z nim będzie trudniej bo nie istnieją fabryczne kompy które nie miały IMMO. Można próbować kupić cały zestaw czyli kluczyk komp i czytnik transpondera (ten przy stacyjce) Ale jest to loteria ze względu na to że wiązka może się minimalnie różnić i już komp nie wykryje Ci czytnika. Najlepiej jak znajdziesz magika który Ci za 100zł ominie IMMO w kompie. Wiem z doświadczenia że nie ma z tym żadnego problemu.

Druga sprawa to taka że na kompie od 1.8 on nie musi wcale lepiej chodzić A jest nawet taka możliwość że odczujesz lekki spadek mocy.
  
 
Co do ominięcia immo to da rade na pewno i to jest cwhila roboty osobiscie tego nie robiłem ale sa tacy magicy a tez miałem taki przypadek z immo ze raz połaczył i odpalił a raz nie... i sie wkurzyłem pojechałem do kolesia i mi to ominał i trwała ta robocizna około 30 minut i po bólu bylo problem znikł z immo do tej pory i zadnych problemów. A koszt tej usługi to 40 zł i jeszcze na poczekaniu Ja posiadam MK VI. Jesli by ktos chciał namiary do takiego magika we Włocławku to nie ma problemu...

[ wiadomość edytowana przez: techno100 dnia 2009-11-10 23:56:24 ]
  
 
no wiec w pierwszej kolejnosci dzieki za posty. co do samego immo to juz mniej wiecej wszystko wiem i sprawa nie wyglada najciekawiej. no wiec immo sluzy po to zeby zablokowac pompe paliwa i rozrusznik. zeby to odblokowac jest potrzebny klucz z kodek ktory jest przy stacyjce i w kompie. wszystko pieknie ale jedyny sposob zeby to zrobic to podpiac pompe i rozrusznik na krotko(omijajac kompoter) co jest glupia sprawa i mandolina. lub pojechac do serwisu forda. wylozyc 600-700zl i na 2 dni zostawic auto. oni w tedy wgrywaja do nowego kompa nowy kod immo i mozna jezdzic. ale jak narazie to mam pytanie. co sie stanie gdy bede jezdzil na kompie 1.6? oczywiscie oprucz dosc sporej utraty mocy?
  
 
Kolego co do immo to wystarczy pogrzebac w skrzyni bezpieczników, tam jest taki przekaznik od immo, on jest chyba na kablu nie pamietam dobrze(taka kostka) bynajmniej u mnie była i to była fabryczna fordowska. trzeba było ja odłaczyc ale nie tylko, jeeszcze trzeba było jakies tam kable ze skrzyni poodcinac i porobic nowe przejscia w skrzyni bezpieczników zeby własnie pompa i rozrusznik pracowały na zapłon normalnie a nie przez immo. A co do tego ze jesli bys jezdził na kompie od 1.6 majac oryginalny silnik 1.8 spadek mocy na pewno by był widoczny, bo by był całkiem inny dobór mieszanki przez kompa na silnik 1.6 a nie 1.8 noi oczywiscie nie działało by ci wszystko prawidłowo, moze nie koniecznie wszystko ale na pewno były by problemy z róznymi rzeczami którymi steruje komp.
  
 
Ja wiem jak zrobić coś takiego ale pod kompa od mondeo bez immo.
Instalacja musi mieć 60 pinowe złącze.
Wystarczy przełożyć jakieś 10-11 przewodów w złączu od komputera. Przewód od rozrusznika z pin 32 na stałe dajemy do masy, pin 39 i 22 wyjmujemy i zaklejamy taśmą, żeby do niczego nie dotykały (te są od immo), pompa paliwa pin 53 wkładamy do pin 22, wtryskiwacze: 1 - pin 15 do pin 52, 2 - pin 12 do pin 52, 3 - pin 53 do pin 39, 4 - pin 42 do pin 35, przełącznik zmiany oktanowej pin 29 do pin 42, klimatyzacja pin 35 do pin 54. To chyba wszytko, może się komuś przyda. Najlepiej przed tą operacją wyjąć wszystkie przewody i je sobie opisać na naklejkach, w których pinach się znajdowały oryginalnie.


-----------------
YaReQ FEFK#057

Born To Drive Escort !
  
 
Wroce jeszcze do tego zielonego przekaznika. U mnie pojawil sie taki problem ze nie wlacza sie wiatrak chlodnicy. Wiatrak i czujnik sa OK a we wtczkach podlaczanych na wiatrak i czujnik nie ma napięcia. Czy moze byc to spowodowane awaria tego zielonego przekaznika???
Dodam ze bezpieczniki sa ok a escort to wersja z 96 roku bez klimy.
Prosze o porady
U mnie przekaznik ten znajduje sie obok kolektora na sciance oddzielajacej silnik od kabiny.

[ wiadomość edytowana przez: marcino-1983 dnia 2009-11-24 18:34:19 ]