Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() szad Corolla TS Legionowo | 2003-08-28 09:04:20 cze..
sa tzw zamienniki, czyli zaly zestaw ktory montuje sie w miejsce oryginalnych zarowek. koszt ok 1300 pln. poszukaj na allegro. |
![]() Jaro Mazda 323 Warszawa | 2003-08-28 09:57:30 Jedyny tylko problem w takich zamiennikach jest w momencie jak sie pan policjant do Ciebie doczepi i zabierze dowod rejestracyjny ... takie cos nie ma ukladu automatycznego poziomowania, ktory jest montowany seryjnie w autach posiadajacych lampy ksenonowe ... brak tego poziomowania niby nie przeszkadza, ale majac takie lampy zaje**scie bedziesz oslepial jadacych z naprzeciwka ... wiem zaraz zaczna sie sypac glosy : to po co to wyprodukowali takie zestawy ... A ja wam powiem po co , zeby zaspokoic rynek, a ludzie wiecie jacy sa, poprostu to kupia bo beda chcieli miec ...
Takze moze lepiej zainwestowac w dobre reflektory i zarowki, niz miec klopoty?? polecam zajrzec do asortymentu Helli [ wiadomość edytowana przez: Jaro dnia 2003-08-28 10:01:21 ] |
![]() Jaro Mazda 323 Warszawa | 2003-08-28 10:02:37 |
MIAN Toyota Corolla Warszawa | 2003-08-28 12:09:20
Sorki, że sie będę czepiał, ale na stronie Hella są tylko rzeczy do niemieckich autek, a mnie raczej chodzi o Toyotę. |
drmichal toyota corolla 3d Warszawa | 2003-08-28 15:34:21 ehh
corollka na ksenonach - milo by bylo ![]() jak narazie chyba nie ma zadnych takich zestawow do corolli ![]() |
drmichal toyota corolla 3d Warszawa | 2003-08-28 15:56:43 no fajnie, ale ja narazie mam tej generacji.
z tego co pamietam w celice po faceliftingu zaczeli montowac ksenony. |
![]() Jaro Mazda 323 Warszawa | 2003-08-28 16:39:54 Mian, sorki, ale jakbys poczytal dokladniej ta strone to bys wiedzial, ze sa tam rowniez moduly przeznaczone do zabudowy ... czyli gotowe zrodlo swiatla przygotowane do zamontowania w dowlonym aucie, pod warunkiem zrobienia sobie odpowiedniego adaptora ... sa tam rowniez uklady do poziomowania ... ale niektorzy chca pojsc poprostu na latwizne ...
Pozatym co ma piernik do wiatraka ?? niby po co lampy dwuoblyslnikowe ?? Musisz zrozumiec ze dobra lampa ksenonowa to nie jest zarowka ... to cos co sie montuje zamiast seryjnych lamp ... do tego celu wlasnie jest potrzebny odpowiedni adapter , spojrz sobie na subaru impreze seryjna a np. przygotowana do rajdow, roznica tkwi w detalach ... rajdowa ma w mijscu seryjnych lamp, odpowiedni adapter z tworzywa w ktory sa wmontowane ksenonowe lampy ... a to ze lampy wygladaja jakby byly normalne to tylko zludzenie , ktore wymusil na kliencie producent ... w punto II nie ma ksenonow a wygladaja te swiatelka jak ksenony... to sa zwykle soczewkowe lampy ... dobra koniec mojego wywodu ... teraz to juz napewno zostane znienawidzony za wymadrzanie sie ... ![]() ![]() ![]() |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-08-28 16:48:20 Malutki off topic ![]()
Jaro bez urazy, ale nie lubię tego pytania. Pierniki robi się z mąki, uzyskiwanej z mielenia we młynie, z wykorzystaniem pracy wiatraka, czyli ma dużo. Co do reszty zgadzam sie z Tobą całkowicie. |
![]() Kruchy Toyota Yaris Base 2003 Warszawa | 2003-08-28 16:51:26
![]() |
MaciekB 4R W | 2003-08-28 21:45:27 Yaro masz absolutna racyję!!!!
jestem za montowaniem tych modułów helli, właśnie dziś rozprawiałem o montażu tego w swoim 4R (własnie z odlanym adapterem) no i pomysł upadł, bo by to nie za pieknie w moim wyglądało... jeżeli xenony, to już profesjonalne - z poziomowaniem i spryskiwaczami jestem przeciw tymi zestawami z Allego - po pierwsze nie masz poziomowania, po drugie spryskiwaczy, po trzecie - mało kto to sobie uświadamia - cały odbłyśnik masz zaprojekotwany by wyciągnąć jak najwięcej z żarówki halogenowej!!! i ja wsadzisz tam żarówkę HID, to będziesz oślepiał cały czas, nawet jak ustawisz je nisko widziałem buraka w nowym Grand Cherookieeeee - wsadzil sobie taki zestawik (wiecie, te nowe klosze mają bardzo dużo chromu wokół lampy) i w biały dzień (!) czułem jak bolące "iskierki" aż kłuły mnie w oczy!!! nie jest to miłe... |
![]() Deeno TOYOTA DRIVER Toyota Carina E XLi Łódź | 2003-08-29 08:13:36
Obawiam sie ze era mielenia maki z wykorzystaniem energii wiatrowej juz dawno przeminela ![]() |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2003-08-29 12:27:39
A pierniki to nie przeżytek. Z Torunie przywiozłem trochę tego słodkiego paskudztwa, ale popatrz na gówniarzy - tylko McDonald's. W temacie: MaciekB, a możesz napisać coś wiecej o dobieraniu takich reflkektorów do auta. Gdzie, za ile, jakiej firmy (Hella?). Może na priva, please. |
MaciekB 4R W | 2003-08-30 09:18:45 a dlaczego na priva? ![]() u mnie to nie było dobieranie, po prostu miałem poświęcić obecne reflektory (stary fajny patent - mogę zdjąć samą szybkę) i doalć zamiast klosza formę, do tego kupić projektory helli (Jaro dał link).... ale koszt jest niebotyczny - do tego trza by zestaw poziomujący, no i ta instalacja do spryskiwaczy.... wyglądało by to nie za cudnie, a koszt? około 7.000. ![]() lepiej poczekaj aż zrobią zamienniki helli (jest szansa, bo Corolla robi się szalenie popularna)ale koszt będzie podobny ja pozostaję przy żarówkach Cool Blue lub Blue Vision za 80zł para ![]() |
![]() Jackal TOYOTA DRIVER Avensis T25 Wagon Warszawa | 2004-04-22 15:03:32 Kontrola i programowanie reflektorów ksenonowych
Od połowy lat dziewięćdziesiątych udział reflektorów ksenonowych w nowo produkowanych samochodach osobowych systematycznie wzrasta. Według szacunków firmy Bosch w 2008 roku ok. 60% nowych samochodów będzie wyposażonych reflektory ksenonowe. Stanowi to dla warsztatów samochodowych wyzwanie, któremu nie będą mogły sprostać bez zastosowania elektronicznej techniki diagnostycznej. Tester diagnostyczny jest bowiem nieodzowny, zarówno do prawidłowego ustawienia reflektorów, jak również do zlokalizowania uszkodzonych elementów systemu reflektorów ksenonowych oraz ich zaprogramowania po wymianie. Podobnie jak pozostałe systemy elektroniczne w pojeździe, również obecna generacja reflektorów ksenonowych jest wyposażona w zintegrowany sterownik i pamięć błędów. Dlatego do konserwacji i napraw reflektorów ksenonowych warsztat potrzebuje odpowiednich urządzeń diagnostycznych, jak tester KTS z oprogramowaniem Esitronic firmy Bosch. Diagnostyka sterowników oraz dane systemu informacji serwisowej (SIS) zawierające instrukcje dotyczące identyfikacji usterek oraz napraw są ze sobą powiązane. Tester diagnostyczny jest nieodzowny również przy programowaniu na nowo całego systemu, np. po wymianie uszkodzonej lampy. Oprogramowanie testera diagnostycznego umożliwia szybką identyfikację usterek, prowadząc użytkownika krok po kroku przez procedurę diagnostyczną systemów reflektorów ksenonowych. W połączeniu z systemem informacji serwisowej możliwa jest identyfikacja uszkodzonego elementu, nawet jeśli reflektory są częścią magistrali CAN. Pozwala to uniknąć niepotrzebnej wymiany całego systemu reflektorów. System informacji serwisowej opracowany przez firmę Bosch to także gwarancja większego bezpieczeństwa pracy, ponieważ zawiera ostrzeżenia oraz instrukcje dotyczące przeprowadzenia naprawy danego systemu reflektorów ksenonowych, które są zasilane prądem wysokiego napięcia i którego lampy rozgrzewają się do bardzo wysokiej temperatury. (Bosch) |
![]() pankuba TOYOTA DRIVER Renault Megane 220 GT Wawa | 2004-04-22 15:28:56
No i qr%&%&wa dojdzie do tego, że nawet żarówki sobie nie wymienisz w samochodzie. ![]() ![]() ![]() |