MotoNews.pl
9 Jaka uszczelka głowicy Fiat DOHC (239657/0)
  

Jaka uszczelka głowicy Fiat DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaką panowie polecicie mowa oczywiście o silniku mocno dopręzonym ok 11-11,5 st spręzania
tylko nie wyskakiwać że nowa i Ajusa bedzie najlepsza
pozdr
  
 
Spesso Racing, albo Victor Reinz , ale czy są dostępne ?
Pozdro!
  
 
duzo taki tematów "jaka/jaki" bedzie ???? nie da sie tego w jednym temacie napisac ???
  
 
Cytat:
2009-11-14 18:36:44, bimber1 pisze:
duzo taki tematów "jaka/jaki" bedzie ???? nie da sie tego w jednym temacie napisac ???



OK pytam jakich uszczelek uzywacie
  
 
ja mam teraz elringa, ale wczesniej miałem goetze i wydaje mi sie ze "gec" był lepiej wykonczony, rzekłbym haj performens i uzywaną zdjąłem bez oznak uszkodzeń, chociaz dodac musze ze moje auto w tym sezonie nie zrobiło wiecej niz 3 km prychajac i szarpiac wiec nie kieruj sie specjalnie ta opinia, po prostu na getza nie narzekałem
  
 
ja bym tez ku goetze sie sklanial, dobre uszczelki, i poza tym w obu fabrycznych zestawach uszczelek silnika fiat-ricambi jakie w ostatnim roku zakupilem czyli do 1600 8v i 2000 16v byly wlasnie goetze pod glowke
  
 
w notatkach z obeeru nie ma takich informacji ? ;-p


elring , u mnie daje rade dluzszy czas
  
 
ja tez zawsze stawialem na elringa, choc goetze tez mialem i tez jest w pipke
  
 
No cóż,kolega miał w Volvie 2,4 ponad 260KM z dmuchawką i Reinz spisywał się znakomicie,po demontażu z mies.temu nie było najmniejszych uszkodzeń.Tak więc Reinz nie jest najgorszy.
  
 
Mialem kiedys w delcie uszczelke spresso - ponoc do N grupowych silnikow. Wyleciała doslownie po 20km. uszczelke wycisnelo spod glowicy na okolo 1cm na 4 garze. musialem szybko zreanimowac silnik i zalozylem Ajuse i nie mialem z nia najmniejszych problemow. Ladowanie bylo u mnie 1,8 bara wiec to nie do konca beznadzieja uszczelka mimo ze tania. potem uzywalem ja w silnikach doprezonych i tez klopotu nie mialem. Uszczelke wywala zwykle bo jest detonacja albo stukowe a nie dlatego ze jest kiepska.
  
 
Cytat:
2009-11-15 00:10:12, Walezy pisze:
Mialem kiedys w delcie uszczelke spresso - ponoc do N grupowych silnikow. Wyleciała doslownie po 20km. uszczelke wycisnelo spod glowicy na okolo 1cm na 4 garze. musialem szybko zreanimowac silnik i zalozylem Ajuse i nie mialem z nia najmniejszych problemow. Ladowanie bylo u mnie 1,8 bara wiec to nie do konca beznadzieja uszczelka mimo ze tania. potem uzywalem ja w silnikach doprezonych i tez klopotu nie mialem. Uszczelke wywala zwykle bo jest detonacja albo stukowe a nie dlatego ze jest kiepska.


dopisuje sie do tego...
kupilem jedna ajuse cala czarna dziwna taka no ale fajna jakby byla z wegla zrobiona
wytrzymala najdluzej ze wszystkich i dalej siedzi w silniku... pomimo ze kosztowala cos kolo 30zl....


[ wiadomość edytowana przez: PG dnia 2009-11-15 00:21:12 ]
  
 
Spesso Racing z wkladkami (oringi) do dofinasowego silnika bo jak ostatnio sie dowiadywalem to jakies 900zl

a jak nie to wyrownac blok, glowice i dac erlinga,victor rainz, spesso, guarnitauto (w tej kolejnosci)
  
 
Cytat:
2009-11-14 19:30:03, mar125 pisze:
w notatkach z obeeru nie ma takich informacji ? ;-p elring , u mnie daje rade dluzszy czas



W OBRSO używali Goetza "grubego" i "cienkiego"
Ale gdzie się pytam to jest niedostępna
  
 
goetze niedostepna? w intercarsie kupilem, maja, lub mieli w momencie kiedy kupowalem z 10 mies. temu nawet dwie grubosci z trzech jakie goetze robil do dohc, tylko nie pamietam ktore, czy 1.2 czy 1.4 czy 1.8

w argencie mam elringa, chyba byla nawet drozsza niz goetze, moze lepsza

ajusy nie maja wzmocnien pomiedzy okuciami otworow cylindrow{wszystkie jakie widzialem z biezacej produkcji=to co mozna kupic teraz w sklepie, moze jakies nowe ale 10 letnie lezaki garazowo magazynowe ajusy byly robione inaczej solidniej}, to ze jakies dwie wytrzymaly na tle dwudziestu ktore padly to potwiedzenie regoly ze co tanie to drogie, rekord to okolo 800 kilometrow u mojego kumpla na docierce wymuskanego 2.0 dohc,w fiacie 132, nie zadnej rajdowce,blok i glowa wyrownane, nie przekraczal 3000 obr i sie bidulka wypalila oj oj.... jak dla mnie szit na potege.




[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2009-11-15 10:36:36 ]
  
 
wypalenie to objaw zlego spalania, tak mi sie przynajmniej wydaje. Lepiej jak padnie uszczelka niz np stopi sie tlok.


[ wiadomość edytowana przez: Walezy dnia 2009-11-15 13:35:25 ]
  
 
A tak ogólnie to z której firmy jest najlepsza z elring,goetze czy reinz?


[ wiadomość edytowana przez: Nowy666 dnia 2009-11-20 21:34:07 ]
  
 
ad1:
najlepsza zawsze jest ta ktora kupiles, jej zajebistosc ujawnia sie 0.00001 sekundy po zakupie.... no bo przeciez nikt sie nie przyzna ze spierdolil i kupil bube


ad2:
a tak powaznie ,to wszystkie trzy firmy ktore wymieniles robia dobre uszczelki na podobnym wysokim poziomie, tak ze "najlepsza" bedzie.... patrz ad.1
  
 
Erling i Goetze..........daje radę, proponuję przed założeniem nagrzeć powierzchnię do minimum 35 C .....
Tak naprawdę miałem przypadki, że najlepsza uszczelka klękała, po 100km......, a pierwsza z półki jeździ do dzisiaj...
Przy takim stopniu sprężania : idealnie dobrany zapłon i toluen na pewno przedłuży jej żywot.
  
 
Dzięki bardzo.