Pdoswietlenie konsoli srodkowej - ogrzewania, nawiewów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
May pytanie jakiego typu są żaróweczki w podświetleniu nawiewów?
I jak je można wymienić.. przepalił mi się i wkurza mnie jazd po ciemku, że nie wiem na ile mam nawiew nastawiony

dziękuje za pomoc
  
 
Wyszukiwarka nie boli Ze swojej strony mogę powiedzieć Tobie, że wymiana żarówek na żarówki to walka z wiatrakami. Bo szybko się zapewne przepalą. Możesz włożyć diody. Powinny posłużyć dłużej. Żarówki jakie są zastosowane do podświetlenia nawiewu jak się nie mylę mają symbol T5W 1,2W. Coś takiego jak na tej aukcji
Tyle tylko, że w oryginale są one białe. Na żarówkę naciągnięty jest tylko gumowy kondom.

A tak to się wymienia:

"NAWIEW

-zdemontowałem tylko osłonę pod nogami pasażera (1 śrubka + kołek)
-odblokowałem cięgno sterowania (stalowa linka= podkładka blokująca + 1 śrubka trzymająca pancerz linka) - lekko podważając z przodu wychyliłem panel.
Wystarczy kilka cm aby dostać się do 2 żarówek w oprawkach w górnej części panelu.
To tyle w I - szej części opowieści"

Skopiowałem to z klubowej strony Espero.


Jak będziesz potrzebował więcej info odnośnie sposoby wymiany żaróweczek w zegarach, przyciskach itp. Wejdź na Klub Espero Polska Później w zakładkę Tuning, a następnie w podświetlanie zegarów

Powodzenia
  
 
Dziękuje bardzo
Mój błąd zapomniałem o dziale porady na stronie
szukałem tylko na forum
jeszcze raz dziękuje bardzo
  
 
Cytat:
2009-11-21 12:25:08, Karol13 pisze:
.." szukałem tylko na forum.."


Poważnie ? , a na jakim jeśli można wiedzieć ??

bo na pewno NIE na naszym
Mnie po 15 sekundach "szukania" wywaliło :


wątek 1

wątek 2

watek 3

i jeszcze parę innych w tym samym temacie ...

eeeh...rence opadywajom ..
  
 
EEE Boguś, dobrze że tylko rence. Widziałem takiego klienta w tivi, co to mówił że mu również spodnie opadały. Niestety już tego nie widziałem
Chyba nawet bym nie chciał...
A temat wałkowany na forum wieele razy. Są to żarówki T5. Uważaj, żeby Ci linka nie wyszła z regulacji ciepło-zimno, bo ponowne jej włożenie to niezła ekwilibrystyka.
  
 
Cytat:
2009-11-21 21:17:09, slayter pisze:
EEE Boguś, dobrze że tylko rence. Widziałem takiego klienta w tivi, co to mówił że mu również spodnie opadały. Niestety już tego nie widziałem Chyba nawet bym nie chciał... A temat wałkowany na forum wieele razy. Są to żarówki T5. Uważaj, żeby Ci linka nie wyszła z regulacji ciepło-zimno, bo ponowne jej włożenie to niezła ekwilibrystyka.




No i na rury powietrzne też uważaj...znaczy nie ciągaj za bardzo panela bo też będzie potem z nawiewami czarodziejstwo....skoro już spodnie mają też opaść...to już dopisałem tych parę słów
  
 
Dziś wymieniłem obie żarówki w panelu. Zdaje się, że problem leży gdzie indziej, bo podświetlenie pojawia się i znika szczególnie przy jeździe po bruku. Czy ktoś miał podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?
  
 
Wnerwia mnie to ale na razie zimno i daję sobie na spokój. Po pizgnięciu ręką w okolice schowka zapala się ale tylko do pirwszego wstrząsu na wyboju. Gdzie może brakować styku?
  
 
Cytat:
2010-01-12 22:50:41, mariusz_u pisze:
Wnerwia mnie to ale na razie zimno i daję sobie na spokój. Po pizgnięciu ręką w okolice schowka zapala się ale tylko do pirwszego wstrząsu na wyboju. Gdzie może brakować styku?



Ja bym obstawiał połączenie blaszek z oprawki żarówki z miejscem styku na panelu. Może wystarczy delikatnie przetrzeć papierem ściernym styki w panelu i delikatnie podgiąć blaszki w oprawce żarówki
  
 
mnie tez denerwowało miganie oswietlenia zapalniczki i popielniczki po wymianie zarówek--wiec uciałem wtyczki i dorobiłem sobie nowe-teraz nie ma luzu , nie brzecza i nie gasnie swiatło
  
 
ja narazie nie zabieram sie za swoje jednak wole sie nie bawic z tym osobiscie bo znajac swoje szczescie to albo cos odpadnie bo to auto zaskakuje mnie coraz bardziej albo przestanie dzialac wiecej rzeczy. jesli uderzenie w konsole srodkowa powoduje zadziaslanie chwilowe zarowek to tam szukaj problemu. moze wystarczy blaszki przytrzec jak koledzy wczesniej pisali, popsikaj jakimis preparatami ulatwiajacymi przewodzenie.
  
 
Cytat:
2010-01-13 17:05:01, adamesce pisze:
ja narazie nie zabieram sie za swoje jednak wole sie nie bawic z tym osobiscie bo znajac swoje szczescie to albo cos odpadnie bo to auto zaskakuje mnie coraz bardziej albo przestanie dzialac wiecej rzeczy...



Nie masz się czego obawiać. Dojście może i nie jest bardzo komfortowe ale da się to zrobić bez żadnych uszkodzeń. Nie jest to trudne. Więcej wiary we własne mozliwości
  
 
linka od regulacji temperatury ma tylko 1 mozliwosc podlaczenia? nie bedzie mi nic z temperatura wariowalo potem ? tego obawiam sie najbardziej
  
 
Nic nie będzie Tobie wariowało. Linkę zakłada się na wystający trzpień i zabezpiecza podkładką. Jest jeszcze plastik, który się przykręca na wkręta. Możesz linką pociągnąć lub ją schować, żeby łatwiej było Tobie to przykręcić. Jak będziesz ruszał linką automatycznie pokrętło się będzie obracać.
  
 
Cytat:
2010-01-12 23:13:42, Michal7e91 pisze:
Ja bym obstawiał połączenie blaszek z oprawki żarówki z miejscem styku na panelu. Może wystarczy delikatnie przetrzeć papierem ściernym styki w panelu i delikatnie podgiąć blaszki w oprawce żarówki


Może i blaszki, ale dziwne że obie żarówki przygasają i zapalają się tak samo, w tym samym momencie. Byle do wiosny wtedy zajmę się tym.
  
 
Cytat:
2010-01-14 16:58:02, mariusz_u pisze:
...Byle do wiosny wtedy zajmę się tym.




O tak. Też mam kilka rzeczy do zrobienia, a nie mając garażu temperatura na zewnątrz maksymalnie mnie zniechęca
  
 
W sobotę wymieniałem tłumik w polonezie. Powiem Ci, że w nieogrzewanym garażu przy -10 st C też nie jest ciekawie...
  
 
Problem sam się rozwiązał w tzw. międzyczasie. Jeżdżąc po dziurawych zaśnieżonych drogach pod wpływem wstrząsów panel zaczął świecić i robi to do dziś, a minęło już parę tygodni.